linkedin
Globalnet
Bitrix24 Yenilikler, Yeni Güncellemeler

Bitrix24 Yenilikler, Yeni Güncellemeler

Bitrix24 abonelik planlarına ilişkin bazı önemli güncellemeler 1 Ağustos‘ta duyurulacak olup bu değişiklikler 30 ila 60 gün içerisinde yürürlüğe girecektir.

Bu değişiklikler, lisans sahiplerinin, işbirliğine dayalı çalışma ve proje yönetimine ilişkin farklı ihtiyaçlarını karşılayan yenilikçi özellikler sağlamaya yönelik süregelen kararlılığın bir parçasıdır.

Neden Değişiklikler?

Son 12 yılda Bitrix24, kullanıcılarımızın taleplerini daha iyi karşılamak için sürekli olarak gelişti, mevcut sınırların bir kısmı geçerliliğini yitirdi ve bunları yeni projemizin bir parçası olarak optimize ediyoruz. Amacımız abonelik planlarını belirli iş zorluklarının üstesinden gelmek için daha kullanışlı ve uygun hale getirmektir.

Değişiklikler nelerdir?

Bu değişiklikler mevcut özelliklerin %5’inden daha azını etkileyecek, profesyonel proje yönetimi özelliklerini kullananlar için önemli olabilecektir..

Bitrix24 planlarındaki en önemli değişiklikler şunlardır:

  • Gözlemciler ve Katılımcılar, Alt Görevler, İş Değerlendirmesi ve Kabul Etme çalışmaları Basic Plandan Standart Plana taşınıyor.
  • Projeler artık Standart plandan başlayarak kullanılabilir.
  • Görevler için zaman takibi, Denetim, Yetkilendirme, Son Tarih planlaması ve Proje şablonları Standart plandan itibaren kullanılabilecektir.
  • Uygun Zaman Aralıkları, dışarıdan katılımcı davet etme ve Toplantı Odası seçimi, Profesyonel plana taşınıyor.
  • Sohbetlerdeki ve kanallardaki mesaj geçmişi, ücretsiz planda yalnızca 30 gün boyunca gösterilirken, tüm ücretli planlarda sınırsızdır.

!Lütfen buradaki tablo dosyasında değiştirilecek özelliklerin tam listesini incelediğinizden emin olun. Plan karşılaştırmasının tamamını PDF olarak indirin

Yeni Abonelik Planları:

Basic Plan
Temel otomasyon ihtiyaçları olan satış departmanları ve iş büyümesini yönetmek ve operasyonel disiplin oluşturmak isteyen küçük ekipler için tasarlanmıştır.

Standart Plan
Projeleri yönetmesi, karmaşık görevleri parçalara ayırması ve uzun süreli tartışmaları ve onayları kolaylaştırması gereken şirket çapında işbirliği veya çalışma grupları için idealdir. Yöneticiler ekibin iş yükünü kontrol edebilir ve performansı etkili bir şekilde değerlendirebilir.

Profesyonel Plan
Tüm şirket süreçlerinin kapsamlı otomasyonu ve profesyonel görev ve proje yönetimi için tasarlanan bu plan, iş akışlarını otomatikleştirmek, standart görev akışlarını yönetmek ve son teslim tarihlerini doğru bir şekilde hesaplamak için mükemmeldir. Yöneticiler verimlilik düşüşlerini hızlı bir şekilde tespit edip giderebilir.

Enterprise Plan
Büyük miktarda veri işleyen ve yüksek hızlı performans gerektiren büyük şirketler için özel olarak tasarlanmıştır. Bu plandaki müşteriler, yüksek iş yükü koşulları, büyük veri hacimleri ve çok sayıda çalışan altında operasyonları 10 kata kadar hızlandıran özel, yüksek performanslı sunucu altyapısından yararlanır.

Mevcut Müşteriler Üzerindeki Etkisi

Mevcut planlarında artık kullanılamayacak gelişmiş özellikleri kullanan müşteriler için yükseltme yapılması gerekecektir. Geçiş şu şekilde işleyecek:

–> Lisanslı kullanıcı bu gelişmiş özellikleri kullanılmıyorsa herhangi bir işlem yapılmasına gerek yoktur.

–> Müşteriler bu özellikleri kullanıyorsa ve devam etmek istiyorsa, bunları içeren bir plana yükseltme yapmaları gerekecektir.

Politikalarımız gereği, müşterilerimiz mevcut aboneliklerinin sonuna kadar hiçbir ekstra ücret ödemeden bir sonraki plana yükseltilecektir. Örneğin, bir müşterinin Bitrix24 Standard için yıllık aboneliği varsa, bu özelliklerden birini kullanıyorsa ve hala lisanslı yedi ayı kaldıysa, herhangi bir ek ücret olmaksızın yedi ay boyunca Bitrix24 Professional’a yükseltilecektir. Abonelik süresi sona erdiğinde Bitrix24 Professional için normal fiyatlarla faturalandırılacaktır.

Aylık ödeme yapan veya aboneliklerinde kısa bir süre kalan müşterilerimize, bir planı yükseltmeleri ve yıllık aboneliklere geçmeleri gerektiğinde sunulacak olan indirimlerden yararlanabilecekler

Herhangi bir sorunuz varsa veya daha fazla yardıma ihtiyacınız olursa lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Saygılarımızla,

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Tarakçıoğlu Forklift Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dolandırıcılara Karşı Uyarı: Google Adı Altında Yapılan Telefon, Sms, E-posta Dolandırıcılığına Dikkat!

Bitrix24 Yenilikler, Yeni Güncellemeler

HİSAR Turizm Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

AYSAN HUKUK BÜROSU Web Sitesi Yayında!

WordPress Nedir ve Neden Tercih Edilmeli?

İstanbul İstif Makinaları Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

DOMAIN FIRSATLARI ! Satılık ya da Kiralık Alan Adları

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Globalnet

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.