linkedin
Globalnet
Webinar Daveti: “Bitrix24 İletişim Merkezi (Contact Center)”

Webinar Daveti: “Bitrix24 İletişim Merkezi (Contact Center)”

GLOBALNET Bitrix24  webinar serimizin bu bölümünde “Bitrix24 İletişim Merkezi (Contact Center)“ konu başlığı altında İletişim Merkezi kanallarının tanıtımı; İletişim merkezi kanallarının Bitrix24 hesabınıza bağlanması; İletişim merkezi kanallarından taleplerin toplanması ve süreç yönetimi  konularını ele alacağız;

7 Eylül 2023 Perşembe Saat: 14:00 ‘te gerçekleşecek webinarımıza aşağıdaki bağlantıya tıklayarak kayıt olmaya gerek duymadan anında katılabilirsiniz.
Katılım:  https://globalnet.com.tr/webinar

GLOBALNET Bitrix24’e Değer Katan Hizmetler :

Bitrix24 Gold Partner ve Yetkili Eğitim Sağlayıcı GLOBALNET, Bitrix24 Cloud ve On-Premise kullanıcıları için kurulum, yapılandırma, süreç tasarımı, özelleştirme, otomasyon, entegrasyon, optimizasyon, veri transferi, eğitim, danışmanlık, yazılım geliştirme, sanal sunucu ve sürekli destek hizmetleri sunmaktadır.

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Taşıma ve Depolama Sektöründeki KOBİ’ler İçin Bitrix24’ün Sunduğu Çözümler

İŞ İLANI: DİJİTAL PAZARLAMA, SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME UZMANLARI

Hukuk Firmaları İçin Bitrix24: Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Verimlilikte Devrim

Seyahat Yönetiminde Bitrix24’ün Sağladığı Avantajlar ve Çözümler

BEYTTÜRK İnşaat Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti

Başarılı İş Etkinlikleri Düzenlemek için 10 Gelişmiş Etkinlik Yönetimi Yazılımı

İşletmenizi Yükseltecek 6 Temel XaaS Modeli

CRM Yazılımlarında Kurulum, Yapılandırma, Süreç Otomasyonu, Entegrasyon ve Özelleştirmenin Önemi

ALİ UZUN ŞEKERCİLİK Web Sitesi Yayında

Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.