Bitrix24, ekip üyelerinizin hızlı ve kolay bir şekilde bağlantı kurması ve işbirliği yapması için bir yol sağlar.
Bitrix24 Özellikleri
İş Yükü Yönetimi
Dosya Paylaşımı ve Depolama
Zaman Yönetimi ve Takvimler
Yinelenen Görevler Otomasyonu
Yapılacaklar Listeleri ve Görev Bağımlılıkları
Gantt şeması
Kanban Panoları
Gerçek Zamanlı İşbirliği
Mobil uygulama
Bitrix24'ün Faydaları
İlerlemeyi takip edin ve Gantt Charts ile şeffaflığı tanıtın
Kanban çerçevesiyle hedefleri görselleştirin ve çevik kalın
Kapsam sürünmelerinden kaçınmak için iş yükünü yönetin ve otomatikleştirin
Gerçek zamanlı olarak toplu beyin fırtınasını teşvik edin
Nerede olurlarsa olsunlar herkesi senkronize halde tutun
Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular
Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.
Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak ve hepsi bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.
Bitrix24'ün 5 üyelik planı vardır:
• ÖZGÜR. Sınırsız kullanıcı, sonsuza kadar ücretsiz, sınırlı işlevsellik. • TEMEL. 5 kullanıcıya kadar, 61 USD/ay , küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika. • STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 USD/ay , tüm şirketiniz için mükemmel işbirliği. • PROFESYONEL. 100 kullanıcıya kadar, 249 USD/ay , maksimum satış ve iş süreci otomasyonu. • GİRİŞİM. Ayda 499 USD'den başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı , büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları
Lütfen tüm planlarımızın sabit oranlı olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı miktarda para ödeyebileceğiniz anlamına gelir.
Bitrix24'ü masaüstü uygulaması (Windows veya Mac için) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak herhangi bir tarayıcıda kullanabilirsiniz .
Olabildiğince güvenli. Bitrix24, verileri bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 17 veri merkezinde ve 600 sunucuda depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.
İşte buradalar:
• Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı bir ayar yapılmadıysa, tüm yeni davet edilen kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir. • Bir daire başkanı. Bunlar, hesaba genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacaktır. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görevlerinin çalışma raporlarını görecektir. • Yönetici: Hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı. • Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.