Proaktif CRM kavramı, sistemimizin satış temsilcilerinize CRM‘deki planlanmış ve tamamlanmamış faaliyetleri hatırlatarak harekete geçmelerini sağladığı anlamına gelir. Proaktif CRM, size önemli şeyleri hatırlatmak için her zaman yanınızdadır:
Yeni satış konsepti sayesinde, olası satışlardan ve fırsatlardan her zaman haberdar olacaksınız ve çalışanlarınız tüm faaliyetleri zamanında tamamlayacak. Proaktif CRM, yeni gelenlerin hızla hız kazanmasına yardımcı olacaktır. Deneyimli yöneticiler iş sürecini daha iyi organize edebilir. CRM, müşterilerle çalışmanızı planlamanıza yardımcı oluyor ve yapılması gerekenleri size zamanında hatırlatıyor.
Yöneticilerin artık çalışanların çalışmaları hakkında büyük bir rapora ihtiyacı yok. CRM’i açıp sayaçlara bakmaları yeterlidir. Müşteriyi kimin geri aramadığını, her çalışanın kaç tane planlanmış faaliyeti olduğunu, kimin son teslim tarihlerini kaçırdığını vb. hemen anlayacaktır. Bu şekilde iş süreci her aşamada kontrol edilebilir.
Müşteri adaylarını ve anlaşmaları görüntülemek ve sıralamak için yeni bir seçenek, Etkinlikler görünümüdür. Varlıklar, aktivite süresine bağlı olarak otomatik olarak aşamalara ayrılır.
Sayaçları da Proaktif CRM konseptine göre değiştirildi. Artık görevlere öncelik verebilir ve bugün iletişime geçilmesi gereken ve gelecek hafta aramanızı bekleyen müşterileri her zaman tanıyabilirsiniz.
CRM artık Akıllı Etkinlikler seçeneğine sahiptir. Bir müşteri adayının/anlaşmanın planlanmış herhangi bir etkinliği yok ise, müşterinin uzun süre ilgisiz kalmaması için CRM sizden bir etkinlik oluşturmanızı isteyecektir.
Odak modu seçeneğini de eklendi. Kanban görünümünde yükselmelerine neden olan, müşteri adaylarının ve anlaşmaların davranışlarıdır.
CRM’de açık kanalları işleme mantığını değiştirilmişti. CRM’i açtığınızda, ilk etapta hangi istekle ilgilenmeniz gerektiğini hemen göreceksiniz.
Ayrıca Kanban’da doğrudan forma durum ekleyerek cevapsız aramaları ve daha önce bulunması kolay olmayan gelen aramaları kaybetmemenize yardımcı oluyor. Başarılı bir görüşmeden sonra bile, anlaşma üzerinde daha fazla işlem yapılması gerekip gerekmediğine ve faaliyetin planlanması gerekip gerekmediğine veya görüşmenin tamamlanıp tamamlanamayacağına karar vermenin önemli olduğuna inanıyoruz.
Zaman çizelgesini değiştirildi: tarihe göre etkinliklerin sıralanması ve varlıktaki etkinlikle ilgili bilgileri ayarlayan sistem mesajları eklendi.
Ayrıca etkinliklerle çalışmak kolaylaştırıldı. Bir arama veya toplantı planlayabilirdiniz, ancak daha önce böyle bir aktivite olmadığı için bir sözleşme göndermeyi planlayamazdınız. Artık müşteri ile ilgili herhangi bir aktiviteyi varlık formunda planlayabilirsiniz.
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Ekibiniz