linkedin
Bitrix24 CRM’de Ürün ve Hizmet Ayarları

Bitrix24 CRM’de Ürün ve Hizmet Ayarları

Bitrix24 CRM ile nasıl daha fazla satış yapılır? Ürünlerinizi veya hizmetlerinizi Bitrix24 ürün kataloğuna ekleyin, web sitenize veya çevrimiçi forma ekleyin ve satışa başlayın. Katalog için SEO parametreleri ayarlayın veya daha fazla satış sağlamak için bir kaynak ayırma komut dosyası yapılandırın.

Ürün Kataloğu SEO Ayarları

Bitrix24 ürün kataloğunuz içinde SEO parametreleri ayarlamak, arama motorlarının web sitenizdeki bilgileri arama sonuçlarında daha üst sıralara çıkarmasına olanak tanır.

META başlığını, anahtar kelimeleri ve açıklama şablonlarını manuel olarak ayarlayın veya otomatik doldurmayı uygulayın.

tam görüntü parametrelerini yapılandırın, ALT ve TITLE özniteliklerini ayarlayın ve dosya adı ekleyin.

Yapılandırılan SEO parametreleri, müşterilerinizin web sitenizi ve ürünlerinizi daha kolay bulmasına ve satışlarınızı artırmasına yardımcı olur.

Ürün kataloğu için SEO parametrelerini ayarlama

SEO, web sitenizi bir arama motoru sonuç sayfasında daha üst sıralara yönlendirmeyi amaçlayan bir dizi uygulamadır.

SEO parametrelerini ayarlamak, arama motorlarının web sitenizdeki bilgileri arama sonuçlarında sıralamasını sağlar. Web sitesi, belirli istekler için arama motorunda ne kadar üst sıralarda yer alırsa, o kadar fazla müşteri ürünlerinizi görebilir ve satın alabilir. Bitrix24’te, tüm ürün kataloğunun yanı sıra bölümleri, görselleri vb. için SEO ayarlarını belirtebilirsiniz. Ayrıca, belirli ürünler için benzersiz ayarlar kullanabilirsiniz.

Ürün kataloğu için SEO parametreleri nasıl ayarlanır?

Tüm ürün kataloğu için SEO ayarlarını yapılandırmak üzere CRM > Envanter > Ürün kataloğu seçeneğine gidin .

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Ürün Kataloğu

Dişli düğmesini tıklayın ve Katalog SEO ayarları seçeneğini seçin.

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Katalog SEO Ayarları

Çevrimiçi bir giyim mağazası için SEO parametrelerini kullanma örneğini ele alalım. İlk olarak, ürün kataloğu bölümleri ve ürünleri için meta etiket şablonlarını ekleyin.

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Bölüm Ayarları

NOT: Meta etiketler, arama motorlarına bir web sitesi sayfası hakkında bilgi sağlayan HTML öğeleridir. Google veya Amazon gibi arama motorları, arama sonuçlarını sıralamak için bunları kullanır.

Şablonu meta etiketlerle manuel olarak doldurabilir veya katalog öğelerinin alanlarını kullanarak otomatik olarak tamamlayabilirsiniz.

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Üst Alanlar

Tarayıcı sekmesinin başlığı ve bölüm başlığı, META TITLE ve Bölüm başlığı şablonlarına bağlıdır.

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Meta Başlık Şablonu

 

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Bölüm Başlığı

META KEYWORDS ve META DESCRIPTION şablonları yardımıyla anahtar kelimeleri ve bölüm açıklamasını belirleyebilirsiniz. Böylece, birisi bölümün anahtar kelimelerini içeren bir kelime öbeği için bir arama girerse, bölüm arama sonuçlarında karşılık gelen bir açıklama ile görünecektir.

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Meta Açıklama Şablonu

Tarayıcınızda HTML kodunu incelerken meta etiketlerin değişip değişmediğini kontrol edebilirsiniz.

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Meta Etiketleri

Ayrıca, tam görüntü parametrelerini yapılandırın. ALT ve TITLE özniteliklerini ayarlayabilir ve dosya adı şablonlarını ekleyebilirsiniz.

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Tam Görüntü Parametreleri

  • ALT şablonu – görüntülenemeyen bir resim için alternatif metin bilgisi sağlar (örneğin, yavaş bağlantı nedeniyle veya bir kullanıcı bir tarayıcıda resimlerin görüntülenmesini devre dışı bıraktıysa).
  • TITLE şablonu – resim hakkında ek bilgi sağlar. Fareyi resmin üzerine getirerek görüntüleyebilirsiniz.
  • Dosya adı şablonu – dosyanın okunması kolay bir adının belirtilmesine izin verir.

Yönet bölümünde , önbelleği temizlemek ve değişiklikleri hemen görüntülemek için Önbelleği temizle onay kutusunu işaretleyin.

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

Önbelleği Temizle

Değişiklikleri kaydettikten sonra SEO ayarları tüm ürünlere uygulanacaktır. Belirli bir ürünün parametrelerini düzenlemek için ürün formunu açın > dişli düğmesini tıklayın > SEO ayarlarını seçin .

Bitrix24 CRM'de Ürün Ve Hizmet Ayarları

SEO Ayarları

Doğru SEO parametreleri, web sitenizin arama motorlarındaki sıralamasını artıracaktır. Müşteriler ürünlerinizi kolayca bulacak ve satışlarınızı artıracaksınız.

Hizmet Ölçü Birimleri

Ürün formundaki hizmetlere herhangi bir ölçü birimi için destek eklendi. Önceden, hizmetler yalnızca birimlerle ölçülebiliyordu. Onlarla çalışmak sakıncalıydı.

Artık hizmetleri dakika , saat , gün vb. cinsinden ölçebilirsiniz . Uygun ölçü birimlerini ve hizmet maliyetini belirtin.

Hizmetlere ölçü birimleri nasıl eklenir?

İlk olarak, ölçü birimlerini yapılandırmanız gerekir. CRM bölümüne gidin – AyarlarCRM Ayarları .

Hizmetlere ölçü birimleri nasıl eklenir?

CRM Ayarları

Başlangıç ​​noktası sekmesinde , Ölçü birimlerini tıklayın .

Hizmetlere ölçü birimleri nasıl eklenir?

Ölçü Birimleri

Ekle’ye tıklayın ve ölçü birimi bilgilerini belirtin.

Hizmetlere ölçü birimleri nasıl eklenir?

Ölçü Ekle

 

Hizmetlere ölçü birimleri nasıl eklenir?

Birim Adı

Bundan sonra, Ürün kataloğunu açın ve bir hizmet oluşturun. Oluştur düğmesi menüsünde Hizmet‘i seçin .

Hizmetlere ölçü birimleri nasıl eklenir?

Hizmet Oluştur

Servis formunda gerekli tüm alanları doldurun, istediğiniz ölçü birimlerini belirtin ve değişiklikleri kaydedin.

Hizmetlere ölçü birimleri nasıl eklenir?

Ölçü Birimlerini Seçin

Hizmetlerle nasıl çalışılır?

Faturalara, anlaşmalara, CRM formlarına ve diğer varlıklara ürünler kadar hizmetler de eklenebilir.

Öncelikle ürün kataloğunda CRM formunda kullanacağımız bir servis oluşturalım.

Servislerle Nasıl Çalışır?

Yeni Hizmet

Anlaşma formundaki Bir kaynak ayır alanını yapılandırın .

Servislerle Nasıl Çalışır?

Kaynak Rezervasyonu

Ardından bir CRM formu oluşturun, ona hizmet ve kaynak ayırma alanı ekleyin.

Müşteri, sitedeki formu doldurduğunda, CRM‘de müşterinin iletişim bilgilerini ve tüm rezervasyon bilgilerini kaydedecek bir anlaşma oluşturulacaktır. Yöneticiler müşteriyle iletişime geçebilecek ve rezervasyonu onaylayabilecektir.

Kaynak ayırma seçeneği nasıl kullanılır?

Kaynak ayırma, hizmet satışı için bir betiktir. Rezervasyonlarla çalışırken sadece hizmetin kendisini değil, hizmetin tarihini, saatini, süresini ve bunu sağlayacak uzmanı da belirtebilirsiniz. Bu komut dosyası, sağlık ve güzellik endüstrisinde, araba ve daire hizmetlerinde vb. çalışan şirketler için harikadır.

Araç kiralamayı kullanarak kaynakları ayırmaya bir örnek verelim ve takvimde kaynak ayırmalarını nasıl izleyeceğimizi bulalım.

Araç kiralama örneği ile kaynak ayırma
Bu komut dosyası için aşağıdaki alanlara ihtiyacınız vardır:

Alan adı – adı belirtin.
Kaynaklar – bu tür alanları kullanacağız.
Kaynak adı – birkaç araba türü belirtin.
Hizmetleri ve süreyi ekleyin – 1, 2 ve 3 gün.
Saat diliminizi belirtin .
Çifte rezervasyona izin ver – her türden yalnızca 1 arabanız varsa işareti kaldırın.

Kaynak Ayırma

Kaynak Rezerve Et

Bir müşteri ofisinize geldiğinde, birkaç tıklamayla rezervasyon bilgilerini doldurabilirsiniz.

Kaynak Ayırma

Araç Rezervasyonu

Kaynak alanını doldururken, arabanın seçilen süre için boş olup olmadığını göreceksiniz. Uygun görüntüleme seçeneğini belirlemek için takvimdeki Ölçek düğmesini tıklayın .

Kaynak Ayırma

Ölçek

Alanı doldurduktan sonra formda Araç rezervasyonu bölümü görünecektir.

Kaynak Ayırma

Anlaşma Formu

Kaynak rezervasyonları nasıl izlenir?

Kaynak ayırmalarını CRM Takvimi üzerinden takip edebilirsiniz. Bunu yapmak için anlaşma formundan çıkın ve Kanban ve Liste’nin yanındaki Takvim’e tıklayın .

Kaynak rezervasyonları nasıl izlenir?

Takvim

Takvimde terime tıklayın ve Kaynak Rezervasyonu ve uygun bir zaman aralığı seçin.

Kaynak rezervasyonları nasıl izlenir?

Rezervasyon Takvimi

Her anlaşma, anlaşma içindeki kaynak ayırma ile takvimde aynı zaman aralığını alır. Örneğin, 21 Şubat’ta 15:30’dan 22 Şubat’ta 15:29’a.

Kaynak rezervasyonları nasıl izlenir?

Rezervasyon

Çok fazla kaynağınız varsa, anlaşma adında bunların adlarını belirtin, böylece onları izlemek çok daha kolay olacaktır.

Kaynak rezervasyonları nasıl izlenir?

Anlaşma Adı

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İstanbul İstif Makinaları Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

DOMAIN FIRSATLARI ! Satılık ya da Kiralık Alan Adları

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.