linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

EĞİTİMLER

GLOBALNET, Türkiye'deki Sertifikalı Yetkili Tek Eğitim Sağlayıcı olarak Bitrix24 Cloud ve On-Premise ürünleri üzerindeki bilgi, birikim ve deneyimleriyle uzman yazılım ekibiyle birçok cloud uygulaması yapılandırmış, eğitimlerini vermiş olup, müşterilerimizin sorunsuz bir şekilde kullanmasını sağlamaktadır.

Eğitimler genellikle çevrimiçi canlı web seminerleri aracılığıyla verilir. Eğitim materyalleri genellikle pratik örnekler ve egzersizler içerir, böylece kullanıcılar öğrendiklerini uygulama ve platformdan maksimum verim elde etme fırsatı bulur.
Bitrix24 Küçük İşletme

Bitrix24 Cloud / On-Premise Eğitim Başlıkları ve Kapsamı

Kullanıcıların platformun tüm özelliklerinden tam olarak yararlanmasını sağlamak için tasarlanmıştır. Eğitimler kullanıcı ve yönetici (admin) seviyelerine göre değişiklik gösterebilmektedir

Genel Bakış ve Arayüz

Bitrix24 genel tanıtımı, ana arayüzün nasıl kullanılacağı ve genel navigasyonun nasıl yapılacağı hakkında genel bakış.

İletişim Araçları

Bitrix24'ün sunduğu çeşitli iletişim araçları (e-posta, sohbet, video konferanslar vb.) hakkında genel bakış ve bu araçların kullanımı.

İşbirliği ve İş Yönetimi

Bitrix24'ün işbirliği ve iş yönetimi araçları hakkında genel bakış. (görev ve proje yönetimi, belge paylaşımı ve iş akışları gibi özellikleri içerir.)

CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi)

Bitrix24 CRM özelliklerine ve işlevlerine genel bir bakış. Müşteri ve lead yönetimi, satış süreçlerinin yönetimi, fırsatlar, teklifler ve faturalar gibi özelliklerin kullanımı.

Raporlama ve Analitik

Bitrix24'ün sunduğu çeşitli raporlama ve analitik özellikler hakkında genel bakış. (CRM analitiği, görev ve proje analitiği vb.)

Sistem Yönetimi ve Yapılandırma

Bitrix24'ün yapılandırması ve özelleştirme hakkında bilgi, kullanıcı ve grupların yönetimi, izinlerin ayarlanması, sistem ayarları ve yapılandırma seçenekleri genel bakışı.

Entegrasyonlar

Bitrix24'ün diğer sistemler ve uygulamalarla entegrasyonu hakkında genel bakış.

Yazılım ve Veritabanı Yönetimi

Bitrix24 On-Premise eğitiminde, genellikle yazılımın kurulumu, bakımı ve güncellemesi, veritabanı yönetimi, yedekleme ve geri yükleme gibi teknik konular da ele alınmaktadır.

KULLANICI VE YÖNETİCİ EĞİTİMLERİ

Bitrix24 uzman ekibimiz tarafından kuruluştaki çalışanlara, yöneticilere Bitrix24 kullanımı ve yönetimi ile ilgili kapsamlı eğitimler verilmektedir.

Eğitimlerimizle ilgili ayrıntılı bilgiler aşağıda yer alıp, projeye göre özel yapılandırılmış eğitimlerde verilebilmektedir.
Bitrix24 EĞİTİM SEVİYELERİ
• Son Kullanıcı/Çalışanlar Eğitimi (Contributer) (4 Saat)
• İleri Seviye Kullanıcı/Sistem Yönetici Eğitimi (Power User) (6 saat)
• On-Premise Yönetici (Admin) Eğitimi (4 saat, IT Yöneticileri için)
KATILIMCI SAYILARI
• Eğitimlerimiz yerinde, çevrimiçi ya da hibrit olarak verilebilmektedir.
• Son Kullanıcı eğitimleri gruplar halinde 10 – 50 kişiye kadar verilebilmektedir.
• İleri seviye kullanıcı/sistem yönetici eğitimleri gruplar halinde 2 – 4 kişiye kadar verilebilmektedir.

EĞİTİM İÇERİKLERİ

Son Kullanıcı Eğitimleri Kapsamı

BÖLÜM : Bitrix24 Modülleri (2 Saat)
Arayüz Tanıtımı

Kullanıcı Profil Modülü

  • Kullanıcı bilgilerinin doldurulması

  • Temalar ve dil ayarları

  • Bildirimlerin yapılandırılması

  • Şifre değiştirme – 2 faktörlü güvenlik

  • Kişisel görevler, verimlilik, çalışma zamanı bilgilerine erişim

  • Mobil ve Masaüstü uygulamaların kurulması

  • Bitrix genelinde arama yapılması

Kullanıcı Profil Modülü

  • Kullanıcı bilgilerinin doldurulması

  • Temalar ve dil ayarları

  • Bildirimlerin yapılandırılması

  • Şifre değiştirme – 2 faktörlü güvenlik

  • Kişisel görevler, verimlilik, çalışma zamanı bilgilerine erişim

  • Mobil ve Masaüstü uygulamaların kurulması

  • Bitrix genelinde arama yapılması

Çalışma Grupları Modülü

  • Grup Oluşturma (Çalışma ve Proje Grubu) ve Örnek Çalışma

  • Çalışma Gruplarının alt modülleri (görev, drive, yazışma, duyuru, vb.)

  • Açık Grup ve Kapalı Grup Arasındaki Fark

  • Proje Grubu ve Çalışma Grubu Arasındaki Fark

  • Intranet ve Extranet Kullanıcılar Kavramı ve Örnek Çalışma

  • Bir Grubun Özellikleri

  • Grup İçi Kullanıcı İzinleri

Yardım ve FAQ Modülü

Haber Akışı (Feed – Besleme) Modülü

  • Anonslar

  • Anketler

  • Etkinlik ve görev oluşturulması

  • Duyurular

  • İşlemler (İzin talebi, harcama talebi vb.)

  • Sohbet (Chat) ve Video Konferans Modülü

Çalışma Grupları Modülü

  • Grup Oluşturma (Çalışma ve Proje Grubu) ve Örnek Çalışma

  • Çalışma Gruplarının alt modülleri (görev, drive, yazışma, duyuru, vb.)

  • Açık Grup ve Kapalı Grup Arasındaki Fark

  • Proje Grubu ve Çalışma Grubu Arasındaki Fark

  • Intranet ve Extranet Kullanıcılar Kavramı ve Örnek Çalışma

  • Bir Grubun Özellikleri

  • Grup İçi Kullanıcı İzinleri

Görevler ve Projeler Modülü

  • Bir Görev Oluşturma ve Örnek Çalışma

  • Görevlerdeki Kavramlar

  • Görevler Modülünde Görünümler

  • Görevlerde Raporlar

  • Proje grupları

  • Otomasyonlar

Takvim Modülü

  • Takvime Yeni Bir Etkinlik Ekleme

  • Bireysel Takvim / Kuruluş Takvimi

  • Outlook ve Google Takvim Entegrasyonu

  • Drive Modülü

Drive Modülü

  • Dosya Yükleme

  • Bireysel Sürücü / Kuruluş Sürücüsü

  • Dokümanlarla çalışmak

  • Dosya paylaşımı (link paylaşma)

Posta (Webmail) Modülü

  • Mail Entegrasyonu

  • Mailden Task Açma

  • Mailden Yeni bir Lead Oluşturma

  • Posta kutusu ayarları

  • Epostaları CRM’e bağlama opsiyonları

  • CRM modülünde kart içinden ve otomasyon ile eposta gönderimi

  • Email marketing

CRM Modülü

  • CRM Varlıklarının açıklanması (Entity); LEAD – Müşteri Adayı, DEAL – Anlaşma, COMPANY – Kurumsal Müşteri, CONTACT – Bireysel müşteri veya irtibat noktası

  • CRM Modülünde arama ve filtreleme

  • CRM varlıklarının görüntülenme modları (Liste, Kanban, Takvim)

  • CRM varlıklarının özelleştirilmesi (Kullanıcı veri alanlarının oluşturulması)

  • CRM Süreç Tasarımı ve Otomasyon Kuralları

  • CRM Ayarları (Para Birimleri, Vergiler, Lokasyonlar, Hitap Şekilleri, Ürün özel alanları vb.)

  • Ürün (Products) Kavramı ve Ürün Kataloğu Ekleme

  • CRM Raporlarının Kullanılması

BÖLÜM : Soru-Cevap ve Değerlendirme (2 Saat)

İleri Seviye Kullanıcı/Sistem Yönetici Eğitimi

BÖLÜM : Genel Ayarlar ve Modüller (2 Saat)

Arayüz Tanıtımı
Kullanıcı Profil Modülü

  • Kullanıcı bilgilerinin doldurulması

  • Temalar ve dil ayarları

  • Bildirimlerin yapılandırılması

  • Şifre değiştirme – 2 faktörlü güvenlik

  • Kişisel görevler, verimlilik, çalışma zamanı bilgilerine erişim

  • Mobil ve Masaüstü uygulamaların kurulması

  • Bitrix genelinde arama yapılması

Yardım ve FAQ modülü
Haber Akışı (Feed – Besleme) Modülü

  • Anonslar

  • Anketler

  • Etkinlik ve görev oluştuluması

  • Duyurular

  • İşlemler (İzin talebi, harcama talebi vb.)

Sohbet (Chat) ve Video Konferans Modülü
Çalışma Grupları Modülü

  • Grup Oluşturma (Çalışma ve Proje Grubu) ve Örnek Çalışma

  • Çalışma Gruplarının alt modülleri (görev, drive, yazışma, duyuru, vb.)

  • Açık Grup ve Kapalı Grup Arasındaki Fark

  • Proje Grubu ve Çalışma Grubu Arasındaki Fark

  • Intranet ve Extranet Kullanıcılar Kavramı ve Örnek Çalışma

  • Bir Grubun Özellikleri

  • Grup İçi Kullanıcı İzinleri

Görevler ve Projeler Modülü

  • Bir Görev Oluşturma ve Örnek Çalışma

  • Görevlerdeki Kavramlar

  • Görevler Modülünde Görünümler

  • Görev İçe ve Dışa Aktarma

  • Görevlerde Raporlar

  • Proje grupları

  • Otomasyonlar

Takvim Modülü

  • Takvime Yeni Bir Etkinlik Ekleme

  • Bireysel Takvim / Kuruluş Takvimi

  • Takvim İzinleri

  • Outlook ve Google Takvim Entegrasyonu

Drive Modülü

  • Dosya Yükleme

  • Bireysel Sürücü / Kuruluş Sürücüsü

  • Dosya İzinleri

  • Dokümanlarla çalışmak

  • Dosya paylaşımı (link paylaşma)

Posta (Webmail) Modülü

  • Mail Entegrasyonu

  • Mailden Task Açma

  • Mailden Yeni bir Lead Oluşturma

  • Posta kutusu ayarları

  • Epostaları CRM’e bağlama opsiyonları

  • CRM modülünde kart içinden ve otomasyon ile eposta gönderimi

  • Email marketing ve Segment Kullanımı

Çalışanlar Modülü

  • Hiyerarşik Yapının Önemi ve Oluşturulması

  • Supervisor kavramı ve özellikleri

  • Kullanıcı Ekleme İşlemleri

  • Sistem Admini Belirleme

  • Sistem Ayarları

  • Kuruluş Adı, Çalışma saatleri, LOGO, tatil günleri vb. ayarların yapılması

  • Portal URL’sinin ayarlanması

  • Çalışma Başlangıcı ve İş Raporu ayarlarının yapılması

  • On-Prem Admin paneli ayarları hakkında bilgilendirme (On-Prem Admin Eğitimi Ayrıca verilmektedir)

BÖLÜM : CRM (2 Saat)

CRM Modülü

  • CRM Varlıklarının açıklanması (Entity); LEAD – Müşteri Adayı, DEAL – Anlaşma, COMPANY – Kurumsal Müşteri, CONTACT – Bireysel müşteri veya irtibat noktası

  • CRM Modülünde arama ve filtreleme

  • CRM varlıklarının görüntülenme modları (Liste, Kanban, Takvim)

  • CRM varlıklarının özelleştirilmesi (Kullanıcı veri alanlarının oluşturulması)

  • CRM Varlıklarının içe ve dışa aktarılması

  • CRM Süreç Tasarımı ve Otomasyon Kuralları

  • CRM Ayarları (Para Birimleri, Vergiler, Lokasyonlar, Hitap Şekilleri, Ürün özel alanları vb.)

  • CRM İzinleri (Roller, yetkis seviyeleri, kullanıcı ve departmanlara rol atanması)

  • Ürün (Products) Kavramı ve Ürün Kataloğu Ekleme

  • Doküman Şablonları (Document Generator) ile çalışmak Form Yaratma (Örnek Çalışma)

  • CRM Form Tasarımı

  • Website Widget Tasarımı

  • CRM Raporlarının Tasarımı ve Kullanılması

  • CRM Analizleri (Analytics, Start, Sales Funnel)

CRM Marketing Modülü

Uygulamalar Modülü

Workflow Automation Modülü

Contact Center Modülü

Sosyal Medya entegrasyonu

Open Channels ayarları

Wazzup Entegrasyonu

SIP Telefon Entegrasyonu

BÖLÜM : Soru-Cevap ve Değerlendirme (2 Saat)

GLOBALNET Bitrix24 Değer Katan Hizmetleri ile GÜVENdesiniz.

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.