linkedin
Yeni Proaktif CRM

Yeni Proaktif CRM

CRM kullanımına yepyeni bir yaklaşım

Proaktif CRM kavramı, sistemimizin satış temsilcilerinize CRM‘deki planlanmış ve tamamlanmamış faaliyetleri hatırlatarak harekete geçmelerini sağladığı anlamına gelir. Proaktif CRM, size önemli şeyleri hatırlatmak için her zaman yanınızdadır:

  • Yapılacak şeyler
  • Otomatik odaklama modu
  • Fırsatlardaki etkinlikler için hatırlatıcılar
  • Gelen ve acil etkinlikler için sayaçlar
  • Çalışanlar için sayaçlar
  • Geliştirilmiş kullanıcı senaryoları

 

Yeni satış konsepti sayesinde, olası satışlardan ve fırsatlardan her zaman haberdar olacaksınız ve çalışanlarınız tüm faaliyetleri zamanında tamamlayacak. Proaktif CRM, yeni gelenlerin hızla hız kazanmasına yardımcı olacaktır. Deneyimli yöneticiler iş sürecini daha iyi organize edebilir. CRM, müşterilerle çalışmanızı planlamanıza yardımcı oluyor ve yapılması gerekenleri size zamanında hatırlatıyor.

Yöneticilerin artık çalışanların çalışmaları hakkında büyük bir rapora ihtiyacı yok. CRM’i açıp sayaçlara bakmaları yeterlidir. Müşteriyi kimin geri aramadığını, her çalışanın kaç tane planlanmış faaliyeti olduğunu, kimin son teslim tarihlerini kaçırdığını vb. hemen anlayacaktır. Bu şekilde iş süreci her aşamada kontrol edilebilir.

Proaktif CRM Nedir?

Müşteri adaylarını ve anlaşmaları görüntülemek ve sıralamak için yeni bir seçenek, Etkinlikler görünümüdür. Varlıklar, aktivite süresine bağlı olarak otomatik olarak aşamalara ayrılır.

Yeni Proaktif CRM

Etkinlikler

Sayaçları da Proaktif CRM konseptine göre değiştirildi. Artık görevlere öncelik verebilir ve bugün iletişime geçilmesi gereken ve gelecek hafta aramanızı bekleyen müşterileri her zaman tanıyabilirsiniz.

Yeni Proaktif CRM

Sayaçlar

CRM artık Akıllı Etkinlikler seçeneğine sahiptir. Bir müşteri adayının/anlaşmanın planlanmış herhangi bir etkinliği yok ise, müşterinin uzun süre ilgisiz kalmaması için CRM sizden bir etkinlik oluşturmanızı isteyecektir.

Yeni Proaktif CRM

Proaktif CRM Hatırlatıcısı

Odak modu seçeneğini de eklendi. Kanban görünümünde yükselmelerine neden olan, müşteri adaylarının ve anlaşmaların davranışlarıdır.

CRM’de açık kanalları işleme mantığını değiştirilmişti. CRM’i açtığınızda, ilk etapta hangi istekle ilgilenmeniz gerektiğini hemen göreceksiniz.

Yeni Proaktif CRM

Okunmamış Mesajlar

Ayrıca Kanban’da doğrudan forma durum ekleyerek cevapsız aramaları ve daha önce bulunması kolay olmayan gelen aramaları kaybetmemenize yardımcı oluyor. Başarılı bir görüşmeden sonra bile, anlaşma üzerinde daha fazla işlem yapılması gerekip gerekmediğine ve faaliyetin planlanması gerekip gerekmediğine veya görüşmenin tamamlanıp tamamlanamayacağına karar vermenin önemli olduğuna inanıyoruz.

Zaman çizelgesini değiştirildi: tarihe göre etkinliklerin sıralanması ve varlıktaki etkinlikle ilgili bilgileri ayarlayan sistem mesajları eklendi.

 

Yeni Proaktif CRM

Yapılacak Şeyler

Ayrıca etkinliklerle çalışmak kolaylaştırıldı. Bir arama veya toplantı planlayabilirdiniz, ancak daha önce böyle bir aktivite olmadığı için bir sözleşme göndermeyi planlayamazdınız. Artık müşteri ile ilgili herhangi bir aktiviteyi varlık formunda planlayabilirsiniz.

Yeni Proaktif CRM

Etkinlik Ekle

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.