Talebe göre aylık saat limitleri belirlenir.
Ürün için verilen standart uzaktan erişim (e-posta, çevrimiçi sohbet, telefon, görüntülü görüşme) Yazılım Destek hizmetlerini kapsar.
Destek taleplerinin, MÜŞTERİ tarafından Eposta/ Yazılım Destek Talep Formu/Telefon ile GLOBALNET’e iletilmesinin ardından, 3 (üç) iş günü içerisinde analiz edilir, bilgilendirme yapılır, çözümlenir veya çözümlenmek üzere ürünü geliştiren firma olan Bitrix24’e iletilir.
1. Seviye Yazılım Destek hizmetleri ;
Ne – nereden – nasıl yapılır sorularının cevaplanması,
Bitrix24 standart özelliklerinin talebe göre uyarlanması
Özelleştirme / entegrasyon gerektirmeyen sistemsel sorunların giderilmesi,
Sistem ayarlarının yapılması,
Mevcut süreçlere ilişkin hataların giderilmesi hizmetlerini kapsar.
Verilecek destek Bitrix24 ürünün standart özellikleri (bitrix24.com sitesinde yer alan özellikleri)
ile sınırlıdır.
2. Seviye Yazılım Destek Hizmetleri :
Bitrix24 ürün kullanımına yönelik soruların cevaplanması, sistem ayarlarının yapılması, ikinci seviye destek kapsamındaki konularda Bitrix24 ile müşteri arasında yapılacak görüşmelerde GLOBALNET uzman ekibi tarafından destek sağlanmasıdır.
Yazılım Destek konu başlıkları :
Ürün Genel Ayarları ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,
Ürün Şirket Hiyerarşisi ile ilgili gelen soruların cevaplanması ve düzenlemeler,
Ürün Kullanıcı Ayarları ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,
Ürün CRM Modülü ile ilgili soruların cevaplanması,
CRM Süreçleri ile ilgili sorular
CRM İzinleri ve otomasyon kurallarıyla ilgili sorular
Ürün Görevler Modülü ile ilgili soruların cevaplanması ve çözümü,
Ürün Gruplar ve Projeler modülü ilgili soruların cevaplanması ve çözümü.
Bitrix24 Help Desk Üzerinden Sağlanan Yazılım Destek Hizmetleri :
Ürün arayüzünde canlı destek kanalından talep açılmak suretiyle alınan destek olup Bitrix24 Yazılım Destek uzmanları tarafından sağlanır.
GLOBALNET imkanları dahilinde olmayan, Bitrix24 Yazılım Destek uzmanları tarafından sisteme erişim sağlanarak ;
Modüllerin kaldırılması,
Yeniden kurulması,
Tablo/ modül ayarlarının düzenlenmesi,
Kod üzerinde düzeltme yapılması
gibi konuları kapsar.
Yazılım Destek Hizmet Konuları ve Koşulları :
Yazılım Destek hizmeti, AKTİF ve geçerli bir Upgrade (Yükseltme) / Bakım (Maintenance) lisansının bulunması şartı ile verilir.
Aktif lisans olmayan müşterilere lisans teklifi ayrıca verilir ve bedeli müşteriye ait olacaktır.
Yazılım Destek Hizmetinin aylık belirlenen saatlik limitleri aşması halinde, GLOBALNET Yazılım Destek Hizmeti vermeye devam edecek olup bu ek hizmetin faturalandırılması tarafların karşılıklı yazılı mutabakatına bağlıdır.
Ek hizmetin faturalandırılmasına karar verilmesi halinde ek hizmet bedeli de tarafların karşılıklı yazılı mutabakatı ile belirlenecektir.
Tüm hizmetler aktif bakım lisansı bulunduğu ve uygun ağ erişimi sağlandığı durumda verilir, lisans giderleri müşteriye aittir.
Hizmetler e-posta, video konferans, telefon, uzaktan erişim (VPN/ SSH) ile verilir, yerinde hizmet verilmesi kapsama dahil olmayıp, ilave anlaşmaya tabidir.
Bitrix24 Yazılım Destek hizmetleri proje, ürün (cloud veya on-premise) cinsi ve müşteri talepleri çerçevesinde GLOBALNET uzman ekipleri tarafından önerilir.
GLOBALNET ile yapılan tüm Yazılım Destek hizmet anlaşmaları kapsamına yeni süreç tasarımı, yazılım geliştirme ve entegrasyon talepleri, yazılım kod geliştirilmesi veya kod üzerinde yapılacak hata düzeltmeleri dahil değildir. Bu tür talepler ayrıca yapılacak anlaşmalar kapsamında yer alır.
GLOBALNET, Bitrix24 ürünleri kaynaklı sorunlara karşı Yazılım Destek taahhüttünde bulunmaz.
Bitrix24 ürünün standart özellikleri (bitrix24.com sitesinde yer alan özellikleri) ile sınırlıdır.
Bitrix24 ürününe ait yeni özellik eklenmesi, mevcut özelliklerin değiştirilmesi gibi talepler Yazılım Destek kapsamlarına dahil değildir.