linkedin

CRM

Daha Fazla Müşteri Kazanmak için Gelişmiş İlişki Zekası
İletişimsizlik, geciken yanıt süresi ve kaçırılan fırsatlar nedeniyle işinizi mi kaybediyorsunuz? Mutlu müşteriler dünyayı anlatır, mutsuz olanlar da öyle. CRM çözümümüz, size büyümeniz ve gelişmeniz için alan sağlarken müşterileri işinizin merkezine yerleştirir. Onlara daha iyi yardım edebildiğinizde, kendinize daha iyi yardım edebilirsiniz.

CRM yazılımımızla iş verimliliğini artırın, daha fazla satış gerçekleştirin, binlerce müşteri etkileşimini aynı anda zahmetsizce yönetin ve müşterilerin ihtiyaçlarının tamamen farkında olun. Bitrix24 ile müşteri ilişkilerinin karmaşık dünyasında topu düşürmeden hüküm süreceksiniz.
Bitrix24 CRM

Bitrix24 Özellikleri

Kullanılacak güvenilir bir CRM'e sahip olmak, şirketlerin satış departmanlarının başarılı olmasına yardımcı olmak için güvendiği bir şeydir. Bitrix24'ün şirketlerin iletişimi artırmasına, ilerlemeyi daha verimli bir şekilde takip etmesine ve daha uyumlu bir şirket olarak çalışmasına yardımcı olan birçok özelliği vardır. Platformumuz, şirketlere CRM araçları, takvimler, e-posta, sosyal ağlar ve daha fazlasını sağlamaya yardımcı olur. Pek çok değerli özellikle şirketinizin bu CRM'i neden seveceğini kestirmek zor, ancak burada Bitrix24'ün sunduğu en popüler özelliklerden bazılarını bulabilirsiniz.
İletişim merkezi

Müşteri İletişim Merkezi

Kullanılacak güvenilir bir CRM'e sahip olmak, şirketlerin satış departmanlarının başarılı olmasına yardımcı olmak için güvendiği bir şeydir. Bitrix24'ün şirketlerin iletişimi artırmasına, ilerlemeyi daha verimli bir şekilde takip etmesine ve daha uyumlu bir şirket olarak çalışmasına yardımcı olan birçok özelliği vardır. Platformumuz, şirketlere CRM araçları, takvimler, e-posta, sosyal ağlar ve daha fazlasını sağlamaya yardımcı olur. Pek çok değerli özellikle şirketinizin bu CRM'i neden seveceğini kestirmek zor, ancak burada Bitrix24'ün sunduğu en popüler özelliklerden bazılarını bulabilirsiniz.

Ayrıntılı Raporlar

Raporlama artık daha hızlı ve daha kolay. Proje yönetimi aracımızla, müşteriler ve yönetim için özelleştirilmiş raporlar oluşturarak çok fazla zaman ve enerji tasarrufu sağlayabilirsiniz. Gerekli tüm bilgiler tek bir noktada toplandığından, yalnızca birkaç tıklama ile gelişmiş raporlar oluşturabilirsiniz.
Satış analitiği

Satış Hattı

Bir satış hattını yönetmek büyük bir iştir. Potansiyel müşteri ilerlemesini takip edebilen bir CRM'ye sahip olmak, satış ekiplerinin ilerlemeyi izlemesine izin vermenin harika bir yoludur. Satış hattının yönetimi ne kadar iyiyse, bir satış ekibi de o kadar başarılı hareket ederek potansiyel müşterilere yardımcı olabilir. Bitrix24 ile ekipleriniz ihtiyaç duydukları tüm araçlara tek bir programda sahip olacak.
Rapor oluşturucu

CRM İçerisindeki Faturalar

Bitrix24 ile fatura oluşturmak daha kolay. Yazılımımız yalnızca faturaların oluşturulmasına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda bireysel müşteriler için saatleri ve projeleri de takip eder. Tüm bilgiler tek bir yerde toplandığında, yöneticiler ve faturalandırma kolayca fiyatları iletebilir, sözleşmeleri görüntüleyebilir veya oluşturabilir ve faturaları ödeme için gönderebilir. Bir müşteri, ürün veya hizmetlerin maliyetlerinin dökümünü isterse, hızlı başvuru için aynı CRM yazılımında kolayca bulunur.
Potansiyel Müşteri Takibi ve Web Formları

Potansiyel Müşteri Takibi ve Web Formları

Müşteri adaylarını yakalamanın hayati bir parçası, bilgileri izleme amacıyla tutmaktır. Bitrix24, daha iyi müşteri adayı yönetimi ve takibi için bilgilerinizi yönetmenize yardımcı olabilir. Kullanıcılar, müşteri adaylarının satış hunisinde ilerlemesini izleyerek kritik noktalarda daha fazla hareket etme fırsatı sunar. Web formları aracılığıyla müşteri adaylarını yakalamak için yardıma ihtiyacınız varsa, Bitrix24 bu konuda da yardımcı olabilir. Ziyaretçilerden bilgilerini kolayca istemek için web sitenizdeki araçlarımızı kullanın.
Kanban Panoları

Çok Kanallı İletişim

Bir şirket içindeki iletişim, ekip olarak çalışmanın anahtarıdır. Bitrix24 ile, herkesin yolunda gitmesini ve bilgilenmesini sağlamak için birçok iletişim kanalı mevcuttur. Görevlerdeki canlı sohbetler ve yorum kutularından web aramaları için yerleşik telefon hizmetlerine kadar, ekip üyelerinin birbirleriyle iletişim kurmaması için hiçbir neden yoktur. Müşterilerle çok kanallı iletişim arıyorsanız, bunun için de bir o kadar çok seçeneğimiz var.
Pazarlama otomasyonu

Pazarlama Otomasyonu

Bitrix24'ün pazarlama otomasyonu özelliklerini kullanarak bazı işleri üstünüzden kaldırın. Bir e-posta pazarlama kampanyası oluşturun ve bunları bir programa göre göndermek için araçları kullanın. Her hafta, her ay otomatik olarak yenilemek veya özelleştirilmiş bir zaman çizelgesi oluşturmak için özel görev şablonları oluşturun. Bu şekilde, pazarlama görevleri ve çabaları daha tutarlı bir şekilde yapılır ve asla unutulmaz.
Botlar ve AI

Botlar ve AI

Şirketiniz küçükse, biraz daha yardıma ihtiyacınız olabilir. Bitrix24 aracılığıyla botlar ve yapay zeka sayesinde, şirketiniz müşteri desteğine yardımcı olmak için daha fazla kaynak ve el kazandı. Sohbet özellikleri aracılığıyla ortak müşteri sorularını yanıtlamak için web sitenizde botlardan ve yapay zekadan yararlanmak, çalışanları diğer görevler için serbest bırakır.

Satış analitiği

Şirketler ne kadar çok veri kullanabilirse, o kadar iyi kararlar alabilirler. CRM yazılım araçlarımızdan biri de satış analitiğini takip etmektir. Satış ekipleri, hangi taktiklerin işe yaradığını, müşterilerin nereden geldiğini, olası satışları takip etmek ve belirli kesintilerin nerede yapılabileceğini bilmek için bu verilere ihtiyaç duyar. Bu CRM yazılımı, yalnızca satış ekiplerinin strateji oluşturmasına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda yöneticilerin yıl için bütçelerini belirlemelerine de yardımcı olur.
Mobil uygulama

Mobil uygulama

Hareket halindeyken Bitrix24'ü yanınıza alın. Kullanımı kolay mobil uygulamamızla , ekibinizdeki herkes Bitrix24'ün masaüstünde sunduğu tüm özelliklere telefonunuzdan erişebilir. Mobil uygulamaya sahip olmak, herhangi bir programda herhangi bir yerden çalışmak için size daha fazla esneklik sağlar. Bilgiye bulut depolamada erişilebildiği için tüm depolama alanınızı da kaplamaz. Şirketiniz, çalışanlarınızın birden çok yerde olmasına, müşteri toplantılarında bulunmaya, yolda veya evden çalışmaya bağlıysa, tüm CRM yazılım araçlarına mobil uygulama aracılığıyla erişebilmek harika bir avantajdır.
Pazarlama otomasyonu

CRM Yazılım Aracı

Bitrix24 is the CRM tool your company needs to improve its performance. Being more organized is one of the best features for helping companies to improve. There are also more chances for teams to communicate with each other and clients. Sales teams and management like Bitrix24 because they can watch a customer move through the sales pipeline and leverage critical points. With the ability to put notes in the tool, employees are kept current and informed on all client interactions.

Bitrix24'ün Faydaları

Bitrix24 aracılığıyla şirketlere sunulan birçok özellik, pazarlama çabalarında onlara yardımcı olur. İletişimi sürdürmek ve organizasyonu geliştirmek, şirketlerin CRM yazılımımızı kullanırken buldukları avantajlardan sadece birkaçıdır. Bu avantajlar ve daha fazlası, 10 milyondan fazla şirketin CRM sağlayıcısı olarak Bitrix24'ü seçmesinin nedenidir. Adını sayamayacağımız kadar çok avantajı olsa da, Bitrix24'ün en popüler avantajlarından bazıları şunlardır:
Bitrix24 CRM
  • Özelleştirilebilir raporlar ve tek noktadan veri erişimi ile etkileşimlere ilişkin eksiksiz bir genel bakış elde edin.
  • Satış aktivitelerini görselleştirin ve müşteri adaylarını satış hunisinde daha hızlı hareket ettirin.
  • Kişiselleştirilmiş teklifler ve faturalarla kalıcı bir izlenim bırakın.
  • Çok sayıda kaynaktan müşteri adaylarını yakalayın: web formları, haberciler, e-postalar ve sosyal medya.
  • Hareket halindeyken liderlik edin, yönetin ve iletişim kurun.
  • E-posta kampanyalarını besleyerek fırsatlar yaratın ve daha derin bir düzeyde bağlantı kurun.
Bitrix24 her ölçekten ve her sektörden şirket tarafından kullanılabilir. CRM yazılımını kullanmak sadece büyük şirketler için bir ayrıcalık değildir. Bunun yerine platformumuz, yalnızca sahibi tarafından yönetilen bir şirketin bile özelliklerden yararlanabileceği şekilde tasarlanmıştır. Pazarlama büyük bir iştir ve performansı ve yatırım getirisini artıran tüm araçlar incelenmeye değerdir. Özelliklerin çoğu, Bitrix24'ün ücretsiz sürümünde de sunulur, böylece şirketinizin onu kullanmanız için büyük bir kâr elde etmesi gerekmez.

Bitrix24 CRM yazılımının en iyi yanı, özelleştirilebilir olmasıdır. Şirketinizin beğendiği diğer pazarlama veya iletişim araçlarını kullandıysanız bunlar Bitrix24 platformuna kolayca eklenebilir. Tüm araçları tek bir yerde birleştirmek, birden fazla CRM yazılım aracı kullanmak isteyen şirketler için uygundur. Her şeye erişmek, düzenlemek ve yönetmek daha kolaydır. Şirketler kendi uygulamalarını bile platforma bağlayabilir.

Bitrix24 ile birbirine yardımcı olan eksiksiz bir kullanıcı topluluğu elde edersiniz. CRM yazılımınızı en iyi şekilde nasıl uygulayacağınızı bulmaya çalışırken asla yalnız hissetmeyin. Platformlarını uygulamak veya sorunlarını gidermek için biraz daha fazla yardıma ihtiyaç duyan şirketler için ürün ortaklarımız yardıma hazırdır. Ortaklarımız, deneyimli kullanıcılardır ve ortaya çıkabilecek tüm sorulara yardımcı olmak için eğitilmiştir. Bitrix24, dünyanın her yerindeki elverişli konumlarıyla en optimum şekilde yardımcı olmaya hazırdır. CRM yazılım araçlarımızın nasıl çalıştığını görmek isterseniz size bir demo bile verebilirler.

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.