linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

İletişim merkezi

Bitrix24, tüm müşteri iletişim kanallarınızı İletişim Merkezi adı verilen tek bir panoda toplar. CRM ile entegre, tüm müşteri etkileşimlerinizi kolayca izlemenize ve işlem yapılabilir pazarlama verileri toplamanıza olanak tanır.

Tüm sosyal medya kanallarınız için tek merkez

Facebook, Instagram, WhatsApp, Viber veya diğer platformlardaki işletme profilleriniz arasında geçiş yapmak zorunda kalmak yerine, müşteri etkinliğini kolayca izleyebileceğiniz, mesajlara ve yorumlara yanıt verebileceğiniz, verileri analiz edebileceğiniz ve istatistikler toplayabildiğiniz tek bir merkeze sahip olursunuz.
Tüm sosyal medya kanallarınız için tek merkez

Bitrix24.CRM + Instagram

Bu resmi entegrasyon, tüm etkileşimleri (ödemeler dahil) doğrudan Bitrix24 içinden yönetirken müşterilerinize yerel bir alışveriş deneyimi sunmanıza olanak tanır.

Bitrix24 + Facebook

Facebook profilinizi İletişim Merkezimize bağlayın ve müşterilerinizden gelen mesajları doğrudan Bitrix24 Messenger'da yanıtlayın.

Bitrix24 + WhatsApp

Web sitenizde WhatsApp widget'ını etkinleştirerek müşterilerinize işletmenizle bağlantı kurmaları için daha fazla seçenek sunun.

Instagram

Viber

Whatsapp

Bitrix24.Network

Facebook entegrasyonu

Bitrix24.CRM + Instagram = Daha Fazla Satış

Instagram'ı ürünlerinizi/hizmetlerinizi çevrimiçi satmak için kullanıyorsanız, bu entegrasyon satışlarınızı yepyeni bir düzeye taşıyacak.
Bitrix24.CRM + Instagram = Daha Fazla Satış

Resmi entegrasyon

Sadece birkaç tıklamayla Instagram profilinizi bağlayın ve işletmenizi Instagram'da daha önce hiç olmadığı kadar ölçeklendirmeye başlayın.

Müşterileriniz için sorunsuz alışveriş deneyimi

Müşterileriniz, uygulamadan çıkmadan ürünlerinizi satın alabilir, sipariş verebilir ve bunlar için ödeme yapabilir - hem de hepsi Instagram'da.

Sizin için sorunsuz satış deneyimi

Tüm satış sürecini Bitrix24 CRM'de yönetin: DM'leri yanıtlayın, ürün resimlerini paylaşın ve ödeme bağlantıları gönderin.

Web siteniz için canlı sohbet

Ziyaretçilerinize anında destek ve müşteri hizmeti sağlamak için web sitenize yerleştirilebilen bir canlı sohbet widget'ı. Tüm diyaloglar CRM'nize kaydedilir ve geri dönen bir müşteriyse, sistem onları tanır.

Kurallar, yönlendirme ve görüşme aktarımları

Müşteri sohbetlerini ekip üyeleriniz arasında yönetmek, yönlendirmek ve dağıtmak için varsayılan ayarları kullanın veya özel bir kurallar dizisi oluşturun.

Müşteriler ve denetçiler tarafından derecelendirmeler

Her görüşme, bir müşteri ve/veya ekip amiriniz tarafından derecelendirilebilir. Veriler, İletişim Merkezinde gösterilir.

Hazır yanıtlar

Müşteri destek ekibiniz müsait olmadığında müşterileri bekletmek için kullanılacak bir dizi hazır yanıt oluşturun.

Gelişmiş raporlar

Mesai saatleri

Selamlar

Geri arama seçeneği

Bekle ve kuralları göster

Telefon

Bitrix24 Telephony, yerel telefon numaraları kiralamanıza, çalışanlarınız için dahili telefon numarası uzantıları oluşturmanıza, arama kuyruğu ve yönlendirme ayarlamanıza ve daha pek çok şeye olanak tanır.
telefon

Gelişmiş VoIP telefon çözümü

Bitrix24 telefon, arama izleme, yönlendirme, iletme, tarama, transkripsiyon, kayıt ve çok daha fazlasını içerir.

Bitrix24 CRM ile entegrasyon

CRM'de aramalar kaydedilebilir ve anlaşmalara eklenebilir. Gelen çağrılar, belirli bir olası satıştan sorumlu bir satış temsilcisine yönlendirilir.

Gelişmiş telefonla pazarlama

Otomatik çevirici çalıştırabilir, web sitenize geri arama widget'ı yükleyebilir, geri arama istekleri gönderebilir, sesli yayınlar ve SMS kullanabilirsiniz.

7/24 arama yapın ve alın

Ek ekipman veya yazılım gerekmez

Skype veya Zoom'dan daha ucuz

Eksiksiz VBMA paketi

IVR (Etkileşimli sesli yanıt)

Sosyal medya + haberciler

Müşteri iletişim kanallarınızı daha kolay ve verimli bir şekilde yönetmek için sosyal medya ve mesajlaşma programlarındaki tüm işletme profillerinizi İletişim Merkezi'ne bağlayın.
Sosyal medya + haberciler

İstemci iletişimi

Müşterilerle hızlı ve kolay iletişim için Facebook, Instagram, WhatsApp vb.

Sosyal medya profillerinizi Bitrix24'ten yönetin

Tüm müşteri etkileşimleriniz tek bir pano üzerinden yapılır, depolanır ve analiz edilir.

Analitik ve istatistikler

Aktiviteyi kanala, güne/saate, ortalama yanıt süresine, müşteri memnuniyetine ve en yüksek yüke göre ölçün.

Instagram İş Entegrasyonu

Apple Business Chat entegrasyonu

Facebook Lead Ads entegrasyonu

Web formları

Müşteri etkileşimi araçları

E-posta, SMS ve Sesli Aramalar

Bitrix24 Omnichannel İletişim Merkezinize, hala oldukça popüler olan denenmiş ve doğrulanmış müşteri iletişim kanalları da dahildir.
E-posta SMS ve Sesli Aramalar

Klasik yardım masası

Tüm e-postalarınızı tek bir yerden almak ve yönetmek için posta kutularınızı tek tıkla Bitrix24 İletişim Merkezi'ne bağlayın.

SMS

Müşteri tabanınızdaki kişilere kolayca promosyon metin mesajları göndererek SMS kampanyaları yürütün.

Sesli aramalar

Ofis/bulut PBX'iniz veya SIP-trankınız varsa SIP konnektör kiralayarak ücretsiz telefon görüşmeleri yapabilir ve sadece giden aramalar için güncel tarifeleriniz üzerinden ödeme yapabilirsiniz.

Üçüncü taraf entegrasyonlar için SIP konektörü

Dinleme API'si

Bitrix24.Tasks ile entegrasyon

Bitrix24.CRM ile entegrasyon

Otomatik çevirici

Bir iletişim platformundan daha fazlası, bir çevrimiçi işbirliği paketi gibi

Bitrix24 ekosisteminin bir parçası olan çalışan iletişim araçlarımız, işinizi yürütmek için tek bir web tabanlı platform olan eksiksiz bir çevrimiçi toplantı işbirliği, otomasyon ve pazarlama platformu sağlamak için Bitrix24 araçlarının geri kalanıyla çapraz entegre edilmiştir.
  • Mobil görev yönetimi
  • Bilgi tabanı
  • Çevrimiçi çalışma alanı
  • Takvim
  • Ekip zaman yönetimi
  • Sürmek
  • Video konferans
  • Satış zekası
  • Telefon
  • Robotik süreç otomasyonu
Genellikle rastgele ve kaotik bir şekilde gerçekleşen düzinelerce süreç, aktivite ve belge akışı yerine, baştan sona Bitrix24 yazılımında yapılan tek, kolaylaştırılmış bir süreç elde edeceksiniz.

Bitrix24'ü piyasadaki diğer çözümlerin %99'undan daha iyi yapan nedir?

Bitrix24, şirketin tamamı veya belirli çalışma grupları/projeler için herhangi bir cihazdan erişilebilen birden çok bilgi tabanı oluşturmanıza olanak tanır.
  • Mevcut tüm SaaS çözümlerinizin yerini alır
  • Sınırsız kullanıcı için sonsuza kadar ücretsiz
  • Verilerinizi diğer sistemlerden taşımak kolaydır
  • Tüm favori servisleriniz ve uygulamalarınız ile entegre
  • Dünya çapında 12.000.000'den fazla kullanıcı tarafından kullanılıyor, seviliyor ve güveniliyor
  • %100 sabit ücret: öngörülebilir maliyetler, kullanıcı başına fiyatlandırma yok
Öne çıkan özellikler
Bitrix24 ile ekip çalışmanızı geliştirin!
Mobil uygulamamızı bugün yükleyin ve işlerinizi yeni yöntemle halletmeye başlayın.

Entegrasyonlar

Bitrix24, Bitrix24.Market'te bulunan birkaç düzine entegrasyonla birlikte gelir. REST API'mizi kullanarak kendi uygulamalarınızı da oluşturabilirsiniz.
Genellikle rastgele ve kaotik bir şekilde gerçekleşen düzinelerce süreç, aktivite ve belge akışı yerine, baştan sona Bitrix24 yazılımında yapılan tek, kolaylaştırılmış bir süreç elde edeceksiniz.
12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.