GLOBALNET İnternet Teknolojileri Genel Müdürü Ertan BARUT’un dijital dönüşümün önemine vurguda bulunduğu ve Bitrix24 Gold Partner olduklarını duyurduğu yazının detaylarını haberimizde okuyabilirsiniz.
GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Şirketi Genel Müdürü Ertan BARUT, dijital dönüşüm hizmetleriyle ilgili açıklamalarda bulundu. Barut, dijital dönüşüm ile gelen değişimi yakalamak isteyen kuruluşlara tavsiyelerinin yanında dijitalleşmeye yönelik süreçler için sundukları çözüm ve hizmetleri aktardı.
1999 yılında Ankara’da kurulan GLOBALNET’in İnternet Varlıkları Yönetimi, Alan Adı, Web Site, Portal, Bulut Yazılım Geliştirme, Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, SEO, E-Ticaret, Mobil, Bulut Hosting hizmetleri sağladığını belirten BARUT, 2 yıl önce başlattıkları Bitrix24 ile dijitalleşme süreci sonrasında iş ortaklığı sürecine girdiklerini ve kısa sürede Türkiye ’de ‘Bitrix24 Gold Partner’ seviyesine yükseldiklerini duyurdu.
Bitrix24 Türkiye çözümleri üzerine uzmanlaşan ekipleriyle analiz, kurulum, kişiselleştirme, iş süreçleri, iş akışları uyarlama, dijital dönüşüm süreç danışmanlığı ve destek hizmetleri verdiklerini belirten Barut, Bitrix24’ün dünya üzerinde 4 milyondan fazla, Türkiye’de ise 7 bini aşkın kullanıcısı bulunduğuna dikkat çekti. Bu kullanıcılar arasında ihracatçı, sanayici, KOBİ, eğitim kuruluşları ve birçok sektörden şirketlerin olduğunu belirten Ertan Barut, hedeflerinin bu kullanıcılara ulaşabilmek ve destek vermek olduğunu dile getirdi.
Dijital dönüşümle beraber gelen dijitalleşmeye gözünü ve kulağını kapatan, fırsatlarını, faydalarını göremeyen ve bu gerçek değişime ayak uyduramayan kuruluşların faaliyet gösterdikleri sektör ve alanlarda zamanla geriye düşmesinin kaçınılmaz olduğunu ifade eden GLOBALNET Genel Müdürü Ertan Barut, firmalara “Dijital Türkiye hedefine ulaşmak ve dijital dünyada söz sahibi olmak için yenilikleri gerçekleştirmekten ve iş süreçlerinizi entegre etmekten korkmayın.” tavsiyesinde bulundu.
BARUT, tavsiyelerine şöyle devam etti: “Müşteri ilişkilerine daha fazla önem verin. İş süreçlerinizi ve projelerinizi daha etkin yönetin. Ürün ve hizmetlerinizin tanıtımında dijital ortamları kullanın. Bilgiye her yerden anında erişin. Şirket ve çalışan verimliliğini, performansı daha yüksek seviyelere çıkarmayı hedefleyin. Çalışanlarınız, iş ortaklarınız, tedarikçilerinizle daha etkin ve hızlı iletişim kurun. İhracatçı, sanayici on binlerce çalışanı olan büyük ölçekli kurumsal şirketlerden küçük ticari işletmelere kadar birçok kuruluş gibi siz de dijitalleşmenin yararlarına inanın. Dijital dönüşümün size ve firmanıza sağlayacağı fırsatlar ve imkânlar hakkında daha yakından ve doğru adresten bilgi sahibi olun. Dönüşüm sürecine sahip çıkın ve değişim için kararlı olun. Cesaretle gerekli adımları atmaktan çekinmeyin.”
GLOBALNET İnternet Teknolojileri ve Yazılım Şirketi Genel Müdürü Ertan Barut, CRM (Customer Relationship Management – Müşteri İlişkileri Yönetimi) ve BPM platformu Bitrix24 ile ilgili de bilgiler verdi. Barut, “Bitrix24, iç pazar ve dış pazarlara ürün, hizmet sağlayan marka ve şirketlerin büyüme ve gelişme hedeflerine ulaşmalarında büyük katkılar sağlar. Bitrix24, 4 milyonu aşkın şirketin ‘Tam da aradığımız bütünleşik çözüm’ diyerek seçtiği bütünleşik, sınırsız ve çevrimiçi iletişim ve işbirliği platformudur.” dedi.
CRM ve BPM altyapılarının çoğunlukla ayrı ayrı yazılımlarla sağlanabildiğini hatırlatan Ertan Barut, Bitrix24’ün bu iki yaklaşımı başarılı bir şekilde birleştirdiğini söyledi: “Şirketler farklı platformlarda ortak bir çalışma uyumunu yakalamak konusunda zorluklar yaşamakta ve farklı yazılımlar kullanmak yerine tek bir yazılımda tüm iş faaliyetlerini ve süreçlerini dijital ortamda yürütebilmeyi tercih etmektedir. Bitrix24, tek başına CRM ya da BPM yazılımı olmayıp aksine bu iki yaklaşımı başarılı bir şekilde birleştirmiş ve harmanlamıştır. Hem müşteri ilişkilerini hem de iş süreçlerini ortak bir uyum içerisinde yürütebilmeyi amaçlayan şirketler için ideal bir platformdur.”
Zaman, mesafe, gibi kısıtlamaları ortadan kaldırın. Dilediğiniz zaman, internet erişimi olan akıllı cep telefonu, bilgisayar, notebook, tablet üzerinden, istediğiniz şekilde mobil uygulama, e-mail, chat, görüntülü ya da sesli arama ile verilerinize, iş ortaklarınıza, çalışanlarınıza, finansal verilere, projelerinize, teklif, satış ve siparişlerinize, Ar-Ge çalışmalarınıza, performans ve üretim verilerinize, doküman, belge ve formlarınıza güvenilir bir şekilde erişebilirsiniz.
SÜREÇLERİ YÖNETİN: Gelen talep ve istekleri, tanıtım pazarlama plan ve aktivitelerini, teklif, satış, sipariş, sözleşme, insan kaynakları işe alım, proje, tedarikçi siparişleri, satın alma süreçlerinizi izleme, değerlendirme, yorum yapma veya müdahale etme özgürlüğüne, kolaylığına sahip olun.
KİTLELELERE BAĞLANIN: Müşterilerinize, iş ortaklarınıza, personelinize, iş birliği yaptığınız kişilere, çalışma gruplarınıza, toplantılarınıza ve etkinliklerinize, şirket içi veya şirket dışı projelerinize, sosyal medya takipçilerinize her zaman her yerden erişebilir, zamandan ve iletişimden tasarruf edebilirsiniz. Kitlelerle iletişimde en etkili araçları dijital ortam üzerinden kullanabilme ve yönetebilmenin keyfi ni çıkarın.
ŞİMDİ DAHA GÜÇLÜSÜNÜZ: Veri analizleri yapabildiğiniz, süreçlere hâkim olduğunuz, dünya pazarlarına kolaylıkla erişebildiğiniz, kitlelerle bağlantı halinde olduğunuz sürece daha güçlüsünüz. konusunda zorluklar yaşamakta ve farklı yazılımlar kullanmak yerine tek bir yazılımda tüm iş faaliyetlerini ve süreçlerini dijital ortamda yürütebilmeyi tercih etmektedir. Bitrix24, tek başına CRM ya da BPM yazılımı olmayıp aksine bu iki yaklaşımı başarılı bir şekilde birleştirmiş ve harmanlamıştır. Hem müşteri ilişkilerini hem de iş süreçlerini ortak bir uyum içerisinde yürütebilmeyi amaçlayan şirketler için ideal bir platformdur.”