Envanter yönetimi, satıcılar – mal tedarikçileri (üreticiler veya distribütörler) ile sıkı bir şekilde bağlantılıdır. Çevrimiçi mağaza aracılığıyla mal satan şirketler için satıcılarla gerçek zamanlı iletişim kurmak ve tüm teslimat bilgilerini tek bir yerde tutmak önemlidir. Bitrix24‘te satıcı bilgilerini doğrudan stok fişine ekleyebilirsiniz.
Artık satıcılarla doğrudan stok makbuzu formundan iletişime geçebilirsiniz (arayın veya e-posta gönderin)
Satıcılar — sizinle çalışan ve ürün tedarik eden kuruluşlar veya kişilerdir. Mal satan veya çevrimiçi mağazası olan şirketler için, mevcut teslimatları kontrol etmek ve yenilerini planlamak için satıcılarla iletişim kurmak ve onlar hakkındaki tüm bilgileri tek bir yerde tutmak önemlidir.
Bitrix24’te bir stok fişi formu doldurduğunuzda yeni tedarikçileri ve onlarla ilgili tüm bilgileri ekleyebilirsiniz.
Stok yönetimindeki alan ve satıcı formu güncellendi ve aşağıdaki özellikler eklendi:
Önceden, gelen belgelerde yalnızca satıcının adı girilebiliyordu. Artık tüm iletişim bilgilerini girebilirsiniz: telefon, e-posta vb.
Yönetici ve baş muhasebeci olmak üzere iki şirket temsilcisinin kontak bilgilerini girmeniz gerekiyorsa, bu bilgiler pozisyonu da içerecek şekilde Contact alanına girilmelidir. Şirket alanına satıcı bilgilerini de girmeniz gerekir.
Bu şekilde satıcı veri tabanı düzenli olacak ve arama yapmanız veya e-posta göndermeniz daha kolay olacaktır.
Ayrıca satıcılarla doğrudan şu formdan iletişime geçebilirsiniz: arayın veya e-posta gönderin.
ÖNEMLİ: Yöneticinin mevcut mal tedarikini nasıl kontrol edebileceğini ve yenilerini nasıl planlayabileceğini düşünelim. Satıcıdan gelen bir öğenin geciktiğini varsayalım. Yöneticinin nedenini öğrenmek ve teslimat tarihlerini tartışmak için kendisiyle iletişime geçmesi gerekir.
Yöneticinin mevcut mal tedarikini nasıl kontrol edebileceğini ve yenilerini nasıl planlayabileceğini düşünelim. Satıcıdan gelen bir öğenin geciktiğini varsayalım. Yöneticinin nedenini öğrenmek ve teslimat tarihlerini tartışmak için kendisiyle iletişime geçmesi gerekir.
CRM – Müşteriler – Satıcılar‘a gidin .
Envanter yönetimi bölümünde Satıcılar sayfasını da açabilirsiniz.
Açılan pencerede istediğiniz satıcıyı seçin.
Formda etkinlikler planlayabilir, bildirimler ayarlayabilir, görevler oluşturabilir ve satıcıyla iletişim kurabilirsiniz. Örneğin, yeni teslim tarihlerini tartışmak için bir etkinlik ekleyebilirsiniz.
Aramaların, e-postaların ve satıcıyla olan tüm iletişimlerin geçmişi, bilgileri kaçırmamanız için zaman çizelgesinde görüntülenecektir.
Bağımlılıklar sekmesinde satıcı ilgili kişilerin listesini ve belgelerin geçmişini görebilirsiniz . Bu şekilde, yönetici mevcut tüm teslimatları kontrol edebilir.
Çalışanlarınızın satıcılar ve gelen belgeler ile çalışabilmesi için Ayarlar – Erişim izinleri – CRM‘de erişim izinlerini yapılandırmanız gerekir .
Bu konu hakkında daha fazla bilgi almak istiyorsanız https://globalnet.com.tr’e ulaşabilirsiniz.
Bitrix24 Ekibiniz