linkedin
Globalnet

RESTORAN

Restoranlar için yapay zeka odaklı pazarlama paketi
Daha fazla misafir. Daha az güçlük. Maksimum verimlilik.

Siparişleri yönetmek, pazarlamayı yürütmek
ve müşteri ilişkilerini yürütmek için tek bir platform

Bitrix24 CRM, iş süreçlerinize tamamen entegre olacak ve doğru kararlar almanıza yardımcı olacak şekilde tasarlanmıştır.

Misafirleriniz ve çalışanlarınızla ilişki kurma şeklinizi değiştirin

Satış ve pazarlama otomasyonundan envanter yönetimine ve müşteri hizmetlerine kadar Bitrix24 ile yapabileceğiniz çok şey var .
Müşteri yönetimi

CRM ve potansiyel müşteri yönetimi

Müşteri adayları oluşturun ve satış hunisinde otomatik olarak ilerlemelerini sağlayın. Hangi kanalların en iyi sonucu verdiğini görmek için pazarlama maliyetlerinizi takip edin ve yatırım getirisini hesaplayın.
CRM Yazılım Aracı

Satış ve pazarlama otomasyonu

Markanızı tanıtın ve Facebook, Instagram, mesajlaşma programları, e-posta, SMS ve push bildirimleri aracılığıyla belirli müşteri segmentlerini hedefleyen pazarlama kampanyaları yürütün.
Pazarlama ekibi işbirliği

Bordro ve ekip yönetimi

Çevrimiçi zaman saati aracılığıyla çalışma saatlerini takip edin. Birden fazla ödeme oranı arasında kolayca gezinin. Her ödeme dönemi için doğru ödemeler ve vergi hesaplamaları yapın.
İletişim merkezi

7/24 müşteri hizmetleri

Siparişleri işlemek ve kaliteli müşteri hizmeti sunmak için web sitenizde canlı sohbeti etkinleştirin. Hızlı yanıtlar ve akıllı istek yönlendirme için bir sohbet robotu kurun.
Rapor oluşturucu

Çevrimiçi sipariş ve ödeme işlemleri

Siparişleri çevrimiçi olarak alın ve işleyin. Ödemeleri doğrudan CRM'nizde kabul edin ve siparişlerin müşterilerinize teslim edilmesini sağlayın. Siparişleri çevrimiçi takip edin. Hepsi Bitrix 24 içinde.
Yapılacaklar Listeleri

Paket servis/teslimat için ideal

Bitrix24 ile kolayca paket servise/teslimata geçebilir, sipariş alabilir, ödemeleri kabul edebilir, teslimatları organize edebilir ve takip edebilirsiniz - bunların hepsini tek bir çevrimiçi platform üzerinden yapabilirsiniz.

CRM ve potansiyel müşteri yönetimi

CRM ve potansiyel müşteri yönetimi
CRM'yi POS'unuzla entegre edin ve birden fazla kaynaktan müşteri verileri toplayın. Müşteri adayı kalifikasyon işini sizin yerinize CRM'nizin yapmasına izin vermek için segmentler oluşturun ve otomasyon kuralları oluşturun.
  • Tüm müşteri verileriniz güvenli bir şekilde saklanır. Binlerce kayıtta stil ve kolaylıkla gezinin
  • Müşteri verilerini daha hızlı toplamak ve düzenlemek için otomasyon kurallarını kullanın
  • Konuklarınızın işletmenizle nasıl etkileşim kurduğunu anlamak için harika müşteri içgörüleri edinin

Satış ve pazarlama otomasyonu

Satış ve pazarlama otomasyonu
Facebook, Google Ads, e-posta, anlık bildirimler, haberciler ve diğer platformlar aracılığıyla pazarlanan hedefli kampanyalar yürüterek konuklarınızın geri gelmesini sağlayın. Satış İstihbarat merkezimizde pazarlama kampanyalarınızdan eyleme dönüştürülebilir tüm ölçümleri takip edin ve analiz edin.
  • Minnettarlığınızı gösteren ve gelecekteki patronluklarını teşvik eden pazarlama kampanyalarıyla misafirlerinizi besleyin
  • Marka bilinirliğini artırmak ve yeni müşteriler çekmek için restoranınızı tüm büyük reklam platformlarında tanıtın
  • Müşterilerinizi kişiselleştirilmiş indirimler ve tekliflerle mutlu etmek için bir sadakat programı oluşturun

Paket servis/teslimat için ideal

Bitrix24 yönetim ve liderlik
Pandemi kısıtlamaları hâlâ yürürlükteyken ve genel durum oldukça değişkenken, ne zaman paket servise ve/veya teslimata geçmek zorunda kalacağınızı asla bilemezsiniz. Bitrix24 ile bunu kolayca yapabilirsiniz. CRM'nizde çevrimiçi siparişleri kabul edin ve saklayın, ortalama müşteri harcamasına ve ziyaret sıklığına göre müşteri segmentleri oluşturarak sadakat programları yürütün ve çevrimiçi ödemeleri kabul edin ve daha fazlasını yapın.
  • Sipariş almak için web formları ve çevrimiçi sohbetler
  • Siparişleri depolayın, ödemeleri kabul edin ve çevrimiçi teslimatları organize edin
  • Çalışma saatlerini ve vardiya programlarını yönetmek için çevrimiçi zaman saati

Satış ve pazarlama otomasyonu

Bordro ve ekip yönetimi
Entegre bordro ve ekip yönetimi platformuna sahip restoranlar, idari maliyetlerden büyük tasarruf sağlar ve operasyonlarını daha verimli yürütür. Resmi tamamlamak için kurum içi görev yönetimimizi, çalışan sohbetlerini ve görüntülü aramaları ekleyin.
  • Akıllı telefondan veya masaüstünden çalışma saatlerini takip edin ve vardiyaları zaman saati aracılığıyla yönetin
  • Üçüncü taraf entegre çözümlerimizi kullanarak ücretleri, ikramiyeleri ve vergileri hesaplayın
  • Devamsızlık çizelgemizi kullanarak ücretli izinleri ve hastalık izinlerini yönetin

7/24 müşteri hizmetleri

Çeşitli iletişim araçlarını kullanarak misafirlerinize ve site ziyaretçilerinize kaliteli müşteri hizmeti sunun: canlı sohbet, VoIP telefon, sosyal medya + haberciler, e-posta
  • Özelleştirilebilir kurallar, yönlendirme ve konuşma aktarımları ile canlı sohbet widget'ı
  • E-posta, haberciler veya telefon görüşmeleri yoluyla müşteri isteklerini işlemek için klasik yardım masası
  • Müşteri isteklerini ve siparişlerini daha hızlı işlemek için tamamen özelleştirilebilir sohbet robotu ve hazır yanıtlar

Çevrimiçi sipariş ve ödeme işlemleri

Küçük kafeler ve paket servis restoranları için ideal bir çözüm olan Bitrix24, POS terminaliniz gibi hareket ederek şunları yapmanıza olanak tanır: siparişleri alıp işleme (çevrimiçi bile olsa), ödemeleri kabul etme, teslimatları organize etme, sipariş durumunu takip etme
  • Web sitesi, telefon, e-posta, Facebook, Instagram veya başka bir kaynak aracılığıyla sipariş alın
  • Siparişe göre bir CRM girişi oluşturun ve müşteriye bir ödeme bağlantısı gönderin
  • Teslimat türünü seçin ve ödemeyi kabul edin. Sipariş durumunu çevrimiçi takip edin

Bitrix24 Sıkça Sorulan Sorular

Bitrix24, bir grup insan tarafından satış, pazarlama, proje yönetimi ve diğer faaliyetler için kullanılmak üzere tasarlanmış çevrimiçi bir çalışma alanıdır. CRM, görevler, sohbetler, çevrimiçi toplantılar ve 30'dan fazla araç içerir.

Bir hesap oluşturmak için tek yapmanız gereken e-posta adresinizi girmek, onaylamak ve hepsi bu kadar! Bitrix24 hesabınız kullanıma hazır.

Bitrix24'ün 5 üyelik planı vardır:

• ÖZGÜR. Sınırsız kullanıcı, sonsuza kadar ücretsiz, sınırlı işlevsellik.
• TEMEL. 5 kullanıcıya kadar, 61 USD/ay , küçük işletmeler ve satış ekipleri için harika.
• STANDART. 50 kullanıcıya kadar, 124 USD/ay , tüm şirketiniz için mükemmel işbirliği.
• PROFESYONEL. 100 kullanıcıya kadar, 249 USD/ay , maksimum satış ve iş süreci otomasyonu.
• GİRİŞİM. Ayda 499 USD'den başlayan fiyatlarla 10.000'e kadar kullanıcı , büyük işletmeler ve kuruluşlar için dijital dönüşüm araçları

Lütfen tüm planlarımızın sabit oranlı olduğunu unutmayın; bu, plan limitiniz dahilinde daha fazla kullanıcı eklemeye devam edebileceğiniz ve yine de her ay aynı miktarda para ödeyebileceğiniz anlamına gelir.

Bitrix24'ü masaüstü uygulaması (Windows veya Mac için) veya mobil uygulama (iOS veya Android için) olarak herhangi bir tarayıcıda kullanabilirsiniz .

Olabildiğince güvenli. Bitrix24, verileri bulunduğunuz ülkeye bağlı olarak Kuzey Amerika ve Avrupa'da 17 veri merkezinde ve 600 sunucuda depolar. Tüm veri toplama ve işleme prosedürlerimiz tamamen GDPR uyumludur.

İşte buradalar:

• Çalışan/kullanıcı. Yönetici tarafından farklı bir ayar yapılmadıysa, tüm yeni davet edilen kullanıcılara varsayılan olarak "çalışan" konumu verilir.
• Bir daire başkanı. Bunlar, hesaba genişletilmiş erişim izinlerine sahip olacaktır. Örneğin, bu tür kullanıcılar astlarının görevlerinin çalışma raporlarını görecektir.
• Yönetici: Hesaba yönetici erişimi verilen kullanıcı.
• Extranet kullanıcısı: Extranet simgesiyle işaretlenmiştir ve hesabınıza sınırlı erişimi vardır.
12.000.000'dan fazla kuruluş Bitrix24'ü seçti
Globalnet
Yasad Logo
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri San. ve Tic. Ltd. Şti. | GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Tic.Ltd.Şti.