Bitrix24‘ün şirket içi ve bulut sürümleri için özel alan adı seçeneği mevcuttur. İlk başlatma: Bitrix24 hesabının adını değiştirin Bir hesap oluşturulduğunda rastgele bir ad verilir (3. düzey etki alanı), örneğin…
Liderlik ve yönetim, bugün iş dünyasında en çok konuşulan konulardan ikisidir, ancak yönetim kurulu genelinde işe yarayan denenmiş ve doğru bir yaklaşım yoktur. Bununla birlikte, herhangi bir iyi satış yöneticisini…
İK zaman yönetimi, şirketin geri kalanı için standartları belirler. Kendi programlarına ayak uyduramazlarsa, başkalarından bunu beklemeleri haksızlık olur. Bununla birlikte, İK ekipleri günlük görevlerden oluşan yoğun bir programa sahipken, genellikle…
İntranet arayan bir start-up veya kapsamlı bir HRMS (İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi) arayan yerleşik bir şirket olmanız fark etmez, Bitrix24 size yardımcı olur. Bitrix24 merkezi aranabilir çalışan dizini ile İK…
SSS Projelerinizi dakikasına kadar hazırlarken ve her işe mal olurken bile, beklenmedik bir şey ortaya çıkar ve tüylerinizi diken diken eder. Bu nedenle, proje yönetimi için bir esneklik matrisi ile…
Bunun da diğerleri gibi basit bir iş olacağını düşündünüz, ama şimdi bilgilendirmeyi okuduğunuzda, tüm o hareketli parçalarda ve endişe uyandıran teslim tarihlerinde boğulduğunuzu hissediyorsunuz. Bu hissi çok iyi biliriz. Karmaşık…
Rollerine ve atanan izinlere bağlı olarak her Bitrix24 kullanıcısı için erişimi ayarlayın veya sınırlayın. Bitrix24 uygulamaları için hangi erişimin verildiğini kontrol edin. Bitrix24.Market Apps tarafından Bitrix24 hesabına erişim Bitrix24.Market uygulamalarıyla…
Bitrix24 CRM ile nasıl daha fazla satış yapılır? Ürünlerinizi veya hizmetlerinizi Bitrix24 ürün kataloğuna ekleyin, web sitenize veya çevrimiçi forma ekleyin ve satışa başlayın. Katalog için SEO parametreleri ayarlayın veya…
Bitrix24 çok kanallı pazarlama (Marketing) sistemi, çeşitli segment tabanlı pazarlama kampanyaları yürütmenize olanak tanır: e-posta, sms, haberci kampanyaları veya otomatik arama. Kişiselleştirilmiş e-postalar ve e-posta kampanyaları oluşturmak için CRM Pazarlama…
Olağanüstü müşteri hizmeti sunmak, insanları mutlu etmenin ötesinde bir şeydir. Müşteri hizmetlerinde işe alınan kişiler, müşteriyle yüz yüze iletişimin sonucundan doğrudan sorumlu olmanın yanı sıra ihtiyaç duyulduğu zaman ve yerde…