ADRES DEĞİŞİKLİĞİ >> Tekmer Ankara Ofis adresimiz için İLETİŞİM Sayfamıza gidiniz.
Zaman Yönetimi: Tüm çalışanların ve ekip üyelerinin doğru miktarda işe sahip olduğundan, projelerin tamamlanması için yeterli süre verildiğinden ve işi zamanında yerine getirmek için yeterli ekip üyesinin bulunduğundan emin olunması.
Denetleme Çabaları: Denetleme çabalarıyla ilgili sorulardan bazıları, ekip üyelerine farklı görevler devretmeyi, ilerlemeyi kontrol etmeyi, sorunları ortaya çıktıkça ele almayı ve gerekirse müşterilere güncellemeler vermeyi içerir.
Maliyetleri İzleme: İzleme süresinin bir kısmı, projelerin maliyetlerini izlemektir. Şirketler, fiyatlandırmalarını ve yatırım getirilerini bilmek için izleme maliyetlerine güvenir. Gerekli tüm departmanların maliyetler hakkında bilgi sahibi olması, şirketlerin önemli kararlar almasına yardımcı olur.
Planla: Projeler, ekip üyeleri ve şirket için bir yol haritası oluşturun
Düzenleme: Belirli görevleri kimin yerine getireceğini bilmek ve takvimleri takip etmek
İşbirliği yapın: Çalışmayı birlikte tamamlamak için diğer departmanlar veya ekiplerle çalışmak