linkedin
Globalnet

YASAL

Bitrix 24: Hukuka Düzen Getiren Bir Araç
Reklam ve çalışan yönetimi, analitik ve yasal süreç dış kaynak kullanımı arasında, hukuk firmalarının önünde gerçekten çok iş var. Pazarlama ekibiniz rekabet avantajı için başka bir savaş verirken, avukatlarınız kendilerine ait çok sayıda görevle mücadele ediyor? Bitrix24, adaletin her zaman, her yerde yerine getirildiğinden emin olabilmeniz için ihtiyacınız olan dahili yapıya sahip olmanızı sağlar.
Bitrix24 Yasal

Bitrix24 Özellikleri

Her hukuk ekibi, doğru müşteri yönetimi araçlarına sahip olmaktan yararlanabilir. Yalnızca büyük miktarda bilgiyi düzenlemeye yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda hukuk ekipleri ve müşterilerle iletişimi geliştirmeye yardımcı olur. Hukuk büronuz eklemek için doğru müşteri yönetimi araçlarını arıyorsa, Bitrix24 ile bulabileceğiniz harika özelliklerden bazılarını burada bulabilirsiniz.
Şablonlar

Görevler ve Projeler

Hukuk ekipleri hiçbir detayın unutulmadığından emin olmak için bir proje yöneticisine ihtiyaç duyar. Daha kolay proje dökümü için görevler ayarlayın ve bunları tamamlamak için ekipler olarak işbirliği yapın.
Gerçek Zamanlı İşbirliği

Gerçek Zamanlı İletişim

Müşteri yönetimi araçlarımız video konferans, telefon ve gerçek zamanlı sohbet kanalları ile iletişimi kolaylaştırır. Ayrıca iletişim kayıtlarının tutulmasına yardımcı olur.
Dosya Paylaşımı ve Depolama

Dosya Paylaşımı ve Drive

Bitrix24 bulutu, işletmelerin belge paylaşımını ve depolamayı kullanmasına olanak tanır . Tüm bilgileri güvende tutarken müşterilere ve belirli ekip üyelerine belge gönderebilmeniz için erişim izinleri verin.
Grup takvimleri

Planlama ve Takvim Senkronizasyonu

Her zaman doğru yolda kalabilmeniz için ekipler içinde veya tek başınıza takvimler oluşturun ve paylaşın. Bu müşteri yönetimi araçları, herkesi aynı sayfada tutmaya yardımcı olur.
Dosya Paylaşımı ve Depolama

Planlama ve Takvim Senkronizasyonu

Her zaman doğru yolda kalabilmeniz için ekipler içinde veya tek başınıza takvimler oluşturun ve paylaşın. Bu müşteri yönetimi araçları, herkesi aynı sayfada tutmaya yardımcı olur.
Müşteri yönetimi

CRM

Bitrix24'teki görev içi notlar, hatırlatıcılar, iyileştirilmiş iletişim ve planlama araçlarıyla müşteri ilişkilerini daha iyi yönetin.
Pazarlama ekibi işbirliği

İnsan Kaynakları

İşlerini kolaylaştırarak İK ekibinizi destekleyin. Çalışan zamanını ve avantajlarını izleyin, raporlar oluşturun, faturalar oluşturun ve daha fazlasını yapın.
CRM Yazılım Aracı

E-posta Pazarlama Otomasyonu

Kullanımı kolay, otomatik e-posta pazarlamasıyla hukuk büronuzun pazarlama kampanyasını hızlandırın.
HD Görüntülü Konferans

Çalışan ve İş Yükü Yönetimi

Bir proje yöneticisi, projelerin yolunda gitmesi için çalışanların iş yükünü görüntüleyebilir, oluşturabilir ve yönetebilir.
Mobil uygulama

Mobil uygulama

Hareket halindeyken bağlantıda kalın. Masaüstünde bulunan tüm müşteri yönetimi araçlarına Bitrix24 mobil uygulaması aracılığıyla kolayca erişilebilir.
Rapor oluşturucu

Rapor oluşturucu

Rapor yazmak için daha az zaman harcayın ve müşteri yönetimi araçlarımızın bunları sizin için oluşturmasına izin verin.

Bitrix24'ün Faydaları

Bitrix24'ü kullanmanın en iyi yararı, şirketinize göre tamamen özelleştirilebilmesidir. Her şirket, müşteri yönetimi araçlarını kendi yöntemiyle kullanacak olsa da, kullanıcıların yararlandığı en yaygın avantajlardan bazıları şunlardır.
Mağazalar
  • Verimliliği optimize etmek için iş süreci eşlemesini geliştirin
  • Yönetim için harcanan zamanı azaltmak için otomasyon kullanın
  • Müşterilerle işbirliği yapın ve ilişkileri yönetin
  • Şeffaflık sunun, onları firmaya bağlayın
  • CRM'den faturaları tek tıkla gönderin
  • Dış kaynak kullanırken iletişim kurun ve paylaşın
  • Gizli belgeleri sürücüde, kilitli ve emniyette tutun
  • Otomatik e-posta pazarlama kampanyalarıyla rekabeti yenin

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.

Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak ve hepsi bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.

Bitrix24'ün 5 üyelik planı vardır:

• ÖZGÜR. Sınırsız kullanıcı, sonsuza kadar ücretsiz, sınırlı işlevsellik.
• TEMEL. 5 kullanıcıya kadar, 61 USD/ay , küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika.
• STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 USD/ay , tüm şirketiniz için mükemmel işbirliği.
• PROFESYONEL. 100 kullanıcıya kadar, 249 USD/ay , maksimum satış ve iş süreci otomasyonu.
• GİRİŞİM. Ayda 499 USD'den başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı , büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları

Lütfen tüm planlarımızın sabit oranlı olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı miktarda para ödeyebileceğiniz anlamına gelir.

Bitrix24'ü masaüstü uygulaması (Windows veya Mac için) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak herhangi bir tarayıcıda kullanabilirsiniz .

Olabildiğince güvenli. Bitrix24, verileri bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 17 veri merkezinde ve 600 sunucuda depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.

İşte buradalar:

• Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı bir ayar yapılmadıysa, tüm yeni davet edilen kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir.
• Bir daire başkanı. Bunlar, hesaba genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacaktır. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görevlerinin çalışma raporlarını görecektir.
• Yönetici: Hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı.
• Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.
12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti
Globalnet
ÜYE OLDUĞUMUZ ODALAR, STK 'LAR
Yasad Logo
BTK YER SAĞLAYICI
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.