linkedin

İLETİŞİM MERKEZİ

Hepsi Bir Arada İletişim Platformu
Müşterilerin kullandığı iletişim kanallarının çeşitliliği çok fazla: e-posta, telefon, sosyal medya, anlık mesajlaşma programları, web formları, canlı sohbetler - iletişime geçmek daha kolay, ancak ilişkileri sürdürmek daha zor. Farklı kaynaklardan gelen mesaj yağmurunda boğulduğunuzda, Bitrix24 sakin kalmanıza, karmaşayı çözmenize, bilgi sahibi olmanıza ve derin kişisel bağlantılar kurmanıza yardımcı olacaktır.
Bitrix24 İletişim Merkezi

Bitrix24 Özellikleri

Şirketiniz için bir CRM yönetim yazılımı seçerken iletişim ön planda olmalıdır. Bitrix24'ün sunduğu harika özelliklerden bazıları şunlardır:
CRM Web Formları

CRM Web Formları

Bitrix24 CRM yazılımı aracılığıyla web sitenizdeki CRM web formlarıyla daha fazla müşteri adayı yakalayın
Aninda mesajlasma

Canlı sohbet

Canlı sohbet özelliği ile site ziyaretçilerinizle etkileşim kurun. Doğrudan bir şirket temsilcisinden soru sorabilir veya anında yardım alabilirler. Bitrix24 kullanıcıları, sohbet yetenekleri için botlara ve yapay zekaya da erişebilir.

Sosyal Ağlar ile Entegrasyon

Tüm iletişimlerinizi CRM yazılımı içinden yönetin. Hatta şirketin tüm sosyal medya profillerini birbirine bağlayabilir ve yönetebilirsiniz.
Telefon

Dahili Telefon

Ücretsiz yerleşik Telefon ile dünyanın her yerinden potansiyel müşteriler, müşteriler ve iş arkadaşlarınızla bağlantı kurun . İşletmeniz için de ücretsiz bir sanal telefon numarası alın.
Potansiyel Müşteri Takibi ve Web Formları

IVR

Arayanlar için telefon aramalarını yönetmeyi kolaylaştırmak için etkileşimli sesli yanıtı (IVR) kullanın. Arayanlar, telefon menülerinde gezinmek için seslerini kullanabilir. Şirketler bu hizmetlere Bitrix24 aracılığıyla erişebilir.
Çalışan Dizini ve Yönetimi

Kuyruk ve Yönlendirme

Bitrix24 CRM yönetim yazılımı, daha az çalışanla çağrıların sıraya alınmasına ve yönlendirilmesine yardımcı olur. Artık küçük işletmeler bile bir müşteri çağrı merkezine sahip olduklarını hissedebiliyor.
İletişim merkezi

Telefon Görüşmesi Kaydı

Telefon görüşmelerini kaydeden bir CRM yazılımına sahip olmak, iletişimi yönetmenin harika bir yoludur. Tüm iletişim, hatta telefon görüşmesi kayıtları bile tek bir yerde.
Gerçek Zamanlı İşbirliği

HD Görüntülü Konferans

Bitrix24 ile müşterileriniz ve ekip üyelerinizle HD kalitesinde video konferanslar yapabilirsiniz. Yüz yüze görüşemediğinizde bile birlikte hissedin.

E-posta Sunucusu

Kolay inceleme için tüm e-postaları bir e-posta sunucusunda saklayın. CRM yönetim yazılımımız, ekiplerin müşteri adayları ve müşterilerle olan tüm iletişimlerinde güncel kalmasını sağlar.
Botlar ve AI

Botlar ve AI desteği

Küçük işletmeler, robotlar ve yapay zeka desteğiyle kaynaklarını genişletebilir. Sitenizdeki müşterilerle sohbet etmek için bunları kullanın ve tüm iletişimleri CRM yazılımında saklayın.
Mobil uygulama

Mobil uygulama

Bitrix24 mobil uygulamasıyla CRM yazılımımızı hareket halindeyken yanınıza alın . Artık her yerden bağlantıda kalabilirsiniz.

Bitrix24'ün Faydaları

Şirketinizin Bitrix24 CRM yazılımından bekleyebileceği avantajlardan bazıları şunlardır:
Bitrix24 İletişim Merkezi
  • Tüm konuşmalar tek bir yerde
  • Müşterilerle tercih ettikleri kanal üzerinden bağlantı kurun
  • Gündelik tutun ve sosyal medya ve habercilerde sohbet edin
  • CRM web formlarında müşteri verilerini toplayın
  • Tüm verileri kolaylıkla kaydedin ve alın
  • Web sitesi canlı sohbetlerinde anında bağlantılar oluşturun

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.