linkedin

YAPILANDIRMA

GLOBALNET, Bitrix24 Cloud ve On-Premise ürünleri üzerindeki bilgi, birikim ve deneyimleriyle uzman yazılım ekibiyle sağlamış olduğu yapılandırma hizmetleriyle, müşterilerimizin Bitrix24 çözümlerini sorunsuz bir şekilde kullanmasını sağlamaktadır.

Bitrix24'ü etkin ve verimli bir şekilde kullanmak için yapılandırma hizmetleri, Kuruluşun gereksinimlerini, iş süreçlerini ve hedeflerine en uygun şekilde yapılandırılmasına yönelik bir hizmettir.
Mağazalar

Bitrix24 Cloud Yapılandırma

Bitrix24 Cloud Yapılandırma Hizmeti

Kuruluşun ihtiyaçlarına ve tercihlerine uygun şekilde satın alınan ürün ve hizmetler doğrultusunda Bitrix24'ün belirli özelliklerinin kuruluşun iş süreçleri, kullanıcıları, iş hedefleri ve diğer faktörler dikkate alınarak yapılandırma hizmetidir.

Kullanıcılar ve Rolleri

Farklı kullanıcıların Bitrix24'teki rollerini ve izinlerini kimin ne yapabileceğini ve hangi bilgilere erişebileceğine göre yapılandırılmasıdır.

Modül Kullanımı

Kuruluşun kullanmayı planladığı özelliklerin CRM, Proje Yönetimi, İletişim, İnsan Kaynakları gibi modüllerin yapılandırılmasıdır.

İş Süreçleri

Kuruluşun iş süreçlerine göre Bitrix24'ü etkin bir şekilde kullanması için müşteri hizmetleri, satış süreci, proje yönetimi gibi süreçleri yönetmeye yönelik yapılandırılmasıdır.

Veri Yapısı

Kuruluşun CRM için müşteri bilgileri veya Proje Yönetimi için görev ve proje detayları vb kullanmayı planladığı veri alanlarının organize edilmesi hizmetidir.

Güvenlik ve Gizlilik

Kuruluşun veri güvenliği ve gizlilik ihtiyaçlarına göre hangi verilerin gizli kalması gerektiği, kimin hangi verilere erişebileceği ve diğer güvenlik parametreleri yapılandırılması hizmetidir.

Bitrix24 On-Premise Yapılandırma

Bitrix24 On-Premise Yapılandırma Hizmeti

Kuruluşun ihtiyaçlarına ve tercihlerine uygun şekilde satın alınan ürün ve hizmetler, entegrasyonlar ve özelleştirmelere göre kuruluşun kendi yerel ya da veri merkezi üzerindeki atanmış veya sanal sunucuları üzerinde yapılandırma hizmetidir.

Hesap Oluşturma ve Ayarları

Kuruluşun adın, e-posta adresi ve diğer temel bilgiler çerçevesinde hesabın dil seçenekleri, saat dilimi, logo ve daha fazlasını içeren genel ayarlarının düzenlenmesi hizmetidir.

Kullanıcılar ve Rolleri

Kullanıcıların eklenmesi, Bitrix24'teki rollerini ve izinlerini kimin ne yapabileceği ve hangi bilgilere erişebileceğine göre yapılandırılmasıdır.

Modül Kullanımı

Kuruluşun kullanmayı planladığı özelliklerin CRM, Proje Yönetimi, İletişim, İnsan Kaynakları gibi modüllerin yapılandırılmasıdır.

Görevler ve Projeler

Görevler ve projeleri yönetmeye yönelik özellikleri kullanarak, görevleri oluşturabilme, atayabilme, önceliklendirebilme ve son tarihleri ayarlayabilme, projeleri yönetmek için belirli gruplar oluşturabilme ve bu gruplara belirli görevler atayabime özelliklerinin yapılandırılmasıdır.

CRM Yapılandırması

CRM modülünü, veri alanları, satış pazarlama vb iş süreçlerini ve daha fazlasına yönelik özelliklerin kullanılmasına yönelik yapılandırılmasıdır.

İletişim Araçları

E-posta, anlık mesajlaşma, video konferans ve sosyal ağ özelliklerini özelleştirebilme ve düzenleyebilmeye yönelik özelliklerin yapılandırılmasıdır.

Dosya ve Belge Yönetimi

Dosyaları, belgeleri yükleyebilme, düzenleyebilme ve paylaşabilme, belirli kullanıcılarla veya gruplarla paylaşmaya yönelik izinleri düzenleyebilmeye yönelik özelliklerin yapılandırılmasıdır.

İş Süreçleri

Kuruluşun iş süreçlerine göre Bitrix24'ü etkin bir şekilde kullanması için müşteri hizmetleri, satış süreci, proje yönetimi gibi süreçleri yönetmeye yönelik yapılandırılmasıdır.

Veri Yapısı

Kuruluşun CRM için müşteri bilgileri veya Proje Yönetimi için görev ve proje detayları vb kullanmayı planladığı veri alanlarının organize edilmesi hizmetidir.

Güvenlik ve Gizlilik

Kuruluşun veri güvenliği ve gizlilik ihtiyaçlarına göre hangi verilerin gizli kalması gerektiği, kimin hangi verilere erişebileceği ve diğer güvenlik parametreleri yapılandırılması hizmetidir.

Yedekleme ve Kurtarma Stratejileri

Kuruluşun veri yedekleme ve kurtarma stratejilerine uygun veri kaybını önleme ve geri yüklemeye yönelik ayarların yapılandırılmasıdır.

Yazılım Destek

On-Premise yapılandırması genellikle daha fazla teknik bilgi gerektirir. Kuruluşun var BT Teknik ekibi ya da dış kaynak firması ile iletişim halinde süreç yürütülür ya da GLOBALNET ‘den hizmet alınarak gerçekleştirilir.

GLOBALNET Bitrix24 Değer Katan Hizmetleri ile GÜVENdesiniz.

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.