linkedin
CRM’e Neden İhtiyacınız Var ?

CRM’e Neden İhtiyacınız Var ?

CRM  ( Müşteri ilişkileri yönetimi ) çözümleri her türlü işletme için olmazsa olmazdır. CRM, müşterilerinizi ve potansiyel müşterilerinizi derinlemesine anlamanıza, onlarla yakın bir ilişki kurmanıza ve onlara üstün hizmet sunmanıza olanak tanır.

CRM sistemi, satış, müşteri hizmetleri, iş geliştirme, işe alma, pazarlama veya diğer herhangi bir iş kolundan herkese, başarıyı sağlayan dış etkileşimleri ve ilişkileri yönetmenin daha iyi bir yolunu sunar. Müşteri ilişkileri yönetim aracı, müşteri ve potansiyel müşteri iletişim bilgilerini depolamanıza, satış fırsatlarını belirlemenize, hizmet sorunlarını kaydetmenize ve pazarlama kampanyalarını tek bir merkezi konumda yönetmenize ve her müşteri etkileşimi hakkında bilgileri şirketinizde ihtiyaç duyabilecek herkesin kullanımına sunmanıza olanak tanır.

CRM‘in (Müşteri İlişkileri Yönetimi ) en büyük faydalarından biri, tüm müşterilerinizin bilgilerini tüm paydaşların görebileceği tek bir yere koymasıdır. Müşteri verileri departmanlar arasında paylaşıldığından, sorunları önceden tahmin etmek ve daha hızlı çözmek daha kolaydır. Müşteri ilişkileri yönetimi ayrıca, satış görevlilerini iletişim kurmaya teşvik ederek veya müşteriye sık sık otomatik olarak e-posta göndererek, müşterilerin ihmal nedeniyle ayrılmalarını önleyebilir.

İyi müşteri ilişkileri başarılı bir işin anahtarıdır. İyi CRM ( Müşteri İlişkileri Yönetimi ) sistemleri, işletmelerin yalnızca müşteri memnuniyetini artırmalarına değil, aynı zamanda daha yüksek gelirler elde etmelerine de olanak tanır. İyi müşteri yönetimi uygulamak, işletmelerin sağlam bir müşteri sadakati tabanı geliştirmelerine de yardımcı olacaktır. İşletmeler, memnun müşterilerin o işletmeye geri dönmesini ve gelecek yıllar boyunca sadık kalmasını sağlamak için her zaman müşteri deneyimlerini geliştirmeyi hedeflemelidir.

CRM Ne İşe Yarar ?

  • Şirket içinde kârı arttırır.
  • Şirketinizin verimli bir şekilde büyümesini sağlar.
  • CRM ( Müşteri İlişkileri Yönetimi ) Yazılımı sayesinde büyük datalar içinde kolaylıkla analiz yapabilirsiniz.
  • Müşterilerinizi ve potansiyel müşterilerinizi analiz etmenizi sağlar
  • Müşterilerinizdeki fırsatları yakalayıp kayıt altına alabilirsiniz.
  • Tekliflerin daha kurumsal bir şekilde verilmesini sağlar.
  • Sipariş yönetimini daha kolaylaştırabilirsiniz.
  • Ürünleriniz arasında çapraz satış olanakları yakalayabilirsiniz.
  • Müşterilerinizin satın alma alışkanlıklarını analiz edebilirsiniz.
  • Satış performanslarını ölçümleyebilirsiniz.
  • Tüm müşteri bilgilerinin tek bir yerde tutulmasını sağlar.
  • Müşterilerinizi daha yakın takip edebilir, sadık müşteriler oluşturabilirsiniz.
  • Bilgilerin analiz edilmesi konusunda büyük ışık tutar.
  • Şirket içindeki tüm süreçleri kontrol altına alır.
  • Şirket içindeki personelin performansını analiz edebilirsiniz.
  • Şirket içinde süreçlerini geliştirebilirsiniz.
  • Satış temsilcilerinin müşteri bilgilerinin detaylarına tek tıkla ulaşabilirsiniz.
  • Yöneticiler tüm satış aşamalarını çok kolay takip edilebilmesini sağlar.
  • Müşterilerinizle olan iletişimi hızlandırır.

Potansiyel Müşterilerle Tüm İletişim Ve Etkileşimleri Yönetin

Yeni müşteriler kazanmanın maliyeti, mevcut işi sürdürmekten kat kat daha fazladır. Bu nedenle, mevcut müşterilerinizi elde tutmak, uzun vadeli başarınızın anahtarıdır. Hem dâhili hem de harici tüm iletişim bir Müşteri İlişkileri Yönetimi  aracılığıyla yönetilebilir. Bu, temsilcilerin e-posta, telefon görüşmesi ve daha fazlası dâhil olmak üzere alıcının yolculuğunun tüm bölümlerini izlemesine olanak tanır.

CRM yazılımının  sizin için neler yapabileceği hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misiniz? En iyi şirketlerin çoğu, onlardan kimin satın aldığını, satın alma sürecinin nasıl ele alındığını ve bu müşterilerin nerede bulunduğunu anlamak için CRM yazılımı kullanır. İşinizi büyütmek ve karınızı artırmak istiyorsanız, müşterinizi ve nasıl davrandıklarını anlamak için kesinlikle Müşteri İlişkileri Yönetimi yazılımı kullanmanız gerekir. Müşteriyi ve işletmenizde nasıl çalıştığını anladıktan sonra, hem müşterilerle hem de onlarla etkileşim biçiminizle daha iyi kararlar verebileceksiniz. Sizde ücretsiz bir şekilde CRM yazılımına sahip olabilirsiniz. Kuruluşunuz için ideal çözüm. Bitrix24 !

Sosyal Medyada Paylaş

BLOG (HABER, DUYURU ve YAZILAR)

İstanbul İstif Makinaları Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

DOMAIN FIRSATLARI ! Satılık ya da Kiralık Alan Adları

İş İlanı : CRM Yazılım Destek, Eğitim Uzmanları

Low-code / No-code Uygulama Geliştirme Nedir?

idefix Bitrix24 CRM Çözümleri ve Uygulama Yazılımları Konusunda GLOBALNET’i Tercih Etti.

Dijital Çağda İş Süreçlerinin Dönüşümü: Temel Teknolojiler ve Araçlar

.tr Uzantılı Alan Adı Başvuruları

Ankara E-Ticaret ve E-İhracat Konferansı

Sigorta Acentelerine Özel Kurumsal E-Posta, Web Sitesi Hizmetleri

Adres

TÜRKİYE : Ankara, İstanbul, Antalya, İzmir, Bursa, İzmit ve diğer illerden bize ulaşın.

Telefon

+90 532 111 66 04 | +90 850 304 99 00
+90 312 473 88 80 | +90 312 473 88 83
GLOBALNET® Bütün Hakları Saklıdır.©
GLOBAL İnternet Teknolojileri Ltd. | GLOBALNET Yazılım Tic.Ltd.Şti.