linkedin

GLOBALNET ile GÜVENdesiniz.

Envanter yönetimi: Satıcılar

Envanter yönetimi: Satıcılar

Envanter yönetimi, satıcılar – mal tedarikçileri (üreticiler veya distribütörler) ile sıkı bir şekilde bağlantılıdır. Çevrimiçi mağaza aracılığıyla mal satan şirketler için satıcılarla gerçek zamanlı iletişim kurmak ve tüm teslimat bilgilerini tek bir yerde tutmak önemlidir. Bitrix24‘te satıcı bilgilerini doğrudan stok fişine ekleyebilirsiniz.

Artık satıcılarla doğrudan stok makbuzu formundan iletişime geçebilirsiniz (arayın veya e-posta gönderin)

Satıcılar — sizinle çalışan ve ürün tedarik eden kuruluşlar veya kişilerdir. Mal satan veya çevrimiçi mağazası olan şirketler için, mevcut teslimatları kontrol etmek ve yenilerini planlamak için satıcılarla iletişim kurmak ve onlar hakkındaki tüm bilgileri tek bir yerde tutmak önemlidir.

Bitrix24’te bir stok fişi formu doldurduğunuzda yeni tedarikçileri ve onlarla ilgili tüm bilgileri ekleyebilirsiniz.

 

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Stok Fişi Oluştur

Stok yönetimindeki alan ve satıcı formu güncellendi ve aşağıdaki özellikler eklendi:

  • Satıcı formundan arayın – telefon hizmetini bağlamalı ve temsilcilerinin bağlantı bilgilerini vermelisiniz.
  • Formdan görevler belirleyin – yeni bir tedarik sözleşmesi oluşturmanız veya belgeler hazırlamanız gerekiyorsa, formdan çalışanlarınız için bir görev belirleyin. Bu şekilde, satıcı ile tüm çalışma geçmişini görebilir ve görevi kontrol edebilirsiniz.
  • Olayları kaydedin – aramalar, e-postalar ve toplantılar. Satıcılarla iletişim geçmişi, kayıtlarınızdan ve çalışan notlarından oluşturulur.

Stok fişi belgesindeki satıcı alanı değişiklikleri

Önceden, gelen belgelerde yalnızca satıcının adı girilebiliyordu. Artık tüm iletişim bilgilerini girebilirsiniz: telefon, e-posta vb.

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Satıcı

Yönetici ve baş muhasebeci olmak üzere iki şirket temsilcisinin kontak bilgilerini girmeniz gerekiyorsa, bu bilgiler pozisyonu da içerecek şekilde Contact alanına girilmelidir. Şirket alanına satıcı bilgilerini de girmeniz gerekir.

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Satıcı Bilgisi

Bu şekilde satıcı veri tabanı düzenli olacak ve arama yapmanız veya e-posta göndermeniz daha kolay olacaktır.

Ayrıca satıcılarla doğrudan şu formdan iletişime geçebilirsiniz: arayın veya e-posta gönderin.

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Kişiler

Satıcı formuyla çalışma

ÖNEMLİ: Yöneticinin mevcut mal tedarikini nasıl kontrol edebileceğini ve yenilerini nasıl planlayabileceğini düşünelim. Satıcıdan gelen bir öğenin geciktiğini varsayalım. Yöneticinin nedenini öğrenmek ve teslimat tarihlerini tartışmak için kendisiyle iletişime geçmesi gerekir.

 

Yöneticinin mevcut mal tedarikini nasıl kontrol edebileceğini ve yenilerini nasıl planlayabileceğini düşünelim. Satıcıdan gelen bir öğenin geciktiğini varsayalım. Yöneticinin nedenini öğrenmek ve teslimat tarihlerini tartışmak için kendisiyle iletişime geçmesi gerekir.

CRM – Müşteriler – Satıcılar‘a gidin .

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Satıcı Sayfası

Envanter yönetimi bölümünde Satıcılar sayfasını da açabilirsiniz.

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Sayfayı Aç

Açılan pencerede istediğiniz satıcıyı seçin.

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Satıcı Seçin

Formda etkinlikler planlayabilir, bildirimler ayarlayabilir, görevler oluşturabilir ve satıcıyla iletişim kurabilirsiniz. Örneğin, yeni teslim tarihlerini tartışmak için bir etkinlik ekleyebilirsiniz.

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Etkinlik Planlandı

Aramaların, e-postaların ve satıcıyla olan tüm iletişimlerin geçmişi, bilgileri kaçırmamanız için zaman çizelgesinde görüntülenecektir.

Bağımlılıklar sekmesinde satıcı ilgili kişilerin listesini ve belgelerin geçmişini görebilirsiniz . Bu şekilde, yönetici mevcut tüm teslimatları kontrol edebilir.

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Bağımlılıklar

Satıcılarla çalışmak için çalışan erişim izinlerini yapılandırın

Çalışanlarınızın satıcılar ve gelen belgeler ile çalışabilmesi için Ayarlar – Erişim izinleri – CRM‘de erişim izinlerini yapılandırmanız gerekir .

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Erişim İzinleri

 

Bitrix24 Envanter Yönetimi Sağlayıcıları

Satıcı Erişim İzinleri

Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.

Bitrix24 Ekibiniz

 

 

 

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Özel Fırsatlar

Sigorta Acenteleri İçin Kurumsal E-posta Zorunluluğu

Hisar Hospital Intercontinental Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.