linkedin
Globalnet

SANAL SUNUCU

GLOBALNET, Bitrix24 kullanıcılarına geniş kapsamlı Yazılım Destek hizmetleri sunmaktadır. Bu hizmetler, kullanıcıların Bitrix24'ün çeşitli özelliklerini ve araçlarını etkin bir şekilde kullanmalarına yardımcı olmak için tasarlanıp sunulmaktadır.

Bu destek hizmetleri kapsamları, kullanıcıların tercih ettikleri Bitrix24 ürünlerine ve hizmet beklentilerinin seviyelerine göre farklılık göstermektedir.
Bitrix24 Küçük İşletme
Bitrix24 ürünleri kurulum, yapılandırma ve eğitimlerin tamamlanması sonrası dileyen müşterilerimiz GLOBALNET tarafından sunulan Değer Katan hizmetlerle kendilerini güvende hissederler. Anlaşmalarla kullanım süreci dahilinde GLOBALNET tarafından sorunlar direk olarak takip edilip giderilmekte, çözülemeyen sorunlarda Bitrix24 üzerinden takip edilerek sorunlara kalıcı çözümler sunulmaktadır.

Canlı Destek

Anlaşmalı Bitrix24 kullanıcılarımıza canlı sohbet desteği sağlanır. Bu hizmet ile, kullanıcılarımız anında yardım alabilmektedirler. Kullanıcılar sorularını canlı destek ekibimize sorabilir ve genellikle kısa bir süre içinde yanıt alabilirler. Ayrıca Yazılım Destek Formumuzu doldurarak da karmaşık sorunlarını kapsamlı aktararak Bitrix24 Help-Desk altyapımız üzerinden sorunların çözüm sürecinde katma değerli destek hizmeti alabilmektedir.

Bilgi Bankası ve SSS

Kullanıcılarımızın sorularını yanıtlamak için kapsamlı bir bilgi bankası ve Sıkça Sorulan Sorular (SSS) bölümü Bitrix24 sitesinde olduğu gibi GLOBALNET tarafından da web sitesi üzerinden sağlanmaktadır. Bu kaynaklar, kullanıcıların bu yönde tercihlerini kullanmaları durumunda Bitrix24'ün çeşitli özelliklerini ve araçlarını nasıl kullanacaklarını anlamalarına yardımcı olabilmektedir.

Eğitim Materyalleri ve Kılavuzlar

Bitrix24, kullanıcılarımıza çevrimiçi ortamda geniş bir dizi eğitim materyali ve kılavuz sunulmaktadır. Ayrıca video eğitimleri, kullanıcı kılavuzları, webinarları ve daha fazlasına erişilebilmektedir.

E-posta Destek

Kullanıcılar, Yazılım Destek ekibimize e-posta yoluyla ulaşabilmekte olup, Bitrix24 Help-Desk altyapımız üzerinden kullanıcılarımızın sorunlarına karşılık destek hizmeti verilmektedir.

Topluluk Forumları

Bitrix24 tarafından, kullanıcıları arasında bilgi ve deneyimlerini paylaşabilecekleri bir topluluk forumu da bulunmaktadır. Bu forumlar, kullanıcıların belirli bir sorunu çözme veya Bitrix24'ün belirli bir özelliğini kullanma konusunda yardım alabilmektedirler.

Özel Destek Paketleri

Özellikle büyük ölçekli Kuruluşların ve ölçekli projeler için GLOBALNET Bitrix24 Değer Katan Özel Destek paketleri alınabilmektedir. Bu hizmetler genellikle özelleştirilmiş danışmanlık, özel eğitim seansları, kapsamlı sorun analizi, müdahale, sorunu giderme ve daha fazlasını içerebilmektedir.

Bitrix24 Cloud / On-Premise Yazılım Destek Hizmetleri

Bitrix24 Cloud sürümü için Yazılım Destek hizmetlerimiz, genellikle kullanıcıların platformun çeşitli özelliklerini ve işlevlerini anlamalarını ve verimli kullanmalarını sağlamaya odaklı hizmetlerdir. Uygulamalar bulut üzerinden sunulması sebebiyle sunucu bakımı, yazılım güncellemeleri ve diğer altyapı sorunları Bitrix24 tarafından sorunsuz şekilde yönetilir.
Bitrix24 On-Premise sürümü için Yazılım Destek hizmetlerimiz, genellikle kullanıcıların platformun çeşitli özelliklerini ve işlevlerini anlamalarını ve verimli kullanmalarını sağlamaya odaklı hizmetlerdir. Uygulamalar kullanıcıların kendi network ağ altyapıları üzerindeki veya kiralanan sanal sunucular üzerinden sunulması sebebiyle sunucu bakımı, yazılım güncellemeleri ve diğer altyapı sorunları için Yazılım Destek hizmetine ihtiyaç duyabilmektedir.

Kullanıcılar, Bitrix24'ü etkin bir şekilde kullanmaları ve uygulamalardan en iyi şekilde yararlanmaları amacıyla kapsamlı destek danışmanlık hizmetlerine ihtiyaç duyabilmekte olup, GLOBALNET ‘in değer katan destek hizmetlerini tercih etmekteler.

Kullanıcı Yönetimi Destek

Kullanıcıların eklenmesi, silinmesi ve rollerinin düzenlenmesi gibi Bitrix24 kullanıcı yönetimi ile ilgili yardımları ve destekleri içermektedir.

Özellik Kullanımı Destek

Bitrix24'ün çeşitli özelliklerini ve işlevlerini CRM, proje yönetimi, iletişim ve işbirliği araçları, vb. kullanma konusunda yardımcı olmaya yönelik yardımları ve destekleri içermektedir.

Entegrasyon Destek

Bitrix24'ü diğer uygulamalarla ve hizmetlerle e-posta hizmetleri, sosyal medya platformları, diğer iş uygulamaları vb. entegre etmek API entegrasyonlarını yönetmek, veri aktarımını yapılandırmak ve entegrasyon süreçlerini test etmeyi içeren yardımları ve destekleri içermektedir.

Özelleştirme Destek

Kuruluşun Bitrix24'ün özelliklerini ve işlevlerini özelleştirebilmesini sağlayıcı, iş süreçlerini otomatikleştirme, kullanıcı arayüzünü özelleştirme ve işlevsellik ekleme, Bitrix24 kodunu değiştirme gibi konularda sağlanan destek hizmetidir.

Sorun Giderme Destek

Kullanıcıların karşılaştığı hata ayıklama ve Bitrix24'ün düzgün çalışmasını sağlama, teknik sorunları ve hataları çözme konusunda yardımcı olmaya yönelik yardımları ve destekleri içermektedir.

Güncelleme ve Yükseltme Desteği

Özellikle büyük ölçekli Kuruluşların ve ölçekli projeler için GLOBALNET Bitrix24 Değer Katan Özel Destek paketleri alınabilmektedir. Bu hizmetler genellikle özelleştirilmiş danışmanlık, özel eğitim seansları, kapsamlı sorun analizi, müdahale, sorunu giderme ve daha fazlasını içerebilmektedir.

Eğitim ve Kullanıcı Desteği

Kullanıcıların Bitrix24'ü etkin bir şekilde kullanmalarını sağlar. Bu, kullanıcı eğitimi, belgeler ve kullanıcı kılavuzları sağlama ve kullanıcıların sistemle ilgili sorularını yanıtlama gibi konularda yardımcı olmaya yönelik yardımları ve destekleri içermektedir.

Aylık/Saat Limitli Yazılım Destek / Danışmanlık / Rehberlik Hizmetleri

Talebe göre aylık saat limitleri belirlenir.

Ürün için verilen standart uzaktan erişim (e-posta, çevrimiçi sohbet, telefon, görüntülü görüşme) Yazılım Destek hizmetlerini kapsar.

Destek taleplerinin, MÜŞTERİ tarafından Eposta/ Yazılım Destek Talep Formu/Telefon ile GLOBALNET’e iletilmesinin ardından, 3 (üç) iş günü içerisinde analiz edilir, bilgilendirme yapılır, çözümlenir veya çözümlenmek üzere ürünü geliştiren firma olan Bitrix24’e iletilir.

1. Seviye Yazılım Destek hizmetleri ;

  • Ne – nereden – nasıl yapılır sorularının cevaplanması,

  • Bitrix24 standart özelliklerinin talebe göre uyarlanması

  • Özelleştirme / entegrasyon gerektirmeyen sistemsel sorunların giderilmesi,

  • Sistem ayarlarının yapılması,

  • Mevcut süreçlere ilişkin hataların giderilmesi hizmetlerini kapsar.

  • Verilecek destek Bitrix24 ürünün standart özellikleri (bitrix24.com sitesinde yer alan özellikleri)

ile sınırlıdır.

2. Seviye Yazılım Destek Hizmetleri :

Bitrix24 ürün kullanımına yönelik soruların cevaplanması, sistem ayarlarının yapılması, ikinci seviye destek kapsamındaki konularda Bitrix24 ile müşteri arasında yapılacak görüşmelerde GLOBALNET uzman ekibi tarafından destek sağlanmasıdır.

Yazılım Destek konu başlıkları :

  • Ürün Genel Ayarları ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,

  • Ürün Şirket Hiyerarşisi ile ilgili gelen soruların cevaplanması ve düzenlemeler,

  • Ürün Kullanıcı Ayarları ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,

  • Ürün CRM Modülü ile ilgili soruların cevaplanması,

  • CRM Süreçleri ile ilgili sorular

  • CRM İzinleri ve otomasyon kurallarıyla ilgili sorular

  • Ürün Görevler Modülü ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,

  • Ürün Gruplar ve Projeler modülü ilgili soruların cevaplanması ve çözümü.

Bitrix24 Help Desk Üzerinden Sağlanan Yazılım Destek Hizmetleri :

Ürün arayüzünde canlı destek kanalından talep açılmak suretiyle alınan destek olup Bitrix24 Yazılım Destek uzmanları tarafından sağlanır.

GLOBALNET imkanları dahilinde olmayan, Bitrix24 Yazılım Destek uzmanları tarafından sisteme erişim sağlanarak ;

  • Modüllerin kaldırılması,

  • Yeniden kurulması,

  • Tablo/ modül ayarlarının düzenlenmesi,

  • Kod üzerinde düzeltme yapılması

gibi konuları kapsar.

Yazılım Destek Hizmet Konuları ve Koşulları :

Yazılım Destek hizmeti, AKTİF ve geçerli bir Upgrade (Yükseltme) / Bakım (Maintenance) lisansının bulunması şartı ile verilir.

Aktif lisans olmayan müşterilere lisans teklifi ayrıca verilir ve bedeli müşteriye ait olacaktır.

Yazılım Destek Hizmetinin aylık belirlenen saatlik limitleri aşması halinde, GLOBALNET Yazılım Destek Hizmeti vermeye devam edecek olup bu ek hizmetin faturalandırılması tarafların karşılıklı yazılı mutabakatına bağlıdır.

Ek hizmetin faturalandırılmasına karar verilmesi halinde ek hizmet bedeli de tarafların karşılıklı yazılı mutabakatı ile belirlenecektir.

Tüm hizmetler aktif bakım lisansı bulunduğu ve uygun ağ erişimi sağlandığı durumda verilir, lisans giderleri müşteriye aittir.

Hizmetler e-posta, video konferans, telefon, uzaktan erişim (VPN/ SSH) ile verilir, yerinde hizmet verilmesi kapsama dahil olmayıp, ilave anlaşmaya tabidir.

Bitrix24 Yazılım Destek hizmetleri proje, ürün (cloud veya on-premise) cinsi ve müşteri talepleri çerçevesinde GLOBALNET uzman ekipleri tarafından önerilir.

GLOBALNET ile yapılan tüm Yazılım Destek hizmet anlaşmaları kapsamına yeni süreç tasarımı, yazılım geliştirme ve entegrasyon talepleri, yazılım kod geliştirilmesi veya kod üzerinde yapılacak hata düzeltmeleri dahil değildir. Bu tür talepler ayrıca yapılacak anlaşmalar kapsamında yer alır.

GLOBALNET, Bitrix24 ürünleri kaynaklı sorunlara karşı Yazılım Destek taahhüttünde bulunmaz.

Bitrix24 ürünün standart özellikleri (bitrix24.com sitesinde yer alan özellikleri) ile sınırlıdır.

Bitrix24 ürününe ait yeni özellik eklenmesi, mevcut özelliklerin değiştirilmesi gibi talepler Yazılım Destek kapsamlarına dahil değildir.

GLOBALNET Bitrix24 Değer Katan Hizmetleri ile GÜVENdesiniz.

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti
Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.