Görev Listeleyici uygulaması, Bitrix24 kullanıcılarının Çalışma Gruplarına (WORKGROUPS) atadıkları görevlerin, gruplanmış bir şekilde listelendiği bir DASHBOARD uygulamasıdır.
Uygulama Bitrix24 hesabınız içerisindeki verile güvenli olarak erişir ve TABLO formatında bir gösterim sağlar. Verileriniz hiç bir suretle Bitrix24 hesabınızdan dışarıya çıkarılmaz, herhangi bir veritabanı ve sunucya kaydedilmez, sadece size sergilenir.
GLOBALNET olarak Bitrix24 Uygulama Marketi için geliştirdiğimiz ilk uygulamamız ÜCRETSİZ olarak kullanıcılarımızın hizmetine sunulmuştur.
GLOBALNET Bitrix24 Görev Listeleyici (Task Lister) Uygulamamızın özellikleri;
Çalışma gruplarına atanmış görevlerin tek bir bilgi ekranında görüntülenebilmesi,
Çalışma gruplarına göre filtreleme yapılabilmesi,
Listelenen görevlerden istenilene tıklanarak görev kartının açılabilmesi,
Türkçe ve İngilizce dil seçimi yapılabilmesi
Ücretsiz olması ve zaman/ görev adedi sınırlaması olmadan kullanılabilmesi,
Sunucu ihtiyacı olmadan, Bitrix24 hesabınızın altında çalışabilmesidir.
Bu uygulama aşağıdaki teknolojiler kullanılarak geliştirilen STATİK bir uygulamadır.
Bitrix24 REST API
Bitrix24 Framework JS Library
HTML – CSS
STATİK uygulamalar, Bitrix24 dışında bir Hosting/ Sunucuya ihtiyaç duymadan çalışan, kullanıcı tarafından çalıştırıldığında sonuç üreten uygulamalardır.
Stok Kontrol Modülü
Stok Kontrol uygulaması, Bitrix24 kullanıcılarının DEAL kartı ekranına entegre olarak kullanabilecekleri ve satış fırsatına eklenen ürünlerin stok durunlarını görüntüleyebilecekleri bir DASHBOARD uygulamasıdır.
Bitrix24 ürünlerinin Satış Fırsatı kartına (DEAL) eklenmesi esnasında ilave bilgi alanlarının görüntülenmesi, stok miktarı 0 olan ürünlerle ilgili bir uyarı gösterilmesi hali hazırda mümkün olmadığından, uygulamamız ile bu özelliklerin kullanıcıya sunulduğu bir arayüz sağlanmaktadır.
Uygulama Bitrix24 hesabınız içerisindeki verile güvenli olarak erişir ve TABLO formatında bir gösterim sağlar. Verileriniz hiçbir suretle Bitrix24 hesabınızdan dışarıya çıkarılmaz, herhangi bir veritabanı ve sunucya kaydedilmez, sadece size sergilenir.
GLOBALNET Bitrix24 Stok Kontrol Uygulamamızın özellikleri;
Satış Fırsatı (DEAL) kartına eklenmiş olan ürünlerin listelenmesi
Uygulamanın Bitrix24 Satış Fırsatları modülüne entegre olarak çalışması
Ürünlere stok miktarı özel alanı (field) eklenmesi,
Seçilen özel alana göre stok miktarı görüntülenmesi
Stok miktarı 0 olan ürünlerin kırmızı ile işaretlenmesi,
Türkçe ve İngilizce dil seçimi yapılabilmesi
Windows Masaüstü uygulaması ile ürün güncelleme imkanı
Bu uygulama aşağıdaki teknolojiler kullanılarak geliştirilen DİNAMİK bir uygulamadır.
Bitrix24 REST API
Bitrix24 Framework JS Library
PHP
Bootstrap
HTML – CSS
OAuth 2.0
Bitrix24 – Paraşüt Entegrasyon Yazılımı Ayar Paneli
Bitrix24 CRM süreçlerinizin satış dönüşmesi aşamasında, oluşturulacak Proforma Faturaya (INVOICE) istinaden, otomatik olarak Paraşüt Ön Muhasebe Sistemine bilgi aktarılarak, güvenli ve hızlı bir şekilde Fatura, Müşteri ve Ürün/ Hizmet oluşturulmasını sağlayan Entegrasyon yazılımımız mevcuttur.
GLOBALNET Bitrix24 Paraşüt Entegrasyon Uygulamamızın temel özellikleri;
Bitrix24 içerisinde çalışan kontrol paneli
Satışa dönüşen fırstaların Paraşüt Yazılımına aktarılması
OAuth 2.0 ile güvenli bilgi aktarımı
Dinamik olarak OLAY bazlı çalışan PHP yazılım
Müşteri kontrolü, mevcut olmayan müşterilerin otomatik olarak yaratılması
Ürün/ Hizmet kontrolü, mevcut olmayan ürün ve hizmetlerin otomatik olarak yaratılması
Otomatik Fatura Oluşturma
Bitrix24’den aktarılan bilgiler için özel Fatura, Ürün ve Müşteri Kategori etiketi oluşturma
Bitrix24’den aktarılan bilgiler için Ön-Ek ekleyebilme
Yazılım ve Hesap ayarlarının güvenli olarak Bitrix24’e kaydedilebilmesi
Yazılım ve Hesap ayarlarının güvenli olarak dosyada saklanabilmesi
Aktivite Takip Modülü
Bitrix24 Aktivite Takip Modülü, GLOBALNET Entegrasyon ve Yazılım Geliştirme ekibi tarafından geliştirilen, Bitrix24 sistemi içerisinde gerçekleşen AKTİVİTE’lerin takip edildiği, listelendiği, son aktivite zamanının kontrol edildiği ve son aktivite zamanından itibaren belli bir süre aktivite yapılmayan kartların “Aktivite Bekleyenler” aşamasına taşındığı dinamik bir otomasyon yazılımıdır.
Takip Edilen Aktiviteler
Eposta gönderimi,
Toplantı planlanması ve tamamlanması,
Telefon konuşması planlanması ve tamamlanması,
SMS gönderimi,
Ziyaret ses kaydı alınması,
Open Channel yazışmaları (Whatsapp ve Live Chat gibi),.
GLOBALNET Bitrix24 Aktivite Takip Uygulamamızın özellikleri;
PHP programlama dili ile geliştirilmiş,
Bitrix24 Webhook teknlojisini kullanan,
REST API çağrıları ile DEAL (Anlaşma/ Satış Fırsatı), LEAD (Müşteri Adayı), CONTACT (Bireysel Müşteri Kaydı) ve COMPANY (Kurumsal Müşteri Kaydı) üzerinde gerçekleşen aktivitelerin kart üzerine kayıt edilmesi,
Müşteri ile etkileşime dayanan olayların son yapıdlığı zamanın ve aktivite detayının ayrıca kaydedilmesi,
Son aktivite zamanına göre otomasyon kuralı tetiklenmesi, aşama değiştirilmesi, bildirimler gönderilmesi,
Son aktivite zamanında belli bir süre geçtiğinde (15 gün) otomasyon kuralı tetiklenmesi, aşama değiştirilmesi, bildirimler gönderilmesi,
Bitrix24 hesabınız içerisindeki verilere güvenli olarak erişilmesi,
Bağımsız bir Web Sunucu üzerinde çalışma ve LOG kaydetme,
Bulut (Cloud) ve Şirket İçi (On-Prem) ürünlerle birlikte çalışabilme.
Bu uygulama aşağıdaki teknolojiler kullanılarak geliştirilen DİNAMİK bir uygulamadır.
Bitrix24 REST API
Bitrix24 Framework JS Library
PHP
HTML – CSS
OAuth 2.0
PHP CURL
Webhook
WordPress ile hazırladığınız E-Ticaret WEB Sitelerinizde, WooCommerce eklentisi ile gerçekleştirdiğiniz satışlarınızın, otomatik olarak Bitrix24 CRM yazılımına aktarılması ile CRM Modülü Müşteri veritabanında Müşteri Adayı (LEAD) yaratılması maksadıyla WordPress Eklentisi (Plugin) olarak geliştirilmiş bir yazılımıdır.
En iyi müşteri adayı, ürününüzü satın almış olan müşteri olduğudan, bu müşterilerin Bitrix24 CRM ile takip edilmesi ve yeniden satış (Re-Marketing) fırsatlarının kaçırılmaması çok önemlidir.
GLOBALNET Bitrix24 - WooCommerce ve WordPress E-Ticaret Entegrasyonu Uygulamamızın özellikleri;
WordPress sitenize plug-in (eklenti) olarak kurulmaktadır.
Dinamik olarak OLAY bazlı çalışan PHP yazılım
Bitrix24 REST API ve WEBHOOK Kullanımı
Gerçekleşen satış bilgilerinin Bitrix24 CRM’e aktarılması
Bitrix24’de Müşteri Adayı (LEAD) oluşturularak müşterilerin CRM veritabanına eklenmesi
Ürününüzü satın almış olan müşterilerin Bitrix24 CRM ile takip edilmesi ve yeniden satış (Re-Marketing) fırsatlarının kaçırılmaması
WordPress ile hazırladığınız WEB Sitelerinizde, ziyaretçilerinizin web formlar aracılığıyla size ulaşmak istediği durumlarda, ziyaretçi bilgilerinizin Bitrix24 CRM yazılımına aktarılması ile CRM Modülünde Müşteri Adayı (LEAD) yaratılması maksadıyla WordPress Eklentisi (Plugin) olarak geliştirilmiş bir yazılımıdır.
GLOBALNET Bitrix24 Contact Form 7 Entegrasyonu Uygulamamızın özellikleri;
WordPress sitenize plug-in (eklenti) olarak kurulmaktadır.
OAuth 2.0 ile güvenli bilgi aktarımı
Bitrix24 REST API ve WEBHOOK Kullanımı
Ziyaretçiler tarafından doldurulan form bilgilerinin Bitrix24 CRM’e aktarılması
Sitenizi ziyaret eden ziyaretçilerin bilgilerinin kaybedilmemesi ve tekrar ulaşmak istediğinizde veritabanınızda hazır bulunması.
Bitrix24’ten LOGO Tiger’a Sipariş Aktarımı
Fabrika ve depolarının yönetimi için LOGO Tiger 3 / Tiger 3 Enterprise ERP yazılımı kullanan firmaların, Bitrix24 yazılımının gelişmiş CRM/ satış süreçlerinin yönetimi ve BPM / iş süreçlerinin otomasyonu imkanlarından istifade edebilmesi geliştirmeye maksadıyla başladığımız entegrasyon ürünümüz kullanıma hazır hale gelmiştir.
GLOBALNET LOGO Çözüm ortağı olarak, Entegrasyon ve Yazılım Geliştirme ekibimizin çalışması sonucunda, bilgi aktarım ihtiyacı ve mekanizmaları analiz edilerek, yazılım geliştirme stratejimiz belirlenmiştir.
GLOBALNET Bitrix24 - LOGO Tiger, Mind ERP Entegrasyonu Uygulamamızın özellikleri;
Bitrix24’te oluşturulan sipariş kartlarına eklenen ürünlerin stok ve fiyat bilgilerinin LOGO Tiger’dan alınması,
Bitrix24’ten LOGO Tiger’a sipariş, irsaliye, fatura oluşturulacak şekilde müşteri, ürün ve satış bilgilerinin aktarılması,
Sipariş aktarımı aşamasında, LOGO Tiger’da mevcut olmayan Müşteri (Cari Hesap) kartlarının otomatik olarak oluşturulması,
LOGO Tiger’da oluşturulan sipariş, irsaliye, fatura ve cari hesap bilgilerinin fiş numaralarının Bitrix’teki ilgili kartlara yazılması,
LOGO Tiger’da oluşturulan ve güncellenen ürün (stok kartı) bilgilerinin Bitrix24’e aktarılması
fonksiyonları gerçekleştirilmiştir.
Yazılım Bileşenleri
Bitrix24’te çalışan satış temsilcilerinin, herhangi bir özel komut kullanmasına gerek olmadan, sadece DEAL kartlarının aşamalar arasında taşınması ile LOGO Tiger’a aktarılmasına yönelik fonksiyonlar çalıştırılmaktadır.
LOGO Tiger’da oluşturulan veya güncellenen fişlerin takip edilerek Bitrix24’e aktarılması için ise, Windows platformunda çalışan özel bir aktarım yazılımı geliştirilmiştir. Bu yazılımda kontrol frekansı, işlenecek kayıt sayısı gibi parametreler kullanıcı tarafından ayarlanarak, Tiger yazılımının optimum performansla çalışması sağlanmaktadır.
LOGO Tiger’da güncellenen ürünlerin takip edilerek otomatik bir şekilde Bitrix24’e aktarımı
Bitrix24 arayüzünde çalışan satış temsilcisi tarafında;
Kullanıcı dostu bir arayüz içerisinde sipariş kartı oluşturulmakta,
Sürükle Bırak mantığıyla aşama değişikliği yapılarak (Fiyat Güncelle, Sipariş Aktar, vb.) stok ve fiyat bilgileri sorgulanmakta,
Sipariş kartının Tiger’a gönder aşamasına sürüklenmesi ile sipariş otomatik olarak aktarılmakta,
İşlem sonucu, hata mesajları ve LOGO Tiger’da oluşturulan kartların ID’leri, sipariş kartı üzerine yazılmaktadır.
Hata Oluşmadan Tespit Etme ve Kullanıcı Eğitimi
Aşağıdaki durumlar kontrol edilerek kullanıcıya uyarı mesajı verilmekte, sipariş’in ERP tarafına aktarılması engellenmekte ve kullanıcıya işlemin ne şekilde yapılması gerektiği belirtilmekte veya otomatik olarak fiş oluşturulmaktadır:
Sipariş kartı ile seçilen ürünlerin para birimlerinin farklı olması,
Gönderilecek ürünlerin Tiger’da mevcut olmaması,
Müşteri bilgisinin Tiger’da mevcut olmaması.
Bitrix24 içerisinde çalışan entegrasyon arayüzü
Fabrika ve depolarının yönetimi için UYUMSOFT ERP yazılımı kullanan firmaların, Bitrix24 yazılımının gelişmiş CRM/ satış süreçlerinin yönetimi ve BPM / iş süreçlerinin otomasyonu imkanlarından istifade edebilmesi geliştirmeye maksadıyla başladığımız entegrasyon ürünümüz kullanıma hazır hale gelmiştir.
GLOBALNET Entegrasyon ve Yazılım Geliştirme ekibimizin, müşterilerimiz ve UYUMSOFT Çözüm Ortağı firma ilgilileri ile görüşmeleri sonucunda, bilgi aktarım ihtiyacı ve mekanizmaları analiz edilerek, yazılım geliştirme stratejimiz belirlenmiştir.
GLOBALNET Bitrix24 – UYUMSOFT ERP Entegrasyonu Uygulamamızın özellikleri;
Entegrasyon projesi ile;
Bitrix24’te oluşturulan sipariş kartlarına eklenen ürünlerin stok ve depo bilgilerinin UYUMSOFT’tan alınması,
Bitrix24’ten UYUMSOFT’a sipariş, müşteri (cari kartı) ve ürün (stok kartı) bilgilerinin aktarılması,
UYUMSOFT tarafında oluşturulan ve güncellenen ürün (stok kartı) bilgilerinin Bitrix24’e aktarılması,
UYUMSOFT tarafında oluşturulan müşteri (cari kartı) ve bakiye bilgilerinin Bitrix24’e aktarılması,
fonksiyonları gerçekleştirilmiştir.
Bu süreçte, kullanıcı firmanın taleplerine istinaden, firma politikaları kapsamında fiyat ve indirim kısıtlamaları da geliştirilen entegrasyon algoritmasına dahil edilerek, politika harici uygulamalarda satış temsilcisine Uyarı Mesajı gönderilmesi ve siparişin ERP tarafına aktarılmamasına yönelik kontrol mekanizmaları oluşturulmuştur.
Bitrix24 arayüzünde çalışan satış temsilcisi tarafında;
Kullanıcı dostu bir arayüz içerisinde sipariş kartı oluşturulmakta,
GLOBALNET tarafından geliştirilen ARAYÜZ ile stok ve depo bilgileri sorgulanmakta ve stok karşılama durumları renkli olarak belirtilmekte,
Sipariş kartının UYUMSOFT’a gönder aşamasına sürüklenmesi ile sipariş otomaitk olarak aktarılmakta,
İşlem sonucu, hata mesajları ve UYUMSOFT’ta oluşturulan kartların ID’leri, sipariş kartı üzerine yazılmaktadır.
Hata Oluşmadan Tespit Etme ve Kullanıcı Eğitimi
Aşağıdaki durumlar kontrol edilerek kullanıcıya uyarı mesajı verilmekte, sipariş’in ERP tarafına aktarılması engellenmekte ve kullanıcıya işlemin ne şekilde yapılması gerektiği teklif edilmektedir:
Sipariş kartı ile seçilen ürünlerin para birimlerinin farklı olması,
Ürünlerin gönderileceği depoların seçilmemiş olması,
Ürün fiyatlarının stok kartı fiyatlarından düşük olması,
İndirim oranlarının %10’dan fazla olması.