linkedin
Globalnet

UZAKTAN ÇALIŞMA

Evden, ofisten veya hareket halindeyken çalışın
Şirketinizi, çalışanlarınızı ve müşterilerinizi uzaktan yönetmek için tek bir platform

Modern işletmelerin bir ofise ihtiyacı yoktur. Bitrix24'e ihtiyaçları var

Bitrix24, işinizi çevrimiçi yürütmek ve nerede olursanız olun - evde, ofiste veya hareket halindeyken - maksimum verimlilik elde etmek için ihtiyaç duyduğunuz tüm araçları içerir.
HD Görüntülü Konferans

Çevrimiçi iletişim

Sohbetlerde mesaj yazın ve dosya gönderin, anında görüntülü arama yapın, video konferanslar düzenleyin (48 katılımcıya kadar).
Mobil CRM

Görevler ve proje yönetimi

Çalışma grupları oluşturun ve görevleri uzaktan atayın. Son teslim tarihlerini izleyin ve KPI'ların otomatik olarak hesaplanmasını sağlayın.
Müşteri yönetimi

Çalışan yönetimi

Çevrimiçi zaman saati aracılığıyla çalışma saatlerini, molaları ve hastalık izinlerini takip edin. Doğru ödemeler ve vergi hesaplamaları yapın.
Web Sitesi Oluşturucu

Birleşik çevrimiçi çalışma alanı

Bitrix.Drive'ı kullanarak tüm belgelerinizi ve dosyalarınızı tek ve güvenli bir alanda oluşturun, düzenleyin ve paylaşın.
Pazarlama otomasyonu

Çevrimiçi satış ve pazarlama

Doğrudan CRM'nizden çevrimiçi olarak sipariş alın ve ödemeleri kabul edin. Pazarlama kampanyaları yürütün + işlem yapılabilir ölçümleri izleyin.
Mobil uygulama

Birden fazla platformda mevcut

Daha uygun bir deneyim için Bitrix24'ü tarayıcınızda kullanın veya masaüstü uygulamamızı indirin. Bitrix24'ü hareket halindeyken kullanmak için mobil uygulamamızı edinin.

Çevrimiçi iletişim

Çevrimiçi iletişim
Ekibiniz içindeki sosyal etkileşimleri, işleriyle bağlantılı olarak doğal bir şekilde teşvik edin. İletişim araçlarımızı kullanarak çalışan katılımını teşvik edin ve kurumsal büyümeyi destekleyin.
  • 48 katılımcıya kadar HD görüntülü aramalar veya video konferanslar. Zaman sınırı yok
  • Sohbetler, gönderiler, yorumlar, paylaşımlar ve beğeniler içeren etkinlik akışı/sosyal intranet
  • Dosyaları ve belgeleri oluşturun, düzenleyin ve paylaşın

Görevler ve proje yönetimi

Görevler ve proje yönetimi
Ekibinizi uzaktan yönetin, görevler atayın, teslim tarihlerini kontrol edin, görev ilerlemesini izleyin, bireysel KPI'ları izleyin ve devam eden görevlerle ilgili tüm etkinliklerden haberdar olun.
  • Ekip üyelerinizin şu anda hangi görevler üzerinde çalıştığını görün
  • Rutin/yinelenen görevlerde zamandan tasarruf etmek için iş süreci otomasyonunu kullanın
  • Ekibinizle sohbet, video konferans, e-posta veya diğer yollarla işbirliği yapın

Çalışan yönetimi

çalışan yönetimi
Maaş bordroları oluşturun ve izinleri zahmetsizce yönetin. Basit, self servis zaman takibimiz ile çalışanlarınıza zamanında ve doğru ödeme yapın.
  • Akıllı telefondan veya masaüstünden çalışma saatlerini takip edin ve vardiyaları zaman saati aracılığıyla yönetin
  • Üçüncü taraf entegre çözümlerimizi kullanarak ücretleri, ikramiyeleri ve vergileri hesaplayın
  • Ücretli izinleri, hastalık izinlerini ve devamsızlıkları kolayca yönetin

Birleşik çevrimiçi çalışma alanı

Birleşik çevrimiçi çalışma alanı
Tüm belgelerinizi ve dosyalarınızı çevrimiçi oluşturun, düzenleyin ve paylaşın. Tüm verileriniz, özelleştirilebilir erişim izinleriyle (harici kullanıcılar için bile) Bitrix.Drive'ınızda güvenli bir şekilde saklanır.
  • Gerekli tüm dosyaların her zaman elinizin altında olduğu tek noktadan bilgi veritabanı
  • Sözleşmeleri yükleyin, belgeleri paylaşın ve belirli çalışanlara belgeleri görüntüleme izni verin
  • Bilgiyi ekibiniz genelinde paylaşmak için Bitrix24 hesabınızda bilgi tabanları oluşturun

Çevrimiçi satış ve pazarlama

Çevrimiçi satış ve pazarlama
30'dan fazla e-ticaret ve pazarlama aracıyla satış ve pazarlama kampanyalarınızı tamamen çevrimiçi olarak yürütün. CRM'nizde çevrimiçi siparişleri kabul edin ve saklayın, sadakat programları çalıştırın, envanterinizi yönetin ve çevrimiçi ödemeleri kabul edin ve daha fazlasını yapın.
  • Ücretsiz barındırma ve özel alan adları ile şablon tabanlı e-mağaza oluşturucu
  • Doğrudan CRM'nizden pazarlama kampanyaları yürütün + metrikleri takip edin
  • Çevrimiçi formlar ve/veya sohbetler yoluyla müşteri geri bildirimi alın

Birden fazla platformda mevcut

Birden fazla platformda mevcut
Hangi platformu tercih ederseniz edin, gerekli tüm araçlar elinizin altındayken her zaman keyifli bir Bitrix24 deneyimi yaşarsınız.
  • Tarayıcı içi sürüm: yavaş İnternet bağlantıları için optimize edilmiş varsayılan Bitrix24 deneyimi
  • Masaüstü uygulaması: Projelerle çalışmak veya video konferans yapmak söz konusu olduğunda gerçekten parlıyor
  • Mobil uygulama: hareket halindeyken hızlı iletişim ve ekip yönetimi için ideal

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.

Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak ve hepsi bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.

Bitrix24'ün 5 üyelik planı vardır:

• ÖZGÜR. Sınırsız kullanıcı, sonsuza kadar ücretsiz, sınırlı işlevsellik.
• TEMEL. 5 kullanıcıya kadar, 61 USD/ay , küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika.
• STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 USD/ay , tüm şirketiniz için mükemmel işbirliği.
• PROFESYONEL. 100 kullanıcıya kadar, 249 USD/ay , maksimum satış ve iş süreci otomasyonu.
• GİRİŞİM. Ayda 499 USD'den başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı , büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları

Lütfen tüm planlarımızın sabit oranlı olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı miktarda para ödeyebileceğiniz anlamına gelir.

Bitrix24'ü masaüstü uygulaması (Windows veya Mac için) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak herhangi bir tarayıcıda kullanabilirsiniz .

Olabildiğince güvenli. Bitrix24, verileri bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 17 veri merkezinde ve 600 sunucuda depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.

İşte buradalar:

• Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı bir ayar yapılmadıysa, tüm yeni davet edilen kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir.
• Bir daire başkanı. Bunlar, hesaba genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacaktır. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görevlerinin çalışma raporlarını görecektir.
• Yönetici: Hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı.
• Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.
12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti
Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.