linkedin
Globalnet

İLETİŞİM MERKEZİ

Hepsi Bir Arada İletişim Platformu
Müşterilerin kullandığı iletişim kanallarının çeşitliliği çok fazla: e-posta, telefon, sosyal medya, anlık mesajlaşma programları, web formları, canlı sohbetler - iletişime geçmek daha kolay, ancak ilişkileri sürdürmek daha zor. Farklı kaynaklardan gelen mesaj yağmurunda boğulduğunuzda, Bitrix24 sakin kalmanıza, karmaşayı çözmenize, bilgi sahibi olmanıza ve derin kişisel bağlantılar kurmanıza yardımcı olacaktır.
Bitrix24 İletişim Merkezi

Bitrix24 Özellikleri

Şirketiniz için bir CRM yönetim yazılımı seçerken iletişim ön planda olmalıdır. Bitrix24'ün sunduğu harika özelliklerden bazıları şunlardır:
CRM Web Formları

CRM Web Formları

Bitrix24 CRM yazılımı aracılığıyla web sitenizdeki CRM web formlarıyla daha fazla müşteri adayı yakalayın
Aninda mesajlasma

Canlı sohbet

Canlı sohbet özelliği ile site ziyaretçilerinizle etkileşim kurun. Doğrudan bir şirket temsilcisinden soru sorabilir veya anında yardım alabilirler. Bitrix24 kullanıcıları, sohbet yetenekleri için botlara ve yapay zekaya da erişebilir.

Sosyal Ağlar ile Entegrasyon

Tüm iletişimlerinizi CRM yazılımı içinden yönetin. Hatta şirketin tüm sosyal medya profillerini birbirine bağlayabilir ve yönetebilirsiniz.
Telefon

Dahili Telefon

Ücretsiz yerleşik Telefon ile dünyanın her yerinden potansiyel müşteriler, müşteriler ve iş arkadaşlarınızla bağlantı kurun . İşletmeniz için de ücretsiz bir sanal telefon numarası alın.
Potansiyel Müşteri Takibi ve Web Formları

IVR

Arayanlar için telefon aramalarını yönetmeyi kolaylaştırmak için etkileşimli sesli yanıtı (IVR) kullanın. Arayanlar, telefon menülerinde gezinmek için seslerini kullanabilir. Şirketler bu hizmetlere Bitrix24 aracılığıyla erişebilir.
Çalışan Dizini ve Yönetimi

Kuyruk ve Yönlendirme

Bitrix24 CRM yönetim yazılımı, daha az çalışanla çağrıların sıraya alınmasına ve yönlendirilmesine yardımcı olur. Artık küçük işletmeler bile bir müşteri çağrı merkezine sahip olduklarını hissedebiliyor.
İletişim merkezi

Telefon Görüşmesi Kaydı

Telefon görüşmelerini kaydeden bir CRM yazılımına sahip olmak, iletişimi yönetmenin harika bir yoludur. Tüm iletişim, hatta telefon görüşmesi kayıtları bile tek bir yerde.
Gerçek Zamanlı İşbirliği

HD Görüntülü Konferans

Bitrix24 ile müşterileriniz ve ekip üyelerinizle HD kalitesinde video konferanslar yapabilirsiniz. Yüz yüze görüşemediğinizde bile birlikte hissedin.

E-posta Sunucusu

Kolay inceleme için tüm e-postaları bir e-posta sunucusunda saklayın. CRM yönetim yazılımımız, ekiplerin müşteri adayları ve müşterilerle olan tüm iletişimlerinde güncel kalmasını sağlar.
Botlar ve AI

Botlar ve AI desteği

Küçük işletmeler, robotlar ve yapay zeka desteğiyle kaynaklarını genişletebilir. Sitenizdeki müşterilerle sohbet etmek için bunları kullanın ve tüm iletişimleri CRM yazılımında saklayın.
Mobil uygulama

Mobil uygulama

Bitrix24 mobil uygulamasıyla CRM yazılımımızı hareket halindeyken yanınıza alın . Artık her yerden bağlantıda kalabilirsiniz.

Bitrix24'ün Faydaları

Şirketinizin Bitrix24 CRM yazılımından bekleyebileceği avantajlardan bazıları şunlardır:
Bitrix24 İletişim Merkezi
  • Tüm konuşmalar tek bir yerde
  • Müşterilerle tercih ettikleri kanal üzerinden bağlantı kurun
  • Gündelik tutun ve sosyal medya ve habercilerde sohbet edin
  • CRM web formlarında müşteri verilerini toplayın
  • Tüm verileri kolaylıkla kaydedin ve alın
  • Web sitesi canlı sohbetlerinde anında bağlantılar oluşturun

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.

Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak ve hepsi bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.

Bitrix24'ün 5 üyelik planı vardır:

• ÖZGÜR. Sınırsız kullanıcı, sonsuza kadar ücretsiz, sınırlı işlevsellik.
• TEMEL. 5 kullanıcıya kadar, 61 USD/ay , küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika.
• STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 USD/ay , tüm şirketiniz için mükemmel işbirliği.
• PROFESYONEL. 100 kullanıcıya kadar, 249 USD/ay , maksimum satış ve iş süreci otomasyonu.
• GİRİŞİM. Ayda 499 USD'den başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı , büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları

Lütfen tüm planlarımızın sabit oranlı olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı miktarda para ödeyebileceğiniz anlamına gelir.

Bitrix24'ü masaüstü uygulaması (Windows veya Mac için) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak herhangi bir tarayıcıda kullanabilirsiniz .

Olabildiğince güvenli. Bitrix24, verileri bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 17 veri merkezinde ve 600 sunucuda depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.

İşte buradalar:

• Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı bir ayar yapılmadıysa, tüm yeni davet edilen kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir.
• Bir daire başkanı. Bunlar, hesaba genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacaktır. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görevlerinin çalışma raporlarını görecektir.
• Yönetici: Hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı.
• Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.
12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti
Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.