Müşteri Memnuniyeti Eğitimi = Müşteri İlişkileri Yönetimi CRM Eğitimi
GLOBALNET Yönetimi ve Çalışanları FOKUS AKADEMİ Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri Firması tarafından verilen “MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ = MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (MİY-CRM)” başlıklı eğitime katıldılar.
Oldukça verimli geçen eğitimin daha ileri seviyesi olan “TEKNİK CRM Eğitimi” ise önümüzdeki günlerde düzenlenecek olup, GLOBALNET Ekibi bu eğitimlere de katılacaklardır.
FOKUS AKADEMİ ve Ekibine son derece faydalı olan eğitimlerden ötürü teşekkür ederiz.
Eğitime Ait Ana Başlıklar :
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ EĞİTİMİ = MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (MİY-CRM)
1) Müşteri Kimdir ve Neden Önemlidir?
2) Müşteri Neden Memnun Edilmelidir?
3) Müşteri Beklentileri ve Karşılama Stratejileri
4) Markanın Önemi ve başarılı Markaların Ortak Özellikleri
5) Müşteri Şikayeti Nasıl Fırsata çevrilir?
6) Müşteri İlişkileri Yönetimi’nde ‘Asla’lar Nelerdir?
7) İkna Etmenin Sırları
8) Müşteriyi Kazanmak ve Kaybetmek
9) Sadık Müşteri Yaratmanın En Etkili Yolu
10) Güvenilir Olmanın Püf Noktaları
11) Empatik İletişim mi Sempatik İletişim mi?
12) MİY’de ‘Halo Etkisi’ nedir? Nasıl Kullanılır?
13) Etkili İletişimle Satışı Artırma Teknikleri
14) Daha Fazla Müşteri Edinmenin 7 Sırrı
15) Telefonda Müşteri Memnuniyeti ve Etkili Müşteri İletişimi Yöntemleri
16) Sonuç Odaklı İleri Satış Teknikleri
17) Pazarlama ve Satış Farkının Müşteri Memnuniyetine Etkileri
18) Ulaşılamayan ve Zor Müşterilerle Başa Çıkma Yöntemleri
19) Yeni Nesil Satış Görüşmeleri Teknikleri ve Hazırlık
20) Müşteri İle İletişimde Etkili Beden Dili ve Fark Yaratan Soru Teknikleri
21) Etkili Sunum Teknikleri ile Müşterinizi Etkileme Yolları
22) Kurumsal Müşterilerin İçyapı ve İhtiyaç Analizi
23) İç Müşteri ve Dış Müşteri Kavramlarına Bakış
24) Satış Kapama Teknikleri ve Yaratıcı Öneriler
25) Müşteri İlişkilerinde İpuçlarını Okuma ve İtiraz Yönetimi
26) Esnek ve Dinamik Yöntemlerle Şikayet Yönetimi