linkedin
Globalnet

MÜŞTERİ SERVİSİ

Bitrix24: Üstün İstemci Desteği için Çok Yönlü Kanalınız
Bekleme sürelerine veda etme zamanı. Bitrix24'ün Müşteri İletişim Merkezi, gerçekten önemli olan şeylere odaklanmanızı sağlayarak müşteriyi ön planda tutar. Tüm kanallardan ve farklı cihazlardan gerçek zamanlı olarak soruları yanıtlayın ve sorunları çözün.

Müşteri hizmetleri, her işletmenin temel taşıdır. Müşterilerine iyi davranan şirketler, markalarına güven ve sadakat oluştururlar. Aynı zamanda güvenilir bir müşteri yönetimi yazılım programı olan bir görev yöneticisi aracı kullanmak, araçlarınızdan daha fazlasını elde edebileceğiniz anlamına gelir. Bitrix24'ü kullanmak, ihtiyaç duyduğunuzda size daha fazla özellik sunar.
MÜŞTERİ SERVİSİ

Bitrix24 Özellikleri

Şirketiniz için doğru müşteri yönetimi yazılımını bulmak artık daha kolay. Bitrix24 ile şirketiniz düzenli kalabilir ve tüm müşteri desteği ihtiyaçlarınızı karşılayabilir. Müşteriler ve potansiyel müşteriler, bir şirketin umursadığını hissettiğinde, markaya güven oluşur. Müşterilerinize ürünleriniz veya hizmetleriniz için destek sağlamak, şirketinizin onlara değer verdiğini göstermenin bir yoludur. İşte Bitrix24'ün müşteri iletişim merkezinin en popüler özelliklerinden bazıları.
İletişim merkezi

Müşteri İletişim Merkezi

Müşteriler bir sorun veya soru için aradıklarında onlarla kim konuşuyor? Bitrix24, şirketlere ihtiyaçlarına uygun farklı seçeneklere sahip bir müşteri iletişim merkezi sağlar. Şirketinizin otomatikleştirilmiş bir müşteri merkezine ihtiyacı varsa, bunun kurulmasına yardımcı olabiliriz. Web sitenizle veya ana sayfanızda bir sohbet ağı kurmayla ilgili yardıma ihtiyacınız varsa, bunu da yapabiliriz.
Otomatik İş Akışları

Sosyal Ağlar ile Entegrasyon

Şirketin büyüklüğü ne olursa olsun, müşteriler onlarla iletişim kurmak için sosyal platformları kullanacaktır. Sosyal medya sayfaları ayrıca şirketlere marka adlarını dünyada duyurma şansı verir. Sosyal ağları yönetmek büyük bir iştir. Sosyal ağlarınızı entegre etmek, Bitrix24 platformunun onları daha kolay yönetmenizi sağlayan harika bir özelliğidir. Platformunuza entegre edebileceğiniz birçok uygulama var. Hepsinin tek bir platformda merkezi olarak konumlandırılması, hepsinin yönetilmesini kolaylaştırır.
Müşteri yönetimi

CRM Web Formları

CRM'nizde web formlarını kullanmak, müşteri adaylarını yakalamanın ve insanları e-posta listenize eklemenin harika bir yoludur. Müşteri hizmetleri ile bir web formuna sahip olmak, müşterilerle iletişim halinde olmanın harika bir yoludur. Bir CRM web formu doldurduklarında, şirketin sorunlarını çözmelerine yardımcı olacak bir temsilcisi vardır. Bu web formları, Bitrix24'te bulunur ve sayfaya ve şirketinizin özel ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilir.
Botlar ve AI

Botlar ve AI

Birçok müşteri günün her saati yardım arıyor. Uluslararası bir işletme yürütüyorsanız, geleneksel çalışma saatlerine bağlı kalamazsınız çünkü dünyada her zaman bu saatlerde insanlar vardır. Bazı şirketler müşteri hizmetlerini dışarıdan temin ederken, botları ve yapay zekayı (AI) da kullanabilirsiniz. Günümüz teknolojisiyle, müşterilerin şirket ürünleri veya hizmetleriyle ilgili en yaygın sorunları gidermelerine yardımcı olabilirler. Sorun çözülemezse, bot bilgilerini toplayabilir ve en kısa zamanda ele almanız için saklayabilir.

Bilgi Yönetimi

Her iyi müşteri yönetimi yazılımının notlar için bir yeri olması gerekir. Harika bir müşteri hizmetine sahip olmanın anahtarı, müşteriyle çalışan herkesin profilini açabileceği ve geçmiş etkileşimlere erişebileceği şekilde notları düzenli tutmaktır. Bu sadece ilişkinin kurulmasına yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda şirketin verimli olmasına da yardımcı olur. Geçmişte belirli bir müşteriyle sorunların nasıl çözüldüğünü gördüklerinde, her seferinde bir çözüm için eylemlerine rehberlik etmelerine yardımcı olur. Bilgi yönetiminin bir diğer önemli faydası da CRM sektöründedir. Ulaşan kişi potansiyel bir müşteriyse, geçmiş konuşmalar hakkında notlar almak satış sürecinde yardımcı olur. Potansiyel bir müşterinin satış hattındaki yerini ve geçmişinin bir kısmını bilmek, satış ekiplerinin yanıtlarını ve konuşmaya yaklaşımlarını karşılamalarına olanak tanır.
Gerçek Zamanlı İşbirliği

Canlı Sohbet ve Anlık Mesajlaşma

Müşteriler ve potansiyel müşterilerin nasıl iletişim kurmak istedikleri konusunda kendi tercihleri ​​vardır. İletişim için daha fazla kanala ve seçeneğe sahip olmak, insanların şirketinizle kendileri için rahat olacak şekilde ilgilenmelerini sağlar. Bitrix24, şirketinizin bir anlık ileti forumu aracılığıyla müşterilerle iletişim kurmasını sağlayan bir özelliğe sahiptir. Bu, müşterilere gerçek zamanlı bir kapasitede zamanında yardım sağlar. Bitrix24 platformunuza çalışanlar arasında anlık mesajlaşma da eklenebilir. Müşteri hizmetleri temsilcilerinin cevaplayamadıkları soruları olduğunda, yardım almak için anlık mesajlaşma aracılığıyla bir başkasına ulaşabilirler. Bu, çalışanların müşterileri ileri geri aktarmaya gerek kalmadan ihtiyatlı ve hızlı bir şekilde yardım almalarını sağlar.
Yardım Masası

Yardım Masası

Her şirket Yardım Masası kullanmaktan yararlanır. Bitrix24 ile web sitenize ve platformunuza entegre edebilirsiniz. Yardım masası, müşterilerin veya son kullanıcıların bir şirketin sunduğu ürün veya hizmetlerle ilgili soruları yanıtlamasına yardımcı olan bir kaynaktır. Zamanınızı ve kaynaklarınızı çalmadan müşterilerinize ve site ziyaretçilerinize yardımcı olmak için otomatik biletleme türü bir yönetim olarak çalışabilir. Bu özelliğe sahip olmak, bir çalışanı sık sorulan soruları yanıtlamaya ayıramayan küçük şirketler için özellikle yararlıdır. Yardım Masası, bir yanıt ararken yardıma ihtiyaç duyan çalışanlar tarafından da kullanılabilir. Tek bir tıklamayla ihtiyaç duydukları yardımı alabilirler.
Telefon

Telefon

Telefonla yurt içi arama ücreti için dünyanın her yerini arayın . Küresel ölçekte faaliyet gösteren şirketler için bu fayda paha biçilemez ve Bitrix24'ün bir parçasıdır. Telefon, uluslararası konumları ve müşterileri olan şirketlerin daha kolay iletişim halinde kalmasına yardımcı olur, bu da mükemmel müşteri hizmeti sunmanın anahtarıdır. Müşterileriniz nereden arıyor olursa olsun, kolayca daha ucuza konuşabilirsiniz.
Kuyruk ve Yönlendirme

Kuyruk ve Yönlendirme

Aynı anda birden fazla kişiyle ilgilenen şirketler, insanları mutlu etmek için verimli bir kuyruk ve yönlendirme hizmetinin ne kadar önemli olduğunu bilir. Birisi arayıp yardım için bir şirket temsilcisiyle konuşması gerektiğinde, hızlı bir şekilde yardım almayı bekler. İnsanları sırada tutmak veya aramalarını nereye yönlendireceklerini bilmek, arayana hızlı bir şekilde yardım sağlamanın en iyi yoludur. Şirketler ayrıca çağrıları kendi süreçlerine en uygun şekilde önceliklendirerek akıllıca kuyruğa alabilirler.
Dosya Paylaşımı ve Depolama

Dosya Paylaşımı ve Drive

Bitrix24 mobile ile tüm şirket dosyalarınızı tek bir yerde bir arada tutun ve bunlara her yerden erişin. Özelleştirilebilir erişim izinleriyle, şirketiniz tüm dosyaları güvende tutabilir. Şirketler ayrıca belirli dosyaları paylaşmak için müşterilere sınırlı erişim sağlayabilir, bu da daha az gelen kutusu karmaşası yaratır ve bazı süreçleri kolaylaştırır. Dosya paylaşımı ve depolamanın diğer bir avantajı da kağıt maliyetlerini ve dosyalama alanını azaltabilmenizdir. Depodaki dijital belge dosyalarının net bir şekilde etiketlenmesi ve düzenlenmesi kolaydır. Ayrıca arama işlevini kullanabileceğiniz şeyleri bulmak daha kolaydır.
Yapılacaklar Listeleri

İş Akışı Otomasyonu

Müşteri hizmetlerinin bir kısmı, verimli bir iş akışına nasıl uyum sağlanacağını bilmektir. Bitrix24, şirketlere , çalışanlar için iş akışlarını ayarlamak için otomatikleştirilmiş bir seçeneğe sahip bir görev yöneticisi aracı sağlar . Yöneticiler, çalışanların belirli bloklar için müşteri hizmetlerini ele alması için bir program ayarlayabilir ve ardından bunları her hafta veya ayda otomatik olarak yenilenecek şekilde ayarlayabilir. Bu, yöneticilerin herkesin belirli bir programı olduğunu bilmelerini sağlar ve her hafta yeniden çözmek için zaman harcamak zorunda kalmazlar. Bu, yöneticilerin, birisinin her zaman şirketin müşteri hizmetleri ihtiyaçlarına dikkat ettiğini bilirken, zamanlarını daha iyi kullanmalarına olanak tanır.
Mobil uygulama

Mobil uygulama

Artık Bitrix24'ü hareket halindeyken yanınıza alabilirsiniz. Mobil uygulamamız, bir kullanıcının masaüstünde kullandığı tüm özelliklere telefonlarından erişmesine izin verecek şekilde tasarlanmıştır. Bu müşteri hizmetleri için de geçerlidir. Artık bir müşteri sizinle iletişime geçiyorsa, ofiste olmasanız bile hızlı bir şekilde yanıt verme seçeneğiniz var. Duyarlı olmak, müşteri hizmeti sağlamanın anahtarıdır.

Bitrix24'ün Faydaları

Milyonlarca şirket, müşteri hizmetleri ihtiyaçları için Bitrix24 kullanmanın faydalarını şimdiden keşfetti. Sağlanan özellikler, şirketlerin düzenli kalmasına ve verimli çalışmasına yardımcı olur. Şirketlerin Bitrix24'ün müşteri yönetimi yazılımını müşterileriyle birlikte kullanırken buldukları avantajlardan bazıları şunlardır:
Müşteri Servisi
  • Müşterilerinizden bir daha asla bekletmelerini istemeyin
  • Çağrıları azaltın ve gerçek zamanlı çözümler sağlayın
  • Müşteri etkileşimlerinin tüm geçmişini tek bir bakışta alın
  • Tüm kanallardaki müşteri adaylarını memnun edin
  • Akıllıca sıralayın ve yönlendirin
  • Sohbeti sanal asistanlara devredin
  • Tüm cevapları bilmiyor musunuz? Onları tek tıklamayla bulun
  • Müşterilerinizi nerede olurlarsa olsunlar ihtiyaç duyduklarında destekleyin
Şirketiniz için daha fazlasını yapan müşteri yönetimi yazılımı arıyorsanız, Bitrix24'ü deneyin. Genişletilmiş özellikler veya daha büyük şirketler için yükseltme seçenekleriyle birlikte birçok özellik ücretsiz olarak sunulmaktadır. Fiyatlandırma sayfamızda ücretsiz olarak sunulan tüm özelliklerin listesine bakın ve belirli sorular için ürün ortaklarımızdan biriyle iletişime geçin .

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.

Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak ve hepsi bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.

Bitrix24'ün 5 üyelik planı vardır:

• ÖZGÜR. Sınırsız kullanıcı, sonsuza kadar ücretsiz, sınırlı işlevsellik.
• TEMEL. 5 kullanıcıya kadar, 61 USD/ay , küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika.
• STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 USD/ay , tüm şirketiniz için mükemmel işbirliği.
• PROFESYONEL. 100 kullanıcıya kadar, 249 USD/ay , maksimum satış ve iş süreci otomasyonu.
• GİRİŞİM. Ayda 499 USD'den başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı , büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları

Lütfen tüm planlarımızın sabit oranlı olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı miktarda para ödeyebileceğiniz anlamına gelir.

Bitrix24'ü masaüstü uygulaması (Windows veya Mac için) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak herhangi bir tarayıcıda kullanabilirsiniz .

Olabildiğince güvenli. Bitrix24, verileri bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 17 veri merkezinde ve 600 sunucuda depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.

İşte buradalar:

• Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı bir ayar yapılmadıysa, tüm yeni davet edilen kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir.
• Bir daire başkanı. Bunlar, hesaba genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacaktır. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görevlerinin çalışma raporlarını görecektir.
• Yönetici: Hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı.
• Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.
12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti
Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.