linkedin
Globalnet
Bitrix24 otomasyon kurallarıyla QR kodları oluşturun ve tarayın

Bitrix24 otomasyon kurallarıyla QR kodları oluşturun ve tarayın

Bitrix24 otomasyon kuralları, QR kodlarının oluşturulmasını otomatikleştirmeye izin verir ve tetikleyiciler, üçüncü bir taraf bu QR kodunu taradığında belirli eylemlerin gerçekleştirilmesini sağlar. QR kodunun kullanımı, özellikle katılımcı sayısını görmeyi, satış sonrası hizmetler veya satışlar için ek iletişim bilgilerini toplamayı ve hatta satış sürecinin belirli aşamalarını doğrulamayı mümkün kılar.

Otomasyon kuralı ve QR kodu tetikleyicisi kullanma örneği

Müşterilerinizle QR kodlarını kullanmak için birkaç olasılık düşünülebilir, ancak örneğin web sitenize bir CRM formu yerleştirebilirsiniz. Sipariş verirken doldurulduğunda müşteriye  “QR kodu oluştur” otomasyon kuralı veya bu QR kodu ile “E-posta/SMS Gönder” gibi başka bir kural oluşturabilirsiniz.

 

Müşterileriniz QR kodu aldıktan sonra otopark veya mağaza girişinde bu kodu okutabilirler. Sahadaki çalışan daha sonra bu müşterinin geldiği konusunda bilgilendirilecek ve müşterinin almakta olduğu siparişi hazırlayabilecektir. QR kodu tarandıktan sonra, bir tetikleyici işlemi istenen aşamaya taşıyabilir.

 

QR kodları oluşturmak ve taramak için kuralları yapılandırma

Otomasyon kurallarınızı ayarlamak için CRM‘in otomasyon kuralları bölümünü açın. Otomasyon kuralı eklemek istediğiniz adıma gidin, artı işaretine tıklayın, ardından “Çalışan için”, “QR kodu oluştur” seçeneğini seçin.

Ardından, bir QR kodunun oluşturulması için gerekli koşulları tanımlayabilirsiniz. Aynı şekilde QR kodu tarandıktan sonra yapılacak işlemleri de tanımlayabileceksiniz.

QR kodu otomasyon kuralı oluşturun ve QR kodu tetikleyici açıklamasını tarayın

CRM’e QR kodu oluştur otomasyon kuralını ve QR kodunu tara tetikleyicisi  eklendi. Bu araçlar, etkinlikler için davetiye göndermeyi ve katılımcı kaydını otomatikleştirmenize yardımcı olacaktır.

Otomasyon kuralı nasıl oluşturulur ve yapılandırılır ?

CRM bölümündeki otomasyon kuralları kaydırıcısını açın.

Otomasyon kurallarıyla QR kodları oluşturun ve tarayın

Otomasyon

Otomasyon kuralını eklemek istediğiniz aşamada artı işaretine tıklayın ve ardından Çalışan için – QR kodu oluştur seçeneğini seçin .

Otomasyon kurallarıyla QR kodları oluşturun ve tarayın

Kural Ekle

Otomasyon kuralı için koşulları ve çalışma süresini ayarlayabilirsiniz. QR kodunu tararsanız, kod okunduktan sonra sayfanın nasıl görüneceğini göreceksiniz.

Ek ayarlar , sayfadaki metni, düğmeyi ve tetikleyicinin tanımlayıcısını değiştirebilirsiniz.

  • Tetikleyicinin yalnızca kodu belirli bir otomasyon kuralı tarafından oluşturulmuş anlaşmaları taşıması için tetikleyici adı gereklidir.

 

ÖNEMLİ: Aynı anda iki etkinlik düzenlediğinizi varsayalım. Otomasyon kuralı, ilk etkinliğin katılımcıları için Sergi adıyla ve ikinci etkinliğin katılımcıları için Konferans adıyla kodlar oluşturur.
Çalışması için tetikleyici kodları seçebilirsiniz: ilk otomasyon kuralından veya ikincisinden. Tetikleyicide Sergi adını belirtirseniz , Konferans otomasyon kuralından kod taranırken çalışmayacaktır .

  • Sayfa metni ve Düğme metni – bu alanlarda, sayfada görünen metni kodla değiştirebilirsiniz.

NOT: QR kodunu taradıktan sonra, bir karşılama metni ve ziyareti onaylamak için bir düğme içeren bir sayfaya yönlendirileceksiniz.

QR kodu otomasyon kuralı oluşturun ve QR kodu tetikleyici açıklamasını tarayın

Tüm Ayarlar

QR kodlu işlemler

Otomasyon kuralı tarafından oluşturulan QR kodları müşteriye e-posta veya SMS ile gönderilebilir, anlaşma yorumlarına eklenebilir vb . durumda. Mesaj metin bloğundaki seçim menüsünü açın, otomasyon kuralları bölümünü bulun ve QR kodu otomasyon kuralı oluştur ve değeri seçin.

QR kodu otomasyon kuralı oluşturun ve QR kodu tetikleyici açıklamasını tarayın

E-posta Gönder

Aşağıdaki değerler mevcuttur:

  • E-postalar için: E-posta için sayfa bağlantısı (HTML) , e-posta için QR kodu bağlantısı (HTML) ve QR kodu ekle (HTML resmi) . İlk durumda, müşteri sayfayı QR kodu zaten taranmış gibi görecektir; ikinci durumda, kod resminin bağlantısı gösterilecek ve üçüncü durumda, e-postada bir kod resmi gönderilecektir.
  • SMS için: Kısa sayfa bağlantısı ve Kısa QR kod bağlantısı .
  • Akış mesajları ve yorumları için: Sayfa bağlantısı (BBcode) ve QR kodu bağlantısı (BBcode) .

 

E-posta ile gönderilebilecek değerler böyle görünür.

Otomasyon kuralını kaydettikten sonra, araç ipucu alan değerinden kaybolacaktır. Örneğin, {{~A53369_64872_53475_7816:QrLinkHtml # Create QR code: QR code link for email (HTML)}}, {{~A53369_64872_53475_7816:QrLinkHtml}}’ ye dönüşecektir .

QR kodu otomasyon kuralı oluşturun ve QR kodu tetikleyici açıklamasını tarayın

E-posta Linkleri

E-postadaki ilk bağlantı, müşterinin QR kodunu taradıktan sonra alacağı sayfaya yönlendirir.

İkinci bağlantı, QR kodlu bir sayfaya yönlendirir.

E-postanın sonunda bulunan kod resmini dizüstü bilgisayarınıza veya akıllı telefonunuza kaydedebilirsiniz.

Tetikleyici nasıl oluşturulur ve yapılandırılır ?

İstenilen aşamada, tetikleyiciler listesini açın ve QR Kodunu Tara öğesini seçin .

Tetikleyici nasıl oluşturulur ve yapılandırılır

Tarama Kodu

Tetikleyici ayarlarında QR Kodu Oluştur otomasyon kuralı ayarlarından tetikleyici adını belirtebilirsiniz .

NOT: Tetikleyici, yalnızca siz veya müşteri QR kodunu taradıktan ve karşılama sayfasındaki ziyareti onayladıktan sonra çalışır.

Tetikleyici nasıl oluşturulur ve yapılandırılır

ID

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

 

 

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Tarakçıoğlu Forklift Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dolandırıcılara Karşı Uyarı: Google Adı Altında Yapılan Telefon, Sms, E-posta Dolandırıcılığına Dikkat!

Bitrix24 Yenilikler, Yeni Güncellemeler

HİSAR Turizm Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

AYSAN HUKUK BÜROSU Web Sitesi Yayında!

WordPress Nedir ve Neden Tercih Edilmeli?

İstanbul İstif Makinaları Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

DOMAIN FIRSATLARI ! Satılık ya da Kiralık Alan Adları

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Globalnet

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.