Yeni Tekmer Ankara Ofisimiz >> İLETİŞİM

KÜÇÜK İŞLETME

Büyüme ve Kaliteyi Dengelemek
Ne kadar hızlı büyürseniz, bir iş kurmanın kolay olduğunu, ancak zor olan bir işi sürdürmek olduğunu o kadar çok anlarsınız. Şirketiniz hız kazandıkça, yeni müşteriler edinirken ve yeni insanları işe alırken, birdenbire ölçeklenebilir bir operasyonel yapıya ve bunu sürdürmek için doğru araçlara ihtiyaç duyuyorsunuz? Neyse ki, Bitrix24 hem dahili altyapıyı hem de harici ilişkileri kurmanıza yardımcı olabilir. İnsanları, projeleri, müşterileri ve pazarlamayı tek bir platformdan yönetin.
Bitrix24 Küçük İşletme

Bitrix24 Özellikleri

Bitrix24, perakende işinizi daha iyi yönetmenize yardımcı olabilir. Daha fazla organizasyon ve daha iyi kayıt tutma becerileri ile müşteri veritabanı yazılımımız, işlem hattı yönetiminizi en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olabilir.
E-postadan Göreve Dönüştürme

Görevler ve projeler

Bitrix24 müşteri yöneticisi yazılımında oluşturduğunuz, atadığınız ve ilerlemelerini denetlediğiniz zaman, bireysel görevleri ve projeleri kolayca yönetin.
Gerçek Zamanlı İşbirliği

Gerçek Zamanlı İletişim

İyi iletişim, başarılı küçük işletme yönetiminin anahtarıdır . CRM aracımızda yerleşik olarak telefon, video konferans, sohbet ve müşteri hizmetleri yetenekleri bulunur.
Dosya Paylaşımı ve Depolama

Dosya Paylaşımı ve Depolama

Dosyaları bulutta depolayın, organize edin ve çalışanlar ve müşterilerle paylaşın. Erişim izinlerinin etkinleştirilmesi, tüm bilgilerin güvenli olduğu anlamına gelir.
Grup takvimleri

Zaman Yönetimi ve Takvimler

Müşteri yöneticisi araçlarımız, zamanı takip etmenize ve program tutmanıza yardımcı olabilir. Takvimleri ve yapılacaklar listelerini paylaşın veya farklı ekipler için birden çok takvim oluşturun.
Müşteri yönetimi

CRM

Bitrix24 gibi harika bir CRM aracına sahip olmak, potansiyel müşterileri izlemek, notlar almak ve müşteri hattı boyunca müşterinin ilerlemesini izlemek için müşteri yöneticisi araçlarını kullanabileceğiniz anlamına gelir.
Pazarlama ekibi işbirliği

İnsan Kaynakları

İK ekibinizi ihtiyaç duydukları müşteri yöneticisi araçlarıyla destekleyin. Zaman çizelgelerini izleyin, izin planlayın, raporlar oluşturun ve analiz için veri toplayın. Ofis içi sosyal ağlar da mevcuttur.
Pazarlama otomasyonu

E-posta Pazarlama Otomasyonu

Müşteri yöneticimizde kendi şirket e-posta pazarlama planınızı oluşturun. CRM aracımız bunu kolaylaştırıyor.
Telefon

Dahili Telefon

Yerleşik telefonla dünyadaki herkesi kolayca arayın. İster müşterilerinize ayak uyduruyor olun ister hareket halindeki bir işletme olun, bu popüler bir müşteri yöneticisi aracıdır.
Uzaktan Eğitim

Uzaktan Eğitim

Çalışanlarınız ve müşterileriniz için web siteniz veya müşteri yöneticisi aracınız aracılığıyla e-Öğrenime katılma fırsatları yaratın.
Çalışan ve İş Yükü Yönetimi

Çalışan ve İş Yükü Yönetimi

Görevleri kolayca atayın, güncellemeleri alın ve çalışanların iş yükü yönetimini denetleyin.

Bitrix24'ün Faydaları

Bitrix24 kullanmanın en iyi yararı, platformun tamamen özelleştirilebilir olmasıdır. Herkes zaten sevdiği araçları ekleyebilir veya ortak uygulama mağazamızda ek araçlar bulabilir. Şirketinizin başarılı olması için ihtiyaç duyduğu platformu oluşturmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Bitrix24 aracılığıyla bulabileceğiniz diğer avantajlar şunları içerir:
Bitrix24 Küçük İşletme
  • Üretken bir kültür yaratın ve onu başarı için donatın
  • Günlük görevleri ve devam eden projeleri dengeleyin
  • Gerçek zamanlı olarak işbirliği yapın
  • E-posta pazarlamasıyla yakalayın ve dönüştürün
  • CRM ile memnun edin ve elde tutun
  • Müşteri hizmetleri merkezinden yardım ve çözüm

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti

Adresler

Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir https://globalnet.com.tr/iletisim/

İletişim Numaraları

+90 312 473 88 80
+90 532 111 66 04
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.© GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.