Yeni Tekmer Ankara Ofisimiz >> İLETİŞİM
10 Mart 2022 tarihinde, 14:00 – 17:30 saatleri arasında çevrimiçi olarak gerçekleşecek etkinlik, Türkiye Bilişim Derneği (TBD) önderliğinde GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve YAZILIM firması tarafından organize ediliyor.
2019 yılında TSE Konferans Salonunda, 2020 Yılında ise BTK Konferans Salonunda gerçekleştirilen etkinlik, 2021’de olduğu gibi bu sene de çevrimiçi olarak gerçekleştiriliyor. Etkinlik programında zengin içerik ve değerli konuşmacılar bulunuyor.
TBD (Türkiye Bilişim Derneği) Genel Başkanı Rahmi Aktepe, “İçinde bulunduğumuz dijital dönüşümün kadın gücü, kadın zekâsı ve kadın dokunuşu olmadan eksik kalacağı şüphesizdir. Dijital geleceğe kadınların yön vereceğine ve yöneteceğine inanıyor ve tüm kadınları etkinliğimize davet ediyoruz.” dedi.
TBD Merkez Yönetim, Şube Kadın Grupları ve CEPIS Kadın Çalışma Gruplarıyla DİJİTAL DÜNYADAKİ KADINLARA yönelik etkin çalışmalarının olduğundan bahseden AKTEPE “Gelin kadınların dijital dünyaya katılmaları ve yer edinmeleri için hep birlikte çalışalım” çağrısı yaptı.
TÜRKİYE BİLİŞİM DERNEĞİ
TBD Genel Başkanı Rahmi AKTEPE’nin açılış konuşmasıyla başlayacak etkinlikte girişimcilik, teknolojik faaliyetler, iletişim ağları ve etkileşimlerle kadın odaklı faaliyetleri olan Sivil Toplum Kuruluşları temsilcileri konuşmacı olarak yer alıyor.
Etkinliğe Türkiye’nin ve dünyanın dört bir yanından evde, işte ya da sahada dijitalle yaşayan ve yaşatan, dijital dünyada var olmak, fark yaratmak ve fark edilmek isteyen her yaştan tüm kadınların katılmasını bekliyoruz.
Türkiye Bilişim Derneği (TBD) önderliğinde ve organizasyonu GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve YAZILIM firması tarafından gerçekleştirilen etkinliğe katılıma dair bilgilere aşağıda yer verilmiştir.
Çevrimiçi Etkinlik Kayıt : www.dijitaldunyakadinlari.com (Etkinlik katılımı ücretsiz olup, kayıt olmak zorunludur.)
Tarih : 10 Mart 2021 Perşembe – Saat : 14:00 – 17.30
Detaylı Bilgi :https://www.dijitaldunyakadinlari.com/basin-bulteni-2022/
Etkinlik Programı :https://www.dijitaldunyakadinlari.com/#Program