GLOBALNET, iş akışı otomasyon konusundaki bilgi, birikim ve deneyimleriyle uzman yazılım ekibiyle birçok iş akışı ve otomasyonu geliştirmiş olup, platformu sorunsuz bir şekilde kullanmasını sağlamaktadır.
Bitrix24 Cloud iş akışı otomasyon özellikleri ile, iş süreçlerini ve görevleri daha verimli ve hatasız hale getirmek için güçlü ve esnek araçlar sunar. İş süreçlerini ve rutin görevleri otomatikleştirmek için kullanılabilen bir dizi iş akışı otomasyonu, elle yapılan işleri azaltır ve operasyonel verimliliği artırır. İş akışı otomasyon özellikleri kullanıcıların kendi özel iş süreçlerine ve görevlerine uyarlamalarını, belirli bir durumda ne tür bir işlem gerçekleşeceğini ve hangi koşulların karşılanması gerektiğini belirlemelerini sağlar.
Bitrix24 İş Akışı Otomasyon Hizmetleri
Görev Otomasyonları
Bitrix24, belirli bir durumda otomatik olarak görev oluşturma veya bir görevin durumunu otomatik olarak güncelleme gibi özelliklere sahiptir. Ayrıca belirli bir süre boyunca tamamlanmayan görevler için hatırlatıcılar da ayarlayabilirsiniz.
CRM İş Akışları
Satış süreçleri, müşteri etkileşimleri ve pazarlama faaliyetleri gibi CRM ile ilgili görevler otomatikleştirilebilir. Örneğin, bir lead oluşturulduğunda otomatik bir e-posta gönderme veya bir satış fırsatının durumu değiştiğinde otomatik bildirim gönderilir.
Döküman İş Akışları
Dökümanların onaylanması, yayınlanması ve revize edilmesi gibi süreçler otomatikleştirilebilir. Örneğin, bir dökümanın onayı için otomatik bir talep oluşturma veya dökümanın belirli bir süre boyunca revize edilmemesi durumunda otomatik bir hatırlatıcı gönderme.
Bildirimler ve Uyarılar
Bitrix24, belirli bir olay meydana geldiğinde otomatik bildirimler ve uyarılar gönderme özelliğine sahiptir. Örneğin, bir görevin süresi dolduğunda otomatik bir uyarı gönderme veya bir proje tamamlandığında otomatik bildirim gönderilir.
Raporlama İş Akışları
Bitrix24, belirli bir süre boyunca otomatik raporlar oluşturma özelliğine sahiptir. Örneğin, her hafta satış raporu oluşturma veya her ay proje durumu raporu oluşturulur.
GLOBALNET Bitrix24 Değer Katan Hizmetleri ile GÜVENdesiniz.
Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular
Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.
Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak ve hepsi bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.
Bitrix24'ün 5 üyelik planı vardır:
• ÖZGÜR. Sınırsız kullanıcı, sonsuza kadar ücretsiz, sınırlı işlevsellik. • TEMEL. 5 kullanıcıya kadar, 61 USD/ay , küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika. • STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 USD/ay , tüm şirketiniz için mükemmel işbirliği. • PROFESYONEL. 100 kullanıcıya kadar, 249 USD/ay , maksimum satış ve iş süreci otomasyonu. • GİRİŞİM. Ayda 499 USD'den başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı , büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları
Lütfen tüm planlarımızın sabit oranlı olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı miktarda para ödeyebileceğiniz anlamına gelir.
Bitrix24'ü masaüstü uygulaması (Windows veya Mac için) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak herhangi bir tarayıcıda kullanabilirsiniz .
Olabildiğince güvenli. Bitrix24, verileri bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 17 veri merkezinde ve 600 sunucuda depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.
İşte buradalar:
• Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı bir ayar yapılmadıysa, tüm yeni davet edilen kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir. • Bir daire başkanı. Bunlar, hesaba genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacaktır. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görevlerinin çalışma raporlarını görecektir. • Yönetici: Hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı. • Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.