linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

Uyumsoft – Bitrix Entegrasyonu

Uyumsoft – Bitrix Entegrasyonu

Bitrix24 içerisinde çalışan entegrasyon arayüzü

Fabrika ve depolarının yönetimi için UYUMSOFT ERP yazılımı kullanan firmaların, Bitrix24 yazılımının gelişmiş CRM/ satış süreçlerinin yönetimi ve BPM / iş süreçlerinin otomasyonu imkanlarından istifade edebilmesi geliştirmeye maksadıyla başladığımız entegrasyon ürünümüz kullanıma hazır hale gelmiştir.

GLOBALNET Entegrasyon ve Yazılım Geliştirme ekibimizin, müşterilerimiz ve UYUMSOFT Çözüm Ortağı firma ilgilileri ile görüşmeleri sonucunda, bilgi aktarım ihtiyacı ve mekanizmaları analiz edilerek, yazılım geliştirme stratejimiz belirlenmiştir.

Yazılım Özellikleri

3 hafta gibi kısa bir sürede hayata geçirilen entegrasyon projesi ile;

  • Bitrix24’te oluşturulan sipariş kartlarına eklenen ürünlerin stok ve depo bilgilerinin UYUMSOFT’tan alınması,
  • Bitrix24’ten UYUMSOFT’a sipariş, müşteri (cari kartı) ve ürün (stok kartı) bilgilerinin aktarılması,
  • UYUMSOFT tarafında oluşturulan ve güncellenen ürün (stok kartı) bilgilerinin Bitrix24’e aktarılması,
  • UYUMSOFT tarafında oluşturulan müşteri (cari kartı) ve bakiye bilgilerinin Bitrix24’e aktarılması,

fonksiyonları gerçekleştirilmiştir.

Kullanıcı Dostu Arayüz

Bu süreçte, kullanıcı firmanın taleplerine istinaden, firma politikaları kapsamında fiyat ve indirim kısıtlamaları da geliştirilen entegrasyon algoritmasına dahil edilerek, politika harici uygulamalarda satış temsilcisine Uyarı Mesajı gönderilmesi ve siparişin ERP tarafına aktarılmamasına yönelik kontrol mekanizmaları oluşturulmuştur.

Bitrix24 arayüzünde çalışan satış temsilcisi tarafında;

  • Kullanıcı dostu bir arayüz içerisinde sipariş kartı oluşturulmakta,
  • GLOBALNET tarafından geliştirilen ARAYÜZ ile stok ve depo bilgileri sorgulanmakta ve stok karşılama durumları renkli olarak belirtilmekte,
  • Sipariş kartının UYUMSOFT’a gönder aşamasına sürüklenmesi ile sipariş otomaitk olarak aktarılmakta,
  • İşlem sonucu, hata mesajları ve UYUMSOFT’ta oluşturulan kartların ID’leri, sipariş kartı üzerine yazılmaktadır.

Hata Oluşmadan Tespit Etme ve Kullanıcı Eğitimi

  • Aşağıdaki durumlar kontrol edilerek kullanıcıya uyarı mesajı verilmekte, sipariş’in ERP tarafına aktarılması engellenmekte ve kullanıcıya işlemin ne şekilde yapılması gerektiği teklif edilmektedir:
    • Sipariş kartı ile seçilen ürünlerin para birimlerinin farklı olması,
    • Ürünlerin gönderileceği depoların seçilmemiş olması,
    • Ürün fiyatlarının stok kartı fiyatlarından düşük olması,
    • İndirim oranlarının %10’dan fazla olması.
Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Bitrix24 CRM İle Dijitalleşme Sürecinizi Hızlandırın: Özel İndirim Fırsatı

Bitrix24 CRM Nedir?

SEM Nedir?

TÜMAD Madencilik Web Sitesi Yayına Alındı

Blockchain Nedir?

KOZA Halı Bitrix24 CRM çözümleri ve uygulama yazılımları konusunda GLOBALNET’i tercih etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.