linkedin
Globalnet
Turizm Sektöründe Müşteri İlişkileri Yönetimi

Turizm Sektöründe Müşteri İlişkileri Yönetimi

Turizm, dünyanın en hızlı büyüme gösteren sektörlerinden birisidir ve bir ülkenin gelirine de önemli oranda katkı sağlar. Bu sektörde yer alan işletmeler, seyahat acenteleri, tur operatörleri, otel işletmecileri müşteri beklentilerini karşılamak ve müşteri memnuniyetini sağlamak ve müşterilerine kişiselleştirilmiş bir hizmet sağlamak için yeni yöntemler ararlar.

Turizm sektöründe müşteri memnuniyetini ve istikrarını sağlamak son derece zordur.

Turizmde müşteri taleplerinin esnek olması, hizmetin stoklanabilir olmaması, değişen çevre koşullarına ve müşteri isteklerine karşı maksimum uyum sağlama zorunluluğu, teknolojik gelişimlerin çok hızlı biçimde yaşanması gibi faktörler turizm işletmecilerini kar elde etmek ve pazardaki paylarını kaybetmemek için gerekli önlemleri almak zorunda bırakır.

Başarılı bir CRM yazılımı turizm sektöründe yer alan seyahat acentelerinin, pansiyon işletmecilerinin, butik otellerin, her şey dahil otel işletmecilerinin, 5 yıldızlı otellerin müşteri etkileşimlerini iyileştirmek, müşteri etkileşimlerini artırmak, hızlı bir biçimde müşteri verilerine ulaşmak gibi kolaylıkları sağlar. Özellikle turizm sektöründe faaliyet gösteren ve hizmet vermeye odaklanan işletmeler için CRM uygulamaları çözüm odaklı işlevsel araçlar sunar.

Her sektörde olduğu gibi teknolojik gelişmeleri takip etmek, müşteri ilişkilerini iyi yönetmek, zamandan tasarruf ederek karlılığı maksimize etmek turizm sektörü için de son derece önemlidir. Turizmde değişen ve sürekli gelişen dinamiklere uyum sağlamak aslında sanıldığı kadar zor değildir.

İhtiyaçlara uygun sistemlerin, yazılımların, turizm CRM programlarının seçilmesi ile turizm sektöründe karşılaşılan zorlukların üstesinden gelmeye yardımcı olabilir. Ücretsiz CRM programları arasında sıklıkla tercih edilen ve dünya çapında 5 milyondan fazla kullanıcısı olan Bitrix24’ün seyahat ve turizm sektörüne özgü çözümleri ve araçları mevcuttur.

Bitrix24 Turizm CRM Çözümleri

Bitrix24 son derece gelişmiş araçlara sahip olmakla beraber temelde müşteri yönetimini daha kolay ve etkin hale getirmek için tasarlandığı için farklı alanlarda faaliyet gösteren tüm sektörler tarafından verimli bir biçimde kullanılabilir.

Bitrix24 tourism crm ve seyahat CRM çözümleri, işletmelerin müşteri odaklı, kişiselleştirilmiş hizmet sunmalarına yarar sağlar.

  • Bitrix24 sayesinde personel ile etkili bir biçimde iletişim kurabilir ve nerede olursanız olun, çalışanları yönetmeye, denetlemeye, görevler vermeye, iletişim halinde olmaya devam edebilirsiniz. Personeli ve iş akışını her yerden yönetebilmenin ne kadar kolay olduğuna inanamayacaksınız.
  • Çalışanlarınız ile ilgili ya da departman görevlileri ile ilgili performans değerlendirmesi yapabilir, çalışanlara ait yetkileri, görev ve sorumlulukları belirleyebilirsiniz.
  • E-postaları ve mailleri her an takip edebilir ve e-posta pazarlama ile müşterilerinizi kampanyalarınızdan, etkinliklerinizden haberdar edebilir, müşterilerinizle etkileşimin devamlılığını sağlayabilirsiniz.
  • Müşteri taleplerini değerlendirebilir, müşteri şikâyetlerini etkin biçimde yönetebilirsiniz.
  • Müşterilerle ilgili kayıtlara, bilgilere, verilere dilediğiniz her yerden erişebilir ve müşteri geçmişini koruyabilirsiniz.
  • Fatura oluşturma, seyahat planı oluşturma, rezervasyon yönetimi, rezervasyon otomosyonu gibi işlemlerinizi Bitrix24 üzerinden kolay ve hızlı biçimde yapabilirsiniz.
  • Satış ve kontrol departmanlarına, müşteriler ve rezervasyonlar ile ilgili raporlamalarda bulunabilirsiniz. Satın alma süreçlerini yönetebilir ve stok kontrolünü kolay biçimde gerçekleştirebilirsiniz.
  • Düzenlenecek olan aktivitelere animatör ya da personel ekleyebilir, ilgili raporlamalarda bulunabilirsiniz.
  • Tüm bu süreçleri mobil cihazlarınız dahil olmak üzere istediğiniz her yerden ve dilediğiniz her zaman görebilir, yönetebilirsiniz.

Bitrix24 ile ilgili merak ettiğiniz her konuda bizimle iletişime geçebilir, ihtiyacınıza uygun çözüm ve araçlar hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. GLOBALNET, Bitrix24 Türkiye Gold Partner İş Ortağıdır. Profesyonel, sürekli, sürdürülebilir destek anlayışımız ile müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam etmekteyiz.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Taşıma ve Depolama Sektöründeki KOBİ’ler İçin Bitrix24’ün Sunduğu Çözümler

İŞ İLANI: DİJİTAL PAZARLAMA, SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME UZMANLARI

Hukuk Firmaları İçin Bitrix24: Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Verimlilikte Devrim

Seyahat Yönetiminde Bitrix24’ün Sağladığı Avantajlar ve Çözümler

BEYTTÜRK İnşaat Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti

Başarılı İş Etkinlikleri Düzenlemek için 10 Gelişmiş Etkinlik Yönetimi Yazılımı

İşletmenizi Yükseltecek 6 Temel XaaS Modeli

CRM Yazılımlarında Kurulum, Yapılandırma, Süreç Otomasyonu, Entegrasyon ve Özelleştirmenin Önemi

ALİ UZUN ŞEKERCİLİK Web Sitesi Yayında

Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.