GLOBALNET, performans denetim konusundaki bilgi, birikim ve deneyimleriyle uzman yazılım ekibiyle birçok müşterisine hizmet sağlamakta olup, platformu sorunsuz bir şekilde kullanmasını sağlamaktadır.
Bitrix24’ü etkin ve verimli kullanmak için performans ve denetim hizmetleri, platformunuzu sürekli olarak izlemeyi, potansiyel sorunları belirlemeyi ve iyileştirmeleri önermeyi amaçlar.
Bitrix24 Performans Denetim Hizmetleri
Sistem Performansı Analizi
Bitrix24'ün hızını ve yanıt verme kapasitesini kontrol, aşırı yük, yavaş çalışma ya da diğer performans sorunlarını belirlemek için düzenli analizler yapılır.
Kullanıcı Etkileşimi İzleme
Kullanıcıların Bitrix24 içinde nasıl etkileşimde bulunduğunu izleyerek, hangi özelliklerin en çok / en az kullanıldığını belirleme yanında eğitim eksiklikleri veya platformun daha etkili kullanılmasını sağlamak için potansiyel iyileştirmeler belirlenir.
Güvenlik Denetimi
Kullanıcı izinleri, erişim hakları ve diğer güvenlik protokolleri gözden geçirilerek herhangi bir potansiyel güvenlik açığı belirlenir.
Veri Bütünlüğü Kontrolü
Bitrix24'teki verilerin tutarlılığını ve doğruluğunu kontrol etme, çift girişler, eksik bilgiler veya hatalı veri girişlerinin tespit edilmesidir.
Özelleştirme ve Entegrasyon Denetimi
Özel modüller, entegrasyonlar veya diğer özelleştirmelerin doğru bir şekilde çalıştığından emin olmaya yönelik denetim servisidir.
Raporlama ve KPI İzleme
Önceden belirlenmiş anahtar performans göstergeleri (KPI) üzerinden Bitrix24'ün performansını değerlendirme, istenilen KPI hedeflerine ulaşılıp ulaşılmadığı belirlenir.
Kullanıcı Geri Bildirimi
Kullanıcıların platform hakkında geri bildirimlerini toplayarak, Bitrix24'ün iş akışlarına nasıl daha iyi entegre edilebileceği hakkında bilgi edinilmesi sağlanır.
İyileştirme Önerileri
Tüm denetimlerin sonucunda, performansı artırmak, güvenliği güçlendirmek ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek için önerilerde bulunulur.
GLOBALNET Bitrix24 Değer Katan Hizmetleri ile GÜVENdesiniz.
Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular
Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.
Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak ve hepsi bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.
Bitrix24'ün 5 üyelik planı vardır:
• ÖZGÜR. Sınırsız kullanıcı, sonsuza kadar ücretsiz, sınırlı işlevsellik. • TEMEL. 5 kullanıcıya kadar, 61 USD/ay , küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika. • STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 USD/ay , tüm şirketiniz için mükemmel işbirliği. • PROFESYONEL. 100 kullanıcıya kadar, 249 USD/ay , maksimum satış ve iş süreci otomasyonu. • GİRİŞİM. Ayda 499 USD'den başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı , büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları
Lütfen tüm planlarımızın sabit oranlı olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı miktarda para ödeyebileceğiniz anlamına gelir.
Bitrix24'ü masaüstü uygulaması (Windows veya Mac için) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak herhangi bir tarayıcıda kullanabilirsiniz .
Olabildiğince güvenli. Bitrix24, verileri bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 17 veri merkezinde ve 600 sunucuda depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.
İşte buradalar:
• Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı bir ayar yapılmadıysa, tüm yeni davet edilen kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir. • Bir daire başkanı. Bunlar, hesaba genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacaktır. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görevlerinin çalışma raporlarını görecektir. • Yönetici: Hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı. • Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.